Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 07 Οκτ 2011, 13:11

geosanto έγραψε:
Τα προϊόντα της Apple τα κατασκευάζει η Foxconn ο μεγαλύτερος ιδιωτικός εργοδότης της Κίνας η οποία βεβαίως δεν είναι ιδιοκτησία της.

Εκτός από την Apple πελάτες του κολοσσού της Foxconn η οποία έχει εργοστάσια σε όλο τον κόσμο (και στην Ευρώπη) ειναι και οι:
Acer, Amazon, Asus, ASRock, Intel, Cisco, Hewlett-Packard, Dell, Nintendo, Nokia, Microsoft, MSI, Motorola, Sony Ericsson, Vizio.

Όλοι οι παραπάνω τι ακριβώς έκαναν για τα εργασιακά δικαιώματα; Στο εργοστάσιο της Hon Hai Precision Industry Co, όπου έγιναν οι αυτοκτονίες εκτός από τα iPads για την Apple, κατασκευάζονται οι υπολογιστές για την Hewlett-Packard και κινητά τηλέφωνα για την Nokia.

Γιατί όλοι στοχεύουν και χτυπάνε μόνο τον Steve Jobs, κάνοντας ότι δεν υπάρχουν όλοι οι υπόλοιποι;


Το ότι πολλοί χτυπάνε την Apple δεν ακυρώνει την συνενοχή των άλλων. Η συνενοχή των άλλων δεν αθωώνει την Apple.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό monkgr » 07 Οκτ 2011, 13:15

Λυπᾶμαι, γιατὶ ἡ ἑλληνικὴ κοινότητα Linux (σὲ μεγάλο βαθμό) ἔδειξε πρωτοφανὴ ἐμπάθεια καὶ μικρότητα μπροστὰ στὸ θάνατο ἑνὸς μεγάλου - γιατὶ ἦταν μεγάλος, εἴτε συμφωνεῖ κανεὶς μαζί του εἴτε ὄχι - προσπαθῶντας νὰ τὸν μικρύνει (λὲς καὶ εἶναι εὔκολο). Ἀντίθετα, ἡ παγκόσμια κοινότητα Linux ἔδειξε τὸν ὀφειλόμενο σεβασμὸ γιὰ ἕναν ἄνθρωπο πού, μᾶς ἀρέσει-δὲν μᾶς ἀρέσει, ἔφερε ἐπανάσταση στὴν τεχνολογία τῆς πληροφορικῆς καὶ τῶν ὑπολογιστῶν. Ὁ ὀπαδισμὸς φαίνεται ὅτι εἶναι ἴδιον τῆς πολιτισμικῆς μας ταυτότητας.
Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου, πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα; (Διονύσιος Σολωμός)

[i][color=#FF0040]Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μόνο LaTeX ┃ Ἀγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
monkgr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 21:07
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό geosanto » 07 Οκτ 2011, 14:19

tolis_01 έγραψε:Το ότι πολλοί χτυπάνε την Apple δεν ακυρώνει την συνενοχή των άλλων. Η συνενοχή των άλλων δεν αθωώνει την Apple.

Το θέμα δεν είναι ότι χτυπάνε την Apple, αλλά χτυπάνε μόνο την Apple και πιο συγκεκριμένα την μνήμη μιας τεράστιας προσωπικότητας όπως αυτήν του Steve Jobs.

Κάποια στιγμή θα απομαγνητοφωνήσω και θα δημοσιεύσω την συνομιλία με τον Steve Wozniak στο 3o Συνέδριο Τεχνολογίας Πληροφορικής που έγινε στην Αθηναΐδα τον Ιούνιο του 2007 και μιλάει μεταξύ των άλλων για τον φίλο και συνεργάτη του Steve Jobs.

Αν μη τι άλλο όσοι μεγάλωσαν μαζί του, τρέφουν απεριόριστη εκτίμηση στο πρόσωπο του και δείχνουν σεβασμό στην μνήμη του.
Γνώσεις Linux: Καλές┃Προγραμματισμός: Ναι┃Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 12.04 LTS 32┃Asus P4B533-E│P4 3.06│2gb ddr│GF7950GT AGP│WiFi zydas zd1211│4x320gb raid1+2x500gb
Ubuntu 12.04 LTS 64┃Asus P5K Premium-WiFi│Q6600│4gb ddr2│GF9800GTX│WiFi ob Realtek RTL8187│4x2tb raid5
Ubuntu 12.04 LTS 64┃HP XW8400│2xQuad Xeon X5365 3.00│32gb ddr2 ECC│Quadro FX4500│WiFi Realtek RTL8188SU│2x256gb ssd raid0+4x2tb raid10 sas
FreeNAS 8.0.4 64 Server┃Norco RPC-4224 4U│X6DHE-G2│2x2.8 Xeon│16gb ddr2 ECC│3x8 sata raid Cont.AOC-SAT2-MV8│24x1tb
geosanto
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 22 Φεβ 2010, 18:09
Εκτύπωση

