Αν κανεις ολα αυτα που θελεις, τοτε πιος ο λογος να εχεις Ubuntu??
Αφου εισαι υπερκαλυμενος, οπως λες, με τα παραθυρα.
Γιατι δεν σβηνεις και το partition αυτο που εχεις το koala,
και να σου ειναι πιο χρησιμος εχοντας και αλλες εφαρμογες οπου μπορεις να αγορασεις για τα παραθυρα?
Αυτο φιλικα σου το λεω, μιας και θςωρεις πιο σωστα, πιο γρηγορα, πιο σταθερα, πιο βολικα τα παραθυρα.
Εγω π.χ. και παρα πολλοι ακομα, οπου πιστευουμε το αντιθετο απο αυτο που πιστευεις,
δεν εχουμε καθολου παραθυρα και ετσι δεν παει χαμενος ο χωρος στον δισκο!
Αν οντως τα πιστευεις αυτα που λες, εγω θα σου προτεινα να απαλαχτεις απο το Ubuntu,
και να εχεις μονο τα παραθυρα!!
Εκτος και αν θελεις να μαθεις τους λογους οπου εμεις πιστευουμε το αντιθετο!
Προσωπικα δεν ειμαι υπερ του dualboot και δεν βρισκω ενα λογο να υπαρχουν δυο ή και περισσοτερα λειτουργικα
σε εναν υπολογιστη, αφου για να αλλαξεις λειτουργικο πρεπει να κανεις restart.
Υπαρχει καλυτερη λυση, το vbox αν θελεις να κανεις κατι τετοιο!







