Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 17 Νοέμ 2009, 16:47

@CyberRider
Αν κανεις ολα αυτα που θελεις, τοτε πιος ο λογος να εχεις Ubuntu?? :think:
Αφου εισαι υπερκαλυμενος, οπως λες, με τα παραθυρα. :think:
Γιατι δεν σβηνεις και το partition αυτο που εχεις το koala,
και να σου ειναι πιο χρησιμος εχοντας και αλλες εφαρμογες οπου μπορεις να αγορασεις για τα παραθυρα? :think:

Αυτο φιλικα σου το λεω, μιας και θςωρεις πιο σωστα, πιο γρηγορα, πιο σταθερα, πιο βολικα τα παραθυρα.
Εγω π.χ. και παρα πολλοι ακομα, οπου πιστευουμε το αντιθετο απο αυτο που πιστευεις,
δεν εχουμε καθολου παραθυρα και ετσι δεν παει χαμενος ο χωρος στον δισκο! :)
Αν οντως τα πιστευεις αυτα που λες, εγω θα σου προτεινα να απαλαχτεις απο το Ubuntu,
και να εχεις μονο τα παραθυρα!!
Εκτος και αν θελεις να μαθεις τους λογους οπου εμεις πιστευουμε το αντιθετο!
Προσωπικα δεν ειμαι υπερ του dualboot και δεν βρισκω ενα λογο να υπαρχουν δυο ή και περισσοτερα λειτουργικα
σε εναν υπολογιστη, αφου για να αλλαξεις λειτουργικο πρεπει να κανεις restart.
Υπαρχει καλυτερη λυση, το vbox αν θελεις να κανεις κατι τετοιο!
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό ftso » 17 Νοέμ 2009, 17:05

vagrale13 έγραψε:Αφου εισαι υπερκαλυμενος, οπως λες, με τα παραθυρα. :think:

Που ακριβώς το λέει αυτό?

vagrale13 έγραψε:Αυτο φιλικα σου το λεω, μιας και θςωρεις πιο σωστα, πιο γρηγορα, πιο σταθερα, πιο βολικα τα παραθυρα.

και αυτό?

vagrale13 έγραψε:Υπαρχει καλυτερη λυση, το vbox αν θελεις να κανεις κατι τετοιο!

Υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν δουλεύει αποτελεσματικά η λύση αυτή.
Παράδειγμα...
Linux host + windows guest (auto cad, 2D-3D design κτλ)

Η λύση Windows host + linux guest είναι ίσως καλύτερη για την περίπτωση του φίλου.
Αλλά τα 20-30 GB στην σημερινή εποχή δεν είναι και τόσο μεγάλο μέγεθος αν θέλει να χρησιμοποιεί και κάτι άλλο στις περιπτώσεις που τον βολεύει καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό CyberRider » 17 Νοέμ 2009, 18:56

Νομίζω οτι καποιοι εχουν παρερμηνευσει το προηγούμενό μου post και αναφερουν πραγματα τα οποια εγω ποτέ δεν υποστηριξα..

@vagrale13
Οπως πολυ σωστα σου ειπε και ο ftso,σε κανενα σημειο δεν υποστηριξα οτι τα windows ειναι πιο βολικα,πιο γρηγορα,πιο σταθερα κοκ απο το ubuntu..Με συγχωρεις αλλα αυτο προκειται για ενα δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα που δεν στηριζεται πουθενα..Αλλιώς αν εχω αδικο,παρεθεσε αποσπασμα απο το post μου που οντως ειπα αυτα που υποστηριζεις..Σε παρακαλω μην βαζεις στο στομα μου λογια τα οποια δεν εχω πει..Σαφεστατα σεβομαι απολυτως την αποψη σου αλλα νομιζω καλο ειναι να μην τα ισοπεδώνουμε ολα..Σε ευχαριστω ομως που μου δινεις την δυνατοτητα να το ξεκαθαρισω: ΟΧΙ δεν θεωρω οτι τα windows ειναι καλυτερα,ταχυτερα,ασφαλεστερα,βολικοτερα απο το ubuntu..Σε καμια περιπτωση..Ομως λογω επαγγελματος και μονο, πιστευω οτι τα windows ειναι η καλυτερη λυση για καποιον που συνεχεια χρησιμοποιει προγραμματα οπως το autocad ή το Catia δηλαδη χρησιμοποιει τον υπολογιστη του και για επαγγελματικους σκοπους όπως κανουμε εμεις οι μηχανικοι..Και αυτο το ειπα για να απαντησω σε καποιον που ειπε οτι "αγοραζουμε τα windows μονο και μονο για να κανουμε τον gates πλουσιοτερο"..σε αυτην την αποψη προσπαθησα να απαντησω..
και μιας που με ρωτησες γιατι ασχολουμε με το ubuntu,στην αρχη το εκανα απο περιεργεια να να ανακαλυψω τη φιλοσοφια του ubuntu και για να μαθω να χειριζομαι ενα διαφορετικο λειτουργικο,αλλα συνεχιζω να το χρησιμοποιω επειδη παρατηρω οτι ειναι οντως καλυτερο σε παρα πολλα σημεια απο τα windows...Οταν δεν χρησιμοποιω στον υπολογιστη τα προγραμματα που ανεφερα παραπανω,αλλα μπαινω μονο για να σερφαρω ή για να γραψω κανα προγραμματακι στην C,τοτε χρησιμοποιω ubuntu..Χρησιμο μου ειναι και το ubuntu όχι ομως οταν προκειται να χρησιμοποιησω τον υπολογιστη για το autocad..Οπότε, γιατι να το απεγκαταστησω εντελως απο το σκληρο??..Γιατι ειμαι υποχρεωμενος να επιλεξω στρατοπεδο "windows ή ubuntu" οταν θελω να τα χρησιμοποιω και τα 2 λειτουργικα??..Μέση λυση δεν υπαρχει??..

@fillipos.xf
Τι ακριβως εννοεις οταν λες "Μην ξεφεύγουμε κιόλας από το θέμα με διάφορα υποθετικά σενάρια off topic."??..Ποιο ειναι το υποθετικο σεναριο που ανεφερα??..Αν η Canonical δεν επαιρνε εσοδα απο την επι πληρωμη τεχνικη υποτηριξη που παρεχει, θα εξακολουθουσε να υπαρχει??..Δεν ειναι κερδοσκοπικη εταιρεια??..Δεν εχει εσοδα και εξοδα και δεν αντιμετωπιζει κινδυνο χρεοκοπιας??.Υπόκεινται στους νομους της αγορας η εταιρεια αυτη ή οχι??..
Και επισης για το ποιος ειναι off topic απο την αρχη της συζητησης του θεματος,αυτο καλυτερα μην το λες μονο σε εμενα..Το topic αφορα την ειδηση "πετυχημενο το ντεμπουτο των win7" και οι περισσοτεροι εχουν αναλωθει σε συζητησεις του τυπου "γιατι εγω δεν προκειται ποτε μα ποτε να βαλω τα παραθυρα"..Διαβασε αν θελεις τα σχολια απο την αρχη του topic και μετα ελα να ξαναμιλησουμε για το ποιος ειναι on ή off topic..Δεχομαι την κριτικη σου αλλα εφοσον αποκαλεις εμενα off topic τοτε σε καλω να το πεις και στους αλλους αυτο ..Εμενα ισα-ισα το πρωτο μου post αφορουσε σχολιαμο της ειδησης αυτης και οχι σχολιασμο του πιο απο τα 2 λειτουργικα ειναι καλυτερο οπως εκαναν αρκετοι αλλοι εδω μεσα..
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός:C/C++ | Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ και μοντέλο: dual-boot με ubuntu 9.10 και Windows 7 σε HP Probook 4515s laptop...
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion II Dual-Core M500 2.2GHZ │3GB RAM│ATI Mobility Radeon HD 4330 (512MB)│Broadcom 802.11b/g WLAN│15.6" LED Backlight
CyberRider
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 17:46
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 17 Νοέμ 2009, 19:07