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό M.Jackson » 07 Οκτ 2011, 18:54

Συμφονώ με τον monkgr. Ελεος ρε παιδια, λιγο σεβασμο!!
Ο ανθρωπος άλλαξε την τεχνολογια εστω αν ακολουθησε τον κλειστο δρομο. Και για κατι που ακουσα περι κερδους. Οι προγραμματιστες του ΕΛΛΑΚ δεν το εχουν σαν επαγκελμα εχουν αλλη δουλεια. Ο Steve το ειχε σαν επαγκελμα και γιαυτο εθελε το κερδος αλλα οχι για δικο του μονο αλλα πιο πολλη για την Apple!!
Άβαταρ μέλους
M.Jackson
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1053
Εγγραφή: 28 Μάιος 2010, 19:06
Εκτύπωση

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό nickkefi » 07 Οκτ 2011, 18:57

monkgr έγραψε:πρωτοφανὴ ἐμπάθεια καὶ μικρότητα

Ε, όχι και πρωτοφανή...
M.Jackson έγραψε:Ελεος ρε παιδια, λιγο σεβασμο!!

Άθαφτος να μείνει ρε!!!
Όλο ubuntu, ubuntu... Δοκιμάστε και καμιά άλλη διανομή...
Άβαταρ μέλους
nickkefi
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 20:42
Τοποθεσία: Αθήνα / Γιάννενα
Εκτύπωση

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό matthew » 07 Οκτ 2011, 20:49

Ο Θεός να συγχωρέσει τις αμαρτίες του!
nickkefi έγραψε:Άθαφτος να μείνει ρε!!!

:wtf: 2 μέτρα χώμα θα φάμε όλοι... :silent: Αυτά να τα βλέπει ο άλλος ο γερολαδάς ο Gates.
Γνώσεις Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
matthew
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1349
Εγγραφή: 25 Αύγ 2008, 01:35
Εκτύπωση

Re: Steve Jobs, καλό σου ταξίδι!

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 09 Οκτ 2011, 19:25

monkgr έγραψε:Λυπᾶμαι, γιατὶ ἡ ἑλληνικὴ κοινότητα Linux (σὲ μεγάλο βαθμό) ἔδειξε πρωτοφανὴ ἐμπάθεια καὶ μικρότητα μπροστὰ στὸ θάνατο ἑνὸς μεγάλου - γιατὶ ἦταν μεγάλος, εἴτε συμφωνεῖ κανεὶς μαζί του εἴτε ὄχι - προσπαθῶντας νὰ τὸν μικρύνει (λὲς καὶ εἶναι εὔκολο). Ἀντίθετα, ἡ παγκόσμια κοινότητα Linux ἔδειξε τὸν ὀφειλόμενο σεβασμὸ γιὰ ἕναν ἄνθρωπο πού, μᾶς ἀρέσει-δὲν μᾶς ἀρέσει, ἔφερε ἐπανάσταση στὴν τεχνολογία τῆς πληροφορικῆς καὶ τῶν ὑπολογιστῶν. Ὁ ὀπαδισμὸς φαίνεται ὅτι εἶναι ἴδιον τῆς πολιτισμικῆς μας ταυτότητας.

O κάθε ένας έχει την άποψη του και κανείς δεν αντιπροσωπεύει όλη την κοινότητα . Άλλωστε σεβόμαστε το θάνατο του απλά επισημάναμε μερικά σημεία που δεν ήταν σωστός όσο ήταν εν ζωή . Αν και συνηθίζεται μετά θάνατο να τονίζουμε κυρίως τα καλά παρά τα μελανά σημεία κάποιου . Παρ'όλα αυτά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε την πολιτική του και της εταιρίας του όπως και να το κάνουμε . Ακόμα και τώρα η πολιτική συνεχίζει ακάθεκτη

Παρακάτω και η θέση του Stallman . Λίγο ωμή δήλωση αν μη τι άλλο

Stallman για Steve Jobs.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας