Θα ηθελα και εγω να δοκιμασω το Google+ παιδια , Ευχαριστω!
capoiosct@gmail.com

TheGreenManalishi έγραψε:Θα ηθελα και εγω να δοκιμασω το Google+ παιδια , Ευχαριστω!
capoiosct@gmail.com



Radwan Robert Axmet έγραψε:μπορείς να μ στείλεις κ εμένα. θα σ ήμουν εγνώμων


Radwan Robert Axmet έγραψε:οκ


lucinos έγραψε:μην βγάζετε τα μέλια έτσι! αφήστε κενά, βάλτε λέξεις ενδιάμεσα, οττιδήποτε, γιατί υπάρχουν αυτόματες μηχανές που θα σάς βρουν και θα σάς ταράξουν στο σπαμ.

