ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό YianPan » 16 Μαρ 2011, 14:51

kalopc έγραψε:Κοίταξε εδώ ένα site που έφτιαξα για να κάνω διαφήμιση του ubuntu μέσα από το μαγαζί μουακόμα δεν είναι εντελώς έτοιμο .

Http://www.sklavos.gr/ubuntu


Off topic:
sklavos...???
Τι μου λες!!!!! Για γραφε free καλυτερα χεχε!
Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Οχι ┃ Αγγλικά: Οχι
---
Distro: Ubuntu 20.04.5 LTS, Desktop: Gnome 3.36.9, Kernel: 5.15.0-48-generic - x86_64
Machine: Acer Aspire E15 Type: E5-521G-88A8
CPU: AMD Quadcore A8-6410 APU with AMD Radeon R5 Graphics 2GHz
RAM: 4 GB SDRAM DDR3L
Graphics: AMD Radeon R5-M240 SDRAM DDR3
Ethernet: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit
Wirelles: Qualcomm Atheros QCA9565/AR9565
Mouse: Wacom Graphire ET-0405-U (USB tablets)
Άβαταρ μέλους
YianPan
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 19:36
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: Yianpan71
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό kalopc » 16 Μαρ 2011, 21:07

YianPan έγραψε:
kalopc έγραψε:Κοίταξε εδώ ένα site που έφτιαξα για να κάνω διαφήμιση του ubuntu μέσα από το μαγαζί μουακόμα δεν είναι εντελώς έτοιμο .

Http://www.sklavos.gr/ubuntu


Off topic:
sklavos...???
Τι μου λες!!!!! Για γραφε free καλυτερα χεχε!


ένταξη θεός θεός απλά προσκυνώ τέλος αλλά δεν είπες την γνώμη σου για την σελίδα
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό YianPan » 16 Μαρ 2011, 21:40

Off topic:
Ωπαα... εχεις δικιο. Μου ξεφυγε αυτο.
Λοιπον... δεν ξερω κι πολλα πραγματα και ειναι η πρωτη σελιδα και
εκανα κλικ στα πανω-μενου αλλα δεν υπαρχει ακομα οπως ειπες.
Παντως ειναι ωραιο, απλο κι ξεκουραστο στα ματια.
Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Οχι ┃ Αγγλικά: Οχι
---
Distro: Ubuntu 20.04.5 LTS, Desktop: Gnome 3.36.9, Kernel: 5.15.0-48-generic - x86_64
Machine: Acer Aspire E15 Type: E5-521G-88A8
CPU: AMD Quadcore A8-6410 APU with AMD Radeon R5 Graphics 2GHz
RAM: 4 GB SDRAM DDR3L
Graphics: AMD Radeon R5-M240 SDRAM DDR3
Ethernet: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit
Wirelles: Qualcomm Atheros QCA9565/AR9565
Mouse: Wacom Graphire ET-0405-U (USB tablets)
Άβαταρ μέλους
YianPan
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 19:36
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: Yianpan71
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 20 Μαρ 2011, 01:23

Εμενα μου φαινεται ιδιο με το επισημο της canonical...+ ενα banner που μετραει αντιστροφα μεχρι την επομενη διανομη...

Και κατι ακομα...
έγραψε:http://messlug.tk/index/ubuntu_comercial_software/0-19

ειδα στην παραπανω διευθυνση οτι αναφερεις το nod32 & nero trial...
υπαρχουν τοσα προγραμματα για εγγραφη cd...γιατι να κατεβασει καποιος το trial???
δεν νομιζω οτι χρειαζεται να προτινεις antivirus...αλλα αφου θες να το κανεις τοτε γιατι δεν προτινεις clamav???
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό kalopc » 20 Μαρ 2011, 02:13

Alexandros_ έγραψε:Εμενα μου φαινεται ιδιο με το επισημο της canonical...+ ενα banner που μετραει αντιστροφα μεχρι την επομενη διανομη...

Και κατι ακομα...
έγραψε:http://messlug.tk/index/ubuntu_comercial_software/0-19

ειδα στην παραπανω διευθυνση οτι αναφερεις το nod32 & nero trial...
υπαρχουν τοσα προγραμματα για εγγραφη cd...γιατι να κατεβασει καποιος το trial???
δεν νομιζω οτι χρειαζεται να προτινεις antivirus...αλλα αφου θες να το κανεις τοτε γιατι δεν προτινεις clamav???

το θέμα δεν ακριβώς το ίδιο με της Canonical όσο για τα nod32 και nero τα προτινω γιατί ένας χρήστης που δουλευει σε windows θα του φανούνε πιο εύκολα αυτά τα προγραματα σε σχέση με αλλά
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό kalopc » 20 Μαρ 2011, 02:14

Alexandros_ έγραψε:Εμενα μου φαινεται ιδιο με το επισημο της canonical...+ ενα banner που μετραει αντιστροφα μεχρι την επομενη διανομη...

Και κατι ακομα...
έγραψε:http://messlug.tk/index/ubuntu_comercial_software/0-19

ειδα στην παραπανω διευθυνση οτι αναφερεις το nod32 & nero trial...
υπαρχουν τοσα προγραμματα για εγγραφη cd...γιατι να κατεβασει καποιος το trial???
δεν νομιζω οτι χρειαζεται να προτινεις antivirus...αλλα αφου θες να το κανεις τοτε γιατι δεν προτινεις clamav???

