Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 20 Οκτ 2008, 13:08

Επιχείρημα Α: Θέλει να δει το σχέδιο που του έκανε ο μηχανικός;
Λύση 2: Μπορεί να το μετατρέψει σε dxf, και να ανοιχτεί ακόμη και να επεξεργαστεί με τα sagcad, qcad, pythoncad κ.α. Υπάρχουν επίσης και ελεύθεροι dwg viewers αν και δεν είναι open source.

Όσο για τα tux avatars, αυτά είναι ελεύθερα από μία ιστοσελίδα που ο σύνδεσμος δημοσιεύθυκε κάπου στο forum, αν δεν κάνω λάθος.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό kriti » 20 Οκτ 2008, 13:27

Ποσοι ξερουν ολες τις free εναλακτικες νομιζετε γιαυτο επιμενω δεν ειναι κλεφτες ανενημερωτοι ειναι και ημουν και εγω πριν λιγους μηνες μολις εμαθα πεντε πραγματα παραπανω αλλαξα .
Το ιδιο πραγμα λεμε με διαφορετικο τροπο. Φταιει η λαθος νοοτροπια στην αρχη που καποιος ασχολειται με υπολογιστη πρωτη φορα τραβαει αμεσως τον δρομο του πειρατικου γιατι δεν ξερει οτι υπαρχει free εναλακτικη.
Εγω δεν ξαναγραφω στο θεμα κατι αλλο δεν αντεχω τον τροπο διατυπωσης καποιων που με υφος εισαγγελεα απαντουν στους υπολοιπους ,αντεχω τον διαλογο αλλα με ευγενεια στους αλλους ακομα και αν διαφωνουμε καθετα που νομιζουμε οτι αγγιζει βασικες αξιες μας .
manjaro - hp pavilion -geforce 7400 -1,73 dualcore
Άβαταρ μέλους
kriti
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: 01 Ιουν 2008, 22:21
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
IRC: kriti
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό bullgr » 20 Οκτ 2008, 13:57

kriti έγραψε:Ποσοι ξερουν ολες τις free εναλακτικες νομιζετε γιαυτο επιμενω δεν ειναι κλεφτες ανενημερωτοι ειναι

Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν... Απλώς έχουν μάθει να έχουν τα καλύτερα προγράμματα του είδους, αφού έτσι κι αλλιώς μπορούν να τα έχουν τσάμπα, αντί να κοιτάξουν εναλλακτικές λύσεις. Είναι θέμα νοοτροπίας και όχι ενημέρωσης.

kriti έγραψε:Εγω δεν ξαναγραφω στο θεμα κατι αλλο δεν αντεχω τον τροπο διατυπωσης καποιων που με υφος εισαγγελεα απαντουν στους υπολοιπους ,αντεχω τον διαλογο αλλα με ευγενεια στους αλλους ακομα και αν διαφωνουμε καθετα που νομιζουμε οτι αγγιζει βασικες αξιες μας .

Εδώ νομίζω ότι είσαι υπερβολικός... Κανένας δεν το έπαιξε εισαγγελέας και κανείς δεν ήταν αγενής. Απλώς η κουβέντα ανακυκλώνεται και λέμε τα ίδια και τα ίδια... Και το ότι επιμένω τόσο πολύ στο να απαντάω, σε σημείο να κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφικός είναι ότι δεν θέλω σε αυτό το forum να περνούν αυτές οι αντιλήψεις, αυτές οι απόψεις και αυτά τα επιχειρήματα περί "δικαιολογημένης πειρατίας" που έχουν ειπωθεί από αρκετούς σε αυτό το threat.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό simosx » 20 Οκτ 2008, 14:38

kriti έγραψε:Εγω δεν ξαναγραφω στο θεμα κατι αλλο δεν αντεχω τον τροπο διατυπωσης καποιων που με υφος εισαγγελεα απαντουν στους υπολοιπους ,αντεχω τον διαλογο αλλα με ευγενεια στους αλλους ακομα και αν διαφωνουμε καθετα που νομιζουμε οτι αγγιζει βασικες αξιες μας .