@ftso
Off topic:
Δεν το λεει συγκεκριμενα.... ενα γενικο συμπερασμα ειναι απο ολα οσα ειπε.... διαβασε και θα καταλαβεις τι εννοω!
Δεν μπορω να καταλαβω πιος ο λογος να μου απαντησεις εσυ ομως, εφοσον το κανει ο ιδιος.... :?
Για το vbox δεν ξερω να σου πω, γιατι πολυ απλα ουτε παραθυρα εχω, και δεν σκοπευω να βαλω
για να δοκιμασω αυτο που λες!
:mrgreen:

@CyberRider
Off topic:
Οκ τωρα..... απλα ετσι οπως τα ειπες πριν.... φανηκε ετσι οπως σου τα ειπα, σαν ενα γενικο συμπερασμα...!! :thumbup:
Δεν μιλησα για κανενα στρατοπεδο,και δεν ειπα σε κανενα οτι ειναι Υποχρεωμενος να κανει κατι,
και σου ειπα "Προσωπικα δεν ειμαι υπερ...." απλα αυτο. :idea:
Ας εχει καποιος και 200 λειτουργικα, δεν ειπα οτι ειναι κακο, απλα εγω, για μενα, δεν μπορω να βρω ενα λογο!
:thumbup:

Αυτα..... :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό headless » 17 Νοέμ 2009, 19:21

Για να πρωτοτυπήσω θα πώ κάτι on-topic:
Μ'αρέσουν τα Windows 7.Είναι αυτό που θα έπρεπε να ήταν τα Vista.
Τα χρησιμοποιώ στο pc της δουλειάς και είμαι ευχαριστημένος και από απόδοση και από εμφάνιση και από ευκολία.
Όσοι έχετε σύγχρονο pc με dual core και 2 gb Ram και άνω,και χρησιμοποιείτε windows για τον Α,Β,Χ,Ψ λόγο (παιχνίδια,επαγγελματικές εφαρμογές) τολμήστε το άφοβα.
Πάντως και στο δικό μου παλιό μηχάνημα (P4 @ 2.66 , 1.5 Gb DDR1 Ram @ 400 MHz,Ati X850 Pro)
μια χαρά πάνε.
Τελευταία επεξεργασία από headless και 17 Νοέμ 2009, 20:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 17 Νοέμ 2009, 19:28

vagrale13 έγραψε:

Αυτο φιλικα σου το λεω, μιας και θςωρεις πιο σωστα, πιο γρηγορα, πιο σταθερα, πιο βολικα τα παραθυρα.
Εγω π.χ. και παρα πολλοι ακομα, οπου πιστευουμε το αντιθετο απο αυτο που πιστευεις,
δεν εχουμε καθολου παραθυρα και ετσι δεν παει χαμενος ο χωρος στον δισκο! :)
Αν οντως τα πιστευεις αυτα που λες, εγω θα σου προτεινα να απαλαχτεις απο το Ubuntu,
και να εχεις μονο τα παραθυρα!!
Εκτος και αν θελεις να μαθεις τους λογους οπου εμεις πιστευουμε το αντιθετο!
Προσωπικα δεν ειμαι υπερ του dualboot και δεν βρισκω ενα λογο να υπαρχουν δυο ή και περισσοτερα λειτουργικα
σε εναν υπολογιστη, αφου για να αλλαξεις λειτουργικο πρεπει να κανεις restart.
Υπαρχει καλυτερη λυση, το vbox αν θελεις να κανεις κατι τετοιο!


Ούτε θρησκευτικός οργανισμός να είμασταν :mrgreen:
Πάντως για να απαντήσω, το τι πιστεύουμε δεν έχει σημασία στον χώρο των υπολογιστών. Τα 7 είναι πολύ σταθερό και αξιόπιστο λειτουργικό σύστημα, εξίσου σταθερό με το ubuntu (και σίγουρα καλύτερο από παλιότερες εκδόσεις του ubuntu, αλλά και πολλές διανομές linux). Κατά τα άλλα, παραμένει μονοπώλειο, με μια τρισάθλια eula (δεν σου ανήκει καν λέει, το "νοικιάζεις" όσο το χρησιμοποιείς, αν έχω 2 υπολογιστές θα πρέπει να τα αγοράσω 2 φορές κλπ) γι'αυτό και κάποιοι σαν εμένα μεταπήδησαν στο ubuntu. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως το ubuntu είναι καλύτερο λειτουργικό για 'μένα. Απλά ισάξιο θα έλεγα.
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 17 Νοέμ 2009, 20:57

Off topic:
@CyberRider απλά το ξεκαθαρίζω και αναφέρω τώρα ότι προσωπικές αντιπαραθέσεις σε έντονο βαθμό δεν έχω με κανέναν και ούτε θα έχω.

Τώρα για αυτό που είπα στο προηγούμενο μου ποστ, το "Μην ξεφεύγουμε κιόλας από το θέμα με διάφορα υποθετικά σενάρια off topic" ισχύει ακόμα. Τα συμπεράσματα που βγάζουμε είναι συμπεράσματα, άλλα λογικά και άλλα όχι, αλλά αλήθεια και άλλα όχι, μην νομίζεις ότι όλοι σκέφτονται με τον δικό μας τρόπο. Δεν είπα ότι ΟΛΑ όσα ανέφερες είναι ανακρίβειες , είπα αυτό που είπα. Επί της ουσίας του ερωτήματος σου για αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο μου ποστ, εκείνο που έγραψα είναι για κάτι που είπες σχετικά με την Canonical και μετά απάντησε ο cyberpython (δες το spoiler).

Spoiler: show
cyberpython έγραψε:
CyberRider έγραψε:Μπορει καποιους να μην τους συμφερει να το αναφερουν,αλλα και πισω απο την αναπτυξη του ubuntu βρισκεται μια πανισχυρη ιδιωτικη εταιρεια με τμηματα δημοσιων σχεσεων,παραρτηματα σε πολλες χωρες και δυνατοτητα να στελνει δωρεαν cd σε ολον τον κοσμο..


Ελπίζω να τα γράφεις για αστείο τα παραπάνω - η Canonical ακόμη δεν έχει δει θετικό πρόσημο στα κέρδη της (κοινώς δεν έχει κέρδη - νομίζω πέρυσι είχε συνολικά έσοδα ~30 εκατομμύρια, αλλά αν αφαιρέσουμε τα έξοδα...). Πανίσχυρη; Με 200 και κάτι υπαλλήλους; Και 2-3 γραφεία (Λονδίνο, Μοντρεάλ και άλλο ένα που μου διαφεύγει); Και τη συγκρίνουμε με εταιρείες όπως η RedHat που είχε καθαρό κέρδος ~78,7 εκατομμύρια USD το 2009 και την MS που είχε καθαρό κέρδος ~14,5 δισεκατομμύρια USD; :lol: :lol: :lol:

Επιπλέον το έγραψα στον πληθυντικό και φυσικά δεν αφορά μόνο εσένα για αυτό που είπες,
ακριβώς επειδή έχουν γίνει ήδη αρκετά off topic ποστ έγραψα αυτό που έγραψα!!!
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 17 Νοέμ 2009, 23:26

tolis_01 έγραψε:Ούτε θρησκευτικός οργανισμός να είμασταν :mrgreen:
Πάντως για να απαντήσω, το τι πιστεύουμε δεν έχει σημασία στον χώρο των υπολογιστών. Τα 7 είναι πολύ σταθερό και αξιόπιστο λειτουργικό σύστημα, εξίσου σταθερό με το ubuntu (και σίγουρα καλύτερο από παλιότερες εκδόσεις του ubuntu, αλλά και πολλές διανομές linux). Κατά τα άλλα, παραμένει μονοπώλειο, με μια τρισάθλια eula (δεν σου ανήκει καν λέει, το "νοικιάζεις" όσο το χρησιμοποιείς, αν έχω 2 υπολογιστές θα πρέπει να τα αγοράσω 2 φορές κλπ) γι'αυτό και κάποιοι σαν εμένα μεταπήδησαν στο ubuntu. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως το ubuntu είναι καλύτερο λειτουργικό για 'μένα. Απλά ισάξιο θα έλεγα.

Off topic:
Μαλλον δεν εισαι αρκετα ενημερωμενος..... κανε αν θελεις μια περιηγηση σε αντιστοιχα forum,
και δες τι προβληματα εχει ο καθενας, και αν βρισκει λυσεις, εστω μεχρι στιγμης,
και μετα πες για σταθεροτητα και συμβατοτητα!! :idea:
Για τα παραθυρα 7 υπαρχουν πολλα,σοβαρα και αλυτα προβληματα αυτη τη στιγμη!!
Και αρκετοι γνωστοι μου τα βαλανε και ακομα δεν εχουν βρει drivers,
καποιοι εχουν γυρισει στα sVista!!
Αυτα να τα λες, γιατι λογικα θα τα ξερεις, και μην αφηνεις να περασουν ετσι,
επειδη ισως να εχεις μια συμπαθεια στην μικρο$oft!
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό cyberpython » 18 Νοέμ 2009, 01:10

Εγώ πάντως που έχω περάσει τα Windows 7 σε ένα laptop της αδερφής μου (που είχα πάρει με Vista και σερνότανε - αυτός ήταν και ο λόγος που έβαλα πρώτη φορά Ubuntu εκτός VM, αφού drivers για XP δεν υπήρχαν) μια χαρά είναι και από άποψη σταθερότητας και από άποψη ασφάλειας (βέβαια default browser έχει τον Chrome και έχω εγκαταστήσει και το MSE για προστασία από malware).

vagrale13 έγραψε:Αυτα να τα λες, γιατι λογικα θα τα ξερεις, και μην αφηνεις να περασουν ετσι,
επειδη ισως να εχεις μια συμπαθεια στην μικρο$oft!


Δηλαδή επειδή του tolis_01 του αρέσουν/καλύπτουν τις ανάγκες του τα Windows 7, ο ίδιος είναι αυτομάτως fanboy της MS;
Ρε παιδιά....

Υποσημείωση: Νομίζω οτι έχει ξανα-αναφερθεί, αλλά δε νομίζω οτι είναι πολύ καλαίσθητο να αναφερόμαστε σε κάποιον (άτομο/εταιρεία) αλλοιώνοντας το όνομα του κοροϊδευτικά (βλ. micro$oft, window$, sVista κλπ.) - πόσο μάλλον τη στιγμή που είναι ο βασικός ανταγωνιστής του Ubuntu...
Κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών / Ubuntu-gr / My Web Log
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Μέτριο, Προγραμματισμός: Ναι, Aγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 10.04 - 32bits
Η/Υ : Intel Core2 4400@2 GHz / 2GB DDR2 RAM / GeForce 8400 GS 512MB / Creative SB Audigy SE
Άβαταρ μέλους
cyberpython
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 13:22
Εκτύπωση

Re: Πετυχημένο το ντεμπούτο των Windows 7, δείχνει η έρευνα αγορ

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 18 Νοέμ 2009, 01:25

cyberpython έγραψε:Υποσημείωση: Νομίζω οτι έχει ξανα-αναφερθεί, αλλά δε νομίζω οτι είναι πολύ καλαίσθητο να αναφερόμαστε σε κάποιον (άτομο/εταιρεία) αλλοιώνοντας το όνομα του κοροϊδευτικά (βλ. micro$oft, window$, sVista κλπ.) - πόσο μάλλον τη στιγμή που είναι ο βασικός ανταγωνιστής του Ubuntu...

Off topic:
Δεν το καταλαβα αυτο? :think:
Και βεβαια θα λεω micro$oft, window$, sVista κλπ. ......
οπως με κοροιδευαν αυτοι τα χρονια που ειχα παραθυρα, επειδη δυστιχως ουτε net ειχα να ενημερωθω,
ουτε φιλους οπου να εχουν linux, ετσι θα τουw κανω και εγω τωρα οπου τα εμαθα ολα αυτα.
Και μην μου πεις ποτε κοροιδεψε η μικρο$oft γιατι απο το πως τα παρουσιαζει και μονο ειναι μια κοροιδια!


Και επειδη το εχουμε διαλυσει το θεμα, και προσωπικα δεν μπορω να κανω αλο ασκοπα post για τα παραθυρα,
Καλα αυτα που λεμε αλλα..... συμφωνα με τον τιτλο, ειμαστε τελειως offtopic
και ειναι κριμα για αυτον που ανοιξε το θεμα να εχει παει αλλου η συζητηση. :idea:
Οποτε απο εμενα......... αυτα!! :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας