nickkefi έγραψε:nightwish_f έγραψε:paidia help...
psaxnw na vrw kapoio programa pou einai gia facebook hacking login & password.
plz an exete kati upopsin peite mou..
thx
Με την ευκαιρία, δείτε το: http://blog.facebook.com/blog.php?post=486790652130
Ενεργοποιήστε το https για να προστατευτείτε από διάφορους «nightwish_f» και διαδώστε το σε γνωστούς και φίλους.
XAXAXAXAXA ακριβώς. Μπορείς να το βάζεις και στον browser χειροκίνητα το https αλλα καλύτερα να το εχεις ενεργοποιημένο πάντα.
Οσο για τον nightwish_f υπάρχουν και τέτοια άτομα τι να κάνουμε. Καλο ειναι βέβαια όσοι φτιάχνουν καποιο προφίλ σε κάποιο σαιτ κοινωνικης δικτύωσης να προσέχουν και τους κωδικούς που βάζουν....
1. Ο κωδικός να μην ειναι κατω απο 3-4 χαρακτήρες.
2. Να μην υπάρχει αντίστοιχη λεξη σε κάποια γλώσσα ωστε να μην μπορει κάποιος να κάνει dictionary attack
3. Καλό θα είναι να έχει μίξη χαρακτήρων αλλα να μπορεί να τον θυμάται και καποιος ωστε να αποφύγει να τον σημειώσει κάπου οπου ο άλλος ισως μπορέσει να έχει φυσική πρόσβαση κτλπ.