Εδώ νομίζω ότι είσαι υπερβολικός... Κανένας δεν το έπαιξε εισαγγελέας και κανείς δεν ήταν αγενής. Απλώς η κουβέντα ανακυκλώνεται και λέμε τα ίδια και τα ίδια... Και το ότι επιμένω τόσο πολύ στο να απαντάω, σε σημείο να κινδυνεύω να χαρακτηριστώ γραφικός είναι ότι δεν θέλω σε αυτό το forum να περνούν αυτές οι αντιλήψεις, αυτές οι απόψεις και αυτά τα επιχειρήματα περί "δικαιολογημένης πειρατίας" που έχουν ειπωθεί από αρκετούς σε αυτό το thread.[/quote]

bullgr, είπες πριν

bullgr έγραψε:Πάλι τα ίδια θα λέμε... Συνεχίζονται τα ανούσια επιχειρήματα.
Είναι σαν να κυνηγάει ένας σκύλος την ουρά του. Όσο και να την κυνηγάει δεν πρόκειται να την πιάσει ποτέ.
Το ίδιο νοιώθω και με αυτή τη συζήτηση. Δεν πρόκειται να βγάλει πουθενά.


Συμφωνώ με την γενική άποψή σου, ωστόσο ο τρόπος που τη διατυπώνεις στις παραπάνω τρεις προτάσεις πολώνει τη συζήτηση.
Δεν ξέρω αν έχεις δει το saga που διαδραματίζεται στο http://simos.info/blog/archives/767
Εκεί κάνω κριτική στις πολωτικές συμπεριφορές από άτομα που κινούνται γύρω από το hellug.
Θα ήθελα να δεις την αντιμετώπιση μου στις πολωτικές τους ενέργειες.

Ως κοινότητα ελεύθερου λογισμικού έχουμε πολύ καλά επιχειρήματα, πρέπει να μάθουμε να τα διατυπώνουμε με ικανοποιητικό τρόπο όταν έχουμε άτομα που διαφωνούν. Το κριτήριο για το αν έχουμε κάνει καλή δουλειά είναι στο αν κάνουμε τα άτομα που έχουν διαφορετική άποψη από εμάς να υιοθετήσουν τουλάχιστον ένα μέρος της άποψή μας.

Αυτό που βλέπω είναι ότι ο χρήστης kriti δεν έχει επαναπροσδιορίσει ακόμα την άποψή του. :ugeek:
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό bullgr » 20 Οκτ 2008, 18:21

simosx έγραψε:Συμφωνώ με την γενική άποψή σου, ωστόσο ο τρόπος που τη διατυπώνεις στις παραπάνω τρεις προτάσεις πολώνει τη συζήτηση.
Δεν ξέρω αν έχεις δει το saga που διαδραματίζεται στο http://simos.info/blog/archives/767
Εκεί κάνω κριτική στις πολωτικές συμπεριφορές από άτομα που κινούνται γύρω από το hellug.
Θα ήθελα να δεις την αντιμετώπιση μου στις πολωτικές τους ενέργειες.

Ως κοινότητα ελεύθερου λογισμικού έχουμε πολύ καλά επιχειρήματα, πρέπει να μάθουμε να τα διατυπώνουμε με ικανοποιητικό τρόπο όταν έχουμε άτομα που διαφωνούν. Το κριτήριο για το αν έχουμε κάνει καλή δουλειά είναι στο αν κάνουμε τα άτομα που έχουν διαφορετική άποψη από εμάς να υιοθετήσουν τουλάχιστον ένα μέρος της άποψή μας.

Το φοβόμουν αυτό ότι στο τέλος θα χαρακτηριστώ γραφικός στο να εμμένω συνεχώς στις απόψεις μου...
Και ο λόγος ήταν ότι δεν ήθελα σε αυτό το forum να μείνουν οι απόψεις που είχαν εκφραστεί περί "ιδεολογικής πειρατίας". Εάν ήταν σε οποιοδήποτε άλλο forum δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ασχοληθώ. Αλλά στο δικό μας με ενοχλεί αυτή η άποψη που έχουν μερικοί.

Τέλος πάντων, δεν ασχολούμαι άλλο με αυτό το θέμα. Ότι είχα να πω, το είπα. Από κει και πέρα ας πιστεύει ο καθένας ότι θέλει...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό align » 21 Οκτ 2008, 10:34

δικαιολογημενη ξεδικαιολογημενη,ειναι παρανομη με σοβαρα προστιμα,οποτε οποιος το κανει αναλαμβανει και το σχετικο ρισκο.
εντυπωση μου εκανε παντως να κυκλοφορουν τοσο φθηνα προγραμματα σα το photoshop στο νετ,γενικα θεωρω ρισκο τετοιες συναλλαγες ,αφου μπορει ευκολα να σε κοροιδεψουν η να σου πουλησουν κατι που δεν ανταποκρινεται σε αυτο που λενε.
αρχαριος στο linux
align
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 02 Ιουν 2008, 21:21
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό simosx » 21 Οκτ 2008, 13:48

bullgr έγραψε:
simosx έγραψε:Συμφωνώ με την γενική άποψή σου, ωστόσο ο τρόπος που τη διατυπώνεις στις παραπάνω τρεις προτάσεις πολώνει τη συζήτηση.
Δεν ξέρω αν έχεις δει το saga που διαδραματίζεται στο http://simos.info/blog/archives/767
Εκεί κάνω κριτική στις πολωτικές συμπεριφορές από άτομα που κινούνται γύρω από το hellug.
Θα ήθελα να δεις την αντιμετώπιση μου στις πολωτικές τους ενέργειες.

Ως κοινότητα ελεύθερου λογισμικού έχουμε πολύ καλά επιχειρήματα, πρέπει να μάθουμε να τα διατυπώνουμε με ικανοποιητικό τρόπο όταν έχουμε άτομα που διαφωνούν. Το κριτήριο για το αν έχουμε κάνει καλή δουλειά είναι στο αν κάνουμε τα άτομα που έχουν διαφορετική άποψη από εμάς να υιοθετήσουν τουλάχιστον ένα μέρος της άποψή μας.

Το φοβόμουν αυτό ότι στο τέλος θα χαρακτηριστώ γραφικός στο να εμμένω συνεχώς στις απόψεις μου...
Και ο λόγος ήταν ότι δεν ήθελα σε αυτό το forum να μείνουν οι απόψεις που είχαν εκφραστεί περί "ιδεολογικής πειρατίας". Εάν ήταν σε οποιοδήποτε άλλο forum δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ασχοληθώ. Αλλά στο δικό μας με ενοχλεί αυτή η άποψη που έχουν μερικοί.


bullgr, η άποψή σου περί λογισμικού είναι σωστή, και το ίδιο πιστεύω και εγώ. Το ζήτημα είναι στη διατύπωση σου σε κάποιο από τα μηνύματα παραπάνω.
Δε σε περιγράφω ως «γραφικό», κτλ.

Το ζήτημα είναι κάπως λεπτό. Ένα πράγμα που συμβαίνει συχνά στον κόσμο και ιδιαίτερα στην Ελλάδα, είναι ότι όταν πιστεύει κάποιος πολύ σε κάποια άποψη και βρίσκει αντίθετες γνώμες, να τα παίρνει στο κρανίο και να μην καταφέρνει να περάσει τα επιχειρήματά του.
Αυτό που θέλω να δεις είναι ότι όταν έχεις δίκιο, να μπορείς να περάσεις την άποψή σου και να μην τα παρατάς.
Στο http://simos.info/blog/archives/767 προσπαθούν (άθελά τους;) να με κάνουν να χάσω την προσοχή μου από το ζήτημα των προβληματικών συμπεριφορών και των κακών επιπτώσεων στις online κοινότητες.
Δε θέλω να πιστεύω ότι με βρίσκεις εμένα «γραφικό» για τις θέσεις μου παραπάνω.

Ένας τρόπος να διαφθείρεις κάποιον (π.χ. οικονομικό corruption) είναι να πεις ότι όλοι τα παίρνουν και να φτιάξεις μια εικόνα που να δείχνει ότι όλοι τα παίρνουν. Στο τέλος, το άτομο είναι πολύ πιθανό να διαφθαρθεί.
Το να θεωρεί κάποιος τη διαφθορά ως κάτι λιγότερο παράνομο επειδή «όλοι το κάνουν» είναι ένας τρόπος για να αισθανθεί καλύτερα ο διαφθαρμένος. Δεν συμφωνούμε με αυτό και η θέση μας είναι (το γυρίζω τώρα στο λογισμικό):

* Το να θεωρεί κάποιος αναμενόμενο να κάνει χρήση σπασμένου λογισμικού είναι ένα επιχείρημα για τον ίδιο για να νιώσει καλύτερα για την πράξη του.
* Το ότι αρκετοί θεωρούν ότι είναι αποδεκτό να κάνουν χρήση σπασμένου λογισμικού είναι κάτι που διαφωνούμε κάθετα.
* Το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που θεωρούν αποδεκτό να κάνουν χρήστη σπασμένου λογισμικού είναι κάτι που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για να στοχεύσουμε τα άτομα αυτά για να γυρίσουν στο ελεύθερο λογισμικό.
* Αν κάνουμε μια καμπάνια με στόχο τελικούς χρήστες, τότε το κοινό που πιστεύει ότι η χρήση σπασμένου λογισμικού είναι αποδεκτό, θα είναι οι παραλήπτες της καμπάνιας.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό jarlaxl » 22 Οκτ 2008, 00:10

Περι πειρατειας ο λογος.Εικόνα
Οσο αφορα την πειρατεια και τα ιδεολογικα της ερεισματα στο λογισμικο που ειναι κοινα με το Ε.Λ. κατ εμε (αν και ποτε πειρατης):
1. Δωρεαν για ολους και περισσοτερο για τους πειρατες. Κοινως τζαμπατζιλικι-free as in beer (rum for pirates)
2. Εναντια στις απαραδεκτες αδειες χρησης
3. Ενάντια στα DRM
4. Εναντια στις αισχροκερδεις εταιρειες

Τα υπόλοιπα ιδεολογικά ερείσματα που διαφέρουν από το Ε.Λ. θα τα βρείτε σε διαφορους πειρατικους σερβερ και ιστότοπους.
Αυτά είναι και τα ερείσματα του κόσμου που κατεβάζει εν αγνοια του ή συνειδητά σπασμενο λογισμικό (Το μεγαλύτερο ποσοστο των χρηστών Η/Υ στην ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό-μην γελιέστε).

Μια από τις πρωτες πειρατικές πράξεις στο Ε.Λ. είναι και μια απο τις γνωστότερες πράξεις στο Ε.Λ. με τον Ρ. Σταλμαν να σπαει τους κωδικους στο πανεπιστημιο του και να δειχνει έτσι την αντιθεση σε αυτο το καθεστως ελέγχου. Αυτός ο αγώνάς του συνεχίστηκε και εμπνέει και είναι 1 σκέλος του Ε.Λ. Μάχη για τα δικαιωματα μας. Ευτυχως για το Ε.Λ. ο Σταλμαν δεν εκανε καριερα πειρατη και δεν εκανε γτ πιστευε στο ελευθερο και οχι στο νομιμο ή παρανομο.

Η μεγαλη διαφορα της πειρατείας με το Ε.Λ. ειναι στον τροπο διαδοσης στη ανοιχτοτητα το εργο και φυσικα οτι οι πειρατες δεν δινουν δεκαρα για την εννοια της νομιμοτητας. Στο χερι μας ειναι να τους δειξουμε οτι το Ε.Λ. για να επιβιωσει πρεπει να παραμεινει νομιμο και μπορει να ειναι καλυτερο αρκει να το μαθουν. Επιπλεον μερικοι πειρατες εν αγνοια τους υπάγονται στην πολιτκη των εταιρειων
Τι κερδιζουν οι εταιρειες απο την πειρατεια λογισμικου:
1. δεν χρειάζονται να φτιαχνουν διαφημιστικα σιντι(demo αν και τα κανουν καμια φορα να δειξουν τη γενναιοδωρια τους) ουτε καν διαφημισεις
2. δεν χρειαζεται να διατηρουν ακριβους σερβερ (τους εχουν οι πειρατες και μολις παραπονεθουν οι εταιρειες κλεινουν.
3. Τεσταρουν ανεξοδα το λογισμικο τους σε ασφαλεια και bugs
3. Δεν δινουν χωρο στο Ε.Λ. να αναπνευσει (και ισως ειναι το σημαντικοτερο τους κερδος).
Οι υπολοιποι που δεν τα αγνοουν αυτα μαλλον εχουν κλεισιε συμφωνιες με τις εταιρειες και αρα ειναι πειρατες κατ ευφημισμο.

στην τελικη λοιπον η πειρατεια λογισμικου ειναι ουσιαστικα οι ιδιες οι εταιρειες. Απλως αυτες νομιμες και κραταν τους πειρατες παρανομους-θυματα.
Ναι λοιπον η πειρατεια ειναι ιδεολογια για μερικους. Η πειρατεια λογισμικου συντηρείται απο τις νομιμες εταιρειες (οπως και αρκετοι ιοι) και ουσιαστικα ειναι θυμα των εταιρειων και τις προωθει, οπως και το νομιμο λογισμικο (bug-1), βλαπτει το Ε.Λ. . Η πειρατεια ομως μουσικης για παραδειγμα και κατ αντιπαραβολη δεν ειναι θυμα κανενος(ακομα) και εχει λυγισει τη μουσικη βιομηχανια σε μεγαλο βαθμο. Ας βλεπουμε πως θα κανουμε το Ε.Λ. καλυτερο και ευκολοτερο για τους χρηστες μπας και ξεμπλεξουμε απο το εμπορικο λογισμικο γενικώς.

Οσο αφορα τωρα τους "κλεφτες"
καταρχην εγω δεν καταλβα γιατι να μας πειραζει που μερικοι χρηστες χρησιμοποιουν σπασμενο λογισμικο. Δικο τους προβλημα. Δεν ρωτησαν πως θα το σπασω ή πες μου που να το βρω για να ενοχοποιησουν το φορουμ οπως φοβαστε. Καταλαβαινω την ανησυχια πολλών (και μαλιστα αντμιν) οτι μπορει να ενοχοποιηθει το φορουμ. Και ακομα στη περιπτωση να ειχαμε και λινκς προς ολα τα παρανομα σαητ μαλλον εξυπηρετηση στις εταιρειες θα καναμε. Όμως δεν το κανουμε και καλα κανουμε. Αλλά το ιδιο κακο θα καναμε στο ελευθερο λογισμικο αν ειχαμε λινκ και για τις νομιμες. Το πολυ πολυ να μπουμε σε κανα flame με μερικα παιδια απο το pstn.γρ. Καποιος ρωτησε πως θα σβησει τους ιους των "νομιμων" εταιρειων(που εδω που τα λεμε με τα νεα DRM δεν ειναι αναγκη ο ιος να προερχεται απο crack). Δλδ τι επρεπε να του πει καποιος πανε αγορασε το ταδε αντιβιοτικο που δεν υπάρχει για λινουξ? Ουτε φυσικα παρεχουμε ή κανουμε τιποτα παρανομο στο ελευθερο λογισμικο. Εκτος και αν οι αποψεις ή η εντολή "sudo svista" ενοχοποιηθουν.