το θέμα δεν ακριβώς το ίδιο με της Canonical όσο για τα nod32 και nero τα προτινω γιατί ένας χρήστης που δουλευει σε windows θα του φανούνε πιο εύκολα αυτά τα προγραματα σε σχέση με αλλά
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 20 Μαρ 2011, 03:42

έγραψε:όσο για τα nod32 και nero τα προτινω γιατί ένας χρήστης που δουλευει σε windows θα του φανούνε πιο εύκολα αυτά τα προγραματα σε σχέση με αλλά

για αυτον ακριβως τον λογο εχει ακομα windows...γιατι δεν ενδιαφερεται να κανει παπαδες με το pc απλα να παταει next...next...next και τελος!

Αποψη μου: Ειναι λαθος να προτινεις κατι τετοιο σε εναν νεο χρηστη!
Πρεπει να καταλαβει οτι υπαρχουν αντιστοιχα προγραμματα που μπορει να χρησιμοποιησει τα οποια ειναι ακριβως τα ιδια και ειναι και ελευθερα!
Εγω αν ημουν ασχετος θα σου ελεγα...ωραια βαλαμε το nero trial...που θα το βρουμε σπασμενο?????? :?:

Προσωπικα σε οποιο μηχανημα χρειαζεται να φτιαξω γνωστου-φιλου οταν μου ζητειται κατι πρωτα προσπαθω να βρω κατι opensourse και μετα κατι που τον βολευει!
Πχ...βρεθηκα σε ενα συλλογο μια μερα και με ρωτησαν αν εχω το nero? τους λεω γιατι να πληρωετε για το nero? Να δοκιμασουμε ενα αλλο?
τους εβαλα infarecorder και μετα εδειξα σε 3-4 ατομα πως να το χειριζονται...ακομα εκανα ενα pdf με οδηγιες σε περιπτωσε που χρειαστει!
Αυτο ειναι για μενα πληρης υποστηριξη και οχι μπαλωματα!

nod32 -> clamav (δεν χρειαζεται antivirus!)
nero -> infarecorder (για μηχανημα με windows) & 5-6 τουλαχιστον προγραμματα στο linux!

ΥΓ. Γιατι δεν κανεις μια λιστα καπου που να λεει...
πχ
bittorent -> deluge
nod -> clamav
κλπ.....
και να εχεις και μια φωτογραφια απο το περιβαλλον του καθε προγραμματος διπλα διπλα ωστε να μπορει καποιος να συγκρινει!
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό lucinos » 12 Απρ 2011, 17:53

Η δική μου γνώμη:
Προσπάθησε με κάθε τρόπο να "δικτυωθείς" με άλλους επαγγελματίες και να προσφέρεις ολοκληρωμένες λύσεις για επιχειρήσεις (μαγαζιά, οττιδήποτε)
Αυτός που θέλει απλώς έναν υπολογιστή, πρακτικά δεν τον "συμφέρει" το λίνουξ σε σχέση με τα πειρατικά ms windows αφού στα δεύτερα "τρέχουν περισσότερα πράγματα". (βεβαίως καλό είναι για τον ίδιο να μπει στον κόσμο τού λίνουξ αλλά το λέω από την μεριά αυτού που δεν τον ενδιαφέρει το θέμα)
Μια επιχείρηση όμως με την προϋπόθεση ότι μπορεί να κάνει την δουλειά της με το λίνουξ, την συμφέρει πραγματικά το λίνουξ και μπορεί να απολαμβάνει και ανώτερες υπηρεσίες. (επιπλέον η εταιρεία έχει περισσότερους λόγους να θέλει "γνήσια").
Spoiler: show
Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Λειτουργικό → Ubuntu 11.04 natty 64-bit (el_GR.UTF-8)
Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz ‖ RAM 3953 MiB ‖ ASRock P55DE3
Κάρτες γραφικών: nVidia G92 [GeForce GTS 250] ⎨10de:0615⎬ (rev a2)
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller ⎨10ec:8168⎬ (rev 03)
Άβαταρ μέλους
lucinos
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: 12 Δεκ 2010, 22:04
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό kalopc » 13 Απρ 2011, 12:08

Έχω σκεφτεί για επαγγελματικές λύσεις αλλά δυστυχως δεν υπαρχουν τετοια προγραματα για linux. Είχα βρει στο osarena κάτι προγραματα για παραγκελιολιψία και γεια κτηνιατριο αλλά δεν μπήκα στο κόπο να τσεκάρω
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: ΕΤΑΙΡΊΑ ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΣΤA LINUX

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 13 Απρ 2011, 23:32

kalopc έγραψε:Έχω σκεφτεί για επαγγελματικές λύσεις αλλά δυστυχως δεν υπαρχουν τετοια προγραματα για linux. Είχα βρει στο osarena κάτι προγραματα για παραγκελιολιψία και γεια κτηνιατριο αλλά δεν μπήκα στο κόπο να τσεκάρω

ένα πράγμα που θα μπορούσες να κάνει είναι το online os support, με σχετικά λογική τιμή.
Γιατί η γνώση πρέπει να πληρώνεται.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας