Radwan Robert Axmet έγραψε:έκανα ένα κύκλο για την κοινωτητά μας http://bit.ly/pJML0c. Ελπίζω να μπείτε όλοι!
Οι κυκλοι ειναι προσωπικοι , δικοι σου .. δεν ειναι σαν τις ομαδες στο fb για να μπουνε άλλα άτομα μέσα απο μόνα τους. Κανεις εσυ κύκλους και βάζεις μεσα άτομα που θέλεις να παρακολουθείς τις δημοσιεύσεις τους , όπως το twiter