Κλέφτες δεν ειναι σιγουρα ουτε ο παπας της ενοριας που εβαλε windoze xp να παιζουν τα παιδια του ουτε ο γιωργακης που την εχει δει επανστατης εναντια στην M$ μα ουτε και ο προγραμματιστης που δεν θελει να πληρωνει βλακες. Τοσο το χειροτερο αν τους πληρωνει. Παντως ειτε χρησιμοποιεις νομιμο ειτε παρανομο εμπορικο λογισμικο το ιδιο "κακο" κανεις στο Ε.Λ. Εδω δεν πειραζει τις εταιρεις και δεν τις πειραζει γιατι αν τις πειραζε θα τους εδιωχνε ουσιαστικα. Εμεις γιατι να το κανουμε αυτό? Οι "κλεφτες" αυτοι δεν εχουν τιποτα εναντια στο ελευθερο λογισμικο ίσα ίσα με το ubuntu αισθάνονται πιο ωραία και ανάλφρα επειδή είναι νόμιμοι. Οι εταιρειες το απεχθανονται. Με το να τους λες κλεφτες μαλλον διωχνεις το κοσμο. Και καλα κανουν. Δλδ τι περιμενουμε οι νεοι χρηστες να ειναι αγιοι? Και θα ηταν αγιοι αν αγοραζαν το λογισμικό αντι να το κατεβαζαν? Δλδ αν καποιος πληρωνει τη Μ# κανει λιγοτερο κακο στο Ε.Λ. απ οτι καποιος που εχει τα wincows πειρατικα? Θελουν να χρησιμοποιησουν το προγραμμα αυτο ας το χρησιμοποιησουν. Εκει τιθεται θεμα συναγωνισμου. Αν ηταν το Gimp καλύτερο τοτε ουτε αυτος θα μαθαινε το pictureshop αλλα ουτε και συ θα το αγοραζες. Εμεις δεν προωθουμε την πειρατεια. Ασε το κρατος (που κανει συμφωνιες με τις εταιρειες) να τους πιασει αν και οταν του το ζητησουν οι εταιρειες. Αυτο ειναι ενα φορουμ του Ε.Λ. για να βοηθαει τους χρηστες οτι και αν πιστευουν και είτε χρησιμοποιουν πειρατικό είτε εμπορικό προσπαθουμε να τους φερουμε στο ΕΛΕΥΘΕΡΟ λογισμικο. Αλλα φυσικα αν πας να κανεις κηρυγμα σε καποιον να μην κλεβει τη Μ$ να περιμενεις και απαντηση (στη καλυτερη των περιπτωσεων). Μόνο και μόνο το γεγονός οτι ενας χρήστης αποφασίζει να έρθει στο ουμπουντου κάνει ήδη μεγάλο βήμα (πολύ μεγάλο βήμα). Και φυσικά οταν εσυ που μάχεσαι για το Ε.Λ. και την ανοιχτότητα, του λες να πληρώσει τις εταιρείες* για να μην ειναι κλέφτης, -που κατα εμε δεν ειναι-τοτε αυτος ο χρηστης αποπροσανατολίζεται.

*οπως θα εκανες εσυ ο εχων γιατι το λες επαγγελματικο -το περισσοτερο λινουξ ειναι ερασιτεχνικο

Ευχαριστω που ειχες την υπομομη να διαβασεις μεχρι εδω αυτα που λεω.

Τωρα οσο αφορα εμενα. ποιος ειμαι εγω που τα λεω αυτά:
Λέγομαι jARLAXL. Ειμαι νεος (ουτε bug report δεν ξερω να κανω καλα καλα) χρηστης στο λινουξ (εδω και 1.5 χρονο...) και ειμαι ενθουσιασμενος με την απλοτητα ανοιχτοτητα και το πνευμα συνεργασιας που υπάρχει. Οσο αφορα την μικρη μου προσφορα στο λινουξ μεχρι τωρα αυτη περιοριζεται σε 2 ευκολες μεταφρασεις(ετοιμαζω και μια αλλη) και την μικρη παρουσια μου στο φορουμ αυτο με μεγαλυτερη προσφορα μου αυτο το ποστ που μολις διαβασατε αν το διαβασατε.
Άβαταρ μέλους
jarlaxl
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 21:29
Τοποθεσία: Hilversum
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό simosx » 22 Οκτ 2008, 01:46

jarlaxl έγραψε:Περι πειρατειας ο λογος.Εικόνα
Οσο αφορα την πειρατεια και τα ιδεολογικα της ερεισματα στο λογισμικο που ειναι κοινα με το Ε.Λ. κατ εμε (αν και ποτε πειρατης):
1. Δωρεαν για ολους και περισσοτερο για τους πειρατες. Κοινως τζαμπατζιλικι-free as in beer (rum for pirates)
2. Εναντια στις απαραδεκτες αδειες χρησης
3. Ενάντια στα DRM
4. Εναντια στις αισχροκερδεις εταιρειες

...


Μεγάλο κείμενο, θα απαντήσω στο πρώτο κομμάτι.

Το ελεύθερο λογισμικό είναι διαθέσιμο με κάποια άδεια, και ως κοινότητα ελεύθερου λογισμικού θέλουμε η άδεια και οι υποχρεώσεις της να τηρούνται. Δε θέλουμε αυτά που συμβαίνουν στο λογισμικό της Microsoft να γίνονται και στο ελεύθερο λογισμικό. Δες
http://GPL-violations.org/

Το ελεύθερο λογισμικό δεν απαιτεί την τσάμπα διάθεση εγκαταστάσιμων αρχείων. Αν νομίζεις ότι το απαιτεί, είναι λάθος.
Για παράδειγμα, το πρόγραμμα XChat (IRC). Για Windows, το έργο xchat δίνει εγκαταστάσιμο σε μορφή shareware, http://www.xchat.org/windows/
Είναι νόμιμο να το κάνουν αυτό. Όπως είναι νόμιμο για κάποιον τρίτο που πήρε τον πηγαίο κώδικα και έφτιαξε εγκαταστάσιμα πακέτα για Windows και τα δίνει τσάμπα.

Οπότε το 1 δεν είναι πάντα έτσι.
Για το 2, αν υπάρχει κάποιος που δεν το τηρεί, τότε έχουμε πρόβλημα. Ως κοινότητα πιστεύω ότι θα βοηθήσουμε για να ισχύσει η άδεια.
Για το 3, μόνο η άδεια GPLv3 έχει κείμενο που έχει σχέση για DRM. Λογισμικό όπως ο πυρήνας φαίνεται ότι θα είναι πάντα με την άδεια GPLv2.
Για το 4, η λεγόμενη πειρατεία βοηθάει τις αισχροκερδείς εταιρίες και δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα στο ελεύθερο λογισμικό.

Σήμερα ξεκινά και αυτό
http://www.itwire.com/content/view/21281/1103/

Είναι σημαντικό να σχηματίσουμε μια κοινή αντιμετώπιση στο γενικότερο θέμα με το «σπασμένο λογισμικό».
Η συζήτηση βοηθάει, οπότε έχοντας ένα ένα τις απορίες μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Σπασμένο Εμπ.Λογισμικό κ.α(διάσπαση απο:Win Trojan - Αδύ...)

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 22 Οκτ 2008, 11:02

Προσπάθησα να ακολουθήσω τη συμβουλή του simosx και να μην ενισχύω αυτή τη συζήτηση, αλλά δυστυχώς δε μπορώ να κρατηθώ μακρυά.

jarlaxl έγραψε:Οσο αφορα τωρα τους "κλεφτες"
καταρχην εγω δεν καταλβα γιατι να μας πειραζει που μερικοι χρηστες χρησιμοποιουν σπασμενο λογισμικο. Δικο τους προβλημα. Δεν ρωτησαν πως θα το σπασω ή πες μου που να το βρω για να ενοχοποιησουν το φορουμ οπως φοβαστε. Καταλαβαινω την ανησυχια πολλών (και μαλιστα αντμιν) οτι μπορει να ενοχοποιηθει το φορουμ. Και ακομα στη περιπτωση να ειχαμε και λινκς προς ολα τα παρανομα σαητ μαλλον εξυπηρετηση στις εταιρειες θα καναμε. Όμως δεν το κανουμε και καλα κανουμε. Αλλά το ιδιο κακο θα καναμε στο ελευθερο λογισμικο αν ειχαμε λινκ και για τις νομιμες. Το πολυ πολυ να μπουμε σε κανα flame με μερικα παιδια απο το pstn.γρ. Καποιος ρωτησε πως θα σβησει τους ιους των "νομιμων" εταιρειων(που εδω που τα λεμε με τα νεα DRM δεν ειναι αναγκη ο ιος να προερχεται απο crack). Δλδ τι επρεπε να του πει καποιος πανε αγορασε το ταδε αντιβιοτικο που δεν υπάρχει για λινουξ? Ουτε φυσικα παρεχουμε ή κανουμε τιποτα παρανομο στο ελευθερο λογισμικο. Εκτος και αν οι αποψεις ή η εντολή "sudo svista" ενοχοποιηθουν.


Για να θυμήσω πως ξεκίνησε η όλη συζήτηση. Κανείς δε ζήτησε ή δημοσίευσε παράνομη ιστοσελίδα. Στο αρχίκο θέμα αφού πρώτα έδωσα λύση στο πρόβλημα με τον ιό (ένα sudo rm ήταν χωρίς αntivirus και ιστορίες), πρότεινα αντί για τα παράνομα προγράμματα, που έχουν επιπτώσεις όπως οι ιοί, να χρησιμοποιεί τα αντίστοιχα ελεύθερα. Χρησιμοποίησα την ατυχή παραλληλία με ναρκωτικά, που την αφαίρεσα αμέσως. Και τότε ήρθε η απάντηση "και λιγο ποιο σεμνα ...δε βλαπτει δημητρη...". Αν αυτό απευθυνόταν στα ναρκωτικά είπα αμέσως ότι "δεν είχα σκοπό να προσβάλλω κανένα". Δεν είπα τίποτε το άσεμνο. Και δε ακόμη δε μπορώ να καταλάβω τι ήταν το άσεμνο; Δεν ανέφερα πουθενά τη λέξη κλέφτης ή απατεώνας, είπα απλώς ότι όποιος χρησιμοποιεί "παράνομο" λογισμικό πρέπει να ζήσει με τις συνέπειες.

Όπως είπαν πολύ σωστά διάφοροι πριν από μένα, το ελεύθερο λογισμικό έχει μεγάλη διαφορά από το πειρατικό λογισμικό. Δεν είναι το ίδιο πράμα. Δε θα σχολιάσω τους ιδεολογικούς ορισμούς που αναφέρθηκαν, απλώς θέλω να τονίσω για ακόμη μια φορά ότι το ελεύθερο λογισμικό αναφέρεται στην ελευθερία, όπως ελευθερία σκέψης και όχι στο τζάμπα. Συνήθως το τζάμπα έρχεται έπειτα αλλα δεν είναι απαραίτητο. Αυτό είναι που πρέπει να γίνει πρώτα κατανοητό. Το ότι έχουμε την ελευθερία να εκφράζουμε εδώ ελεύθερα τις απόψεις μας, το οφείλουμε στους διαχειριστές και συντονιστές του forum αυτού, οι οποίοι εκφράζουν τις απόψεις του ελεύθερου λογισμικού. Είναι πολύ πιθανό αν βρισκόμασταν σε πειρατικό forum, να μην είχαμε την ελευθερία να κατακρίνουμε την δική μας άποψη. Και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά. Εδώ υπάρχει η ελευθερία να κατακρίνουμε τις ίδιες τις απόψεις μας.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας