Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογία!

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 08 Μαρ 2012, 16:09

medigeek έγραψε::oops: Ναι, θέλει μια εντολή:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo adduser $USER vboxusers

logout / login και θα είσαι έτοιμος :)


Καλησπέρα. Μήπως στην εντολή που έδωσες χρειάζεται εκεί που λέει user να βάλω το όνομα χρήστη που έχω; Γιατί έτσι όπως είναι η εντολή την δοκίμασα αλλά δεν είδα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, βασικά βγάζει error καθώς προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση το extension pack.



Learner έγραψε:Ναι είναι εφικτό . Εκ πείρας το λέω , σε εξωτερικό σκληρό . Αυτό τώρα με το dock , δεν ξέρω αν παίζει κάποιο αρνητικό ρόλο. Ο δικός μου ήταν εξωτερικός σκληρός usb. ΔΕΝ ενημέρωσα τον grub . Απλά με F11(στη δική μου μητρική) είχα την επιλογή boot από τον εξωτερικό σκληρό. Βέβαια , είναι που είναι αργά τα windows, από εξ.σκληρό σερνόντουσαν λίγο. Δηλαδή αν τα θες για παιχνίδια , καλύτερα dual boot στον εσωτερικό.


Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν τελικά δεν με βολέψει το virtualbox θα κάνω μια δοκιμή αυτής της διαδικασίας και ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα με το dock.
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό medigeek » 08 Μαρ 2012, 16:17

Καλό απόγευμα. :)
filippos.xf έγραψε:Μήπως στην εντολή που έδωσες χρειάζεται εκεί που λέει user να βάλω το όνομα χρήστη που έχω;

Η εντολή πρέπει να μπει όπως είναι. Δώσε το αποτέλεσμα της εντολής:
Κώδικας: Επιλογή όλων
id


Κατ' αρχήν κλείσε τα virtual managers που τρέχεις όταν εγκαθιστάς το extension pack. Εμένα βγάζει αυτό:


Μετά το "Install" ζητάει κωδικό - ίσως χρειάζεται προνόμια διαχειριστή; :?
Τελευταία επεξεργασία από medigeek και 08 Μαρ 2012, 16:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 08 Μαρ 2012, 16:19

filippos.xf έγραψε:Καλησπέρα. Μήπως στην εντολή που έδωσες χρειάζεται εκεί που λέει user να βάλω το όνομα χρήστη που έχω; Γιατί έτσι όπως είναι η εντολή την δοκίμασα αλλά δεν είδα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, βασικά βγάζει error καθώς προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση το extension pack.

Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις και την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo gpasswd -a <όνομα χρήστη> vboxusers

Όπου <όνομα χρήστη> πάλι βάζεις το χρήστη σου (αυτή η εντολή δουλεύει μόνο σε Ubuntu, σε Sabayon δεν...).

EDIT** Μήπως το σφάλμα σου το βγάζει γιατί έχεις ενεργό ένα Guest OS;
Κλείσε τη εικονική μηχανή και εγκατάστησε το extension pack με μονο ενεργό παράθυρο αυτό της εφαρμογής του VirtualBox πριν ανοίξεις τα win
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 08 Μαρ 2012, 16:25

medigeek έγραψε:Η εντολή πρέπει να μπει όπως είναι. Δώσε το αποτέλεσμα της εντολής:
Κώδικας: Επιλογή όλων
id

Το αποτέλεσμα:

Κώδικας: Επιλογή όλων
filipposfree@filipposfree-Aspire-5732Z:~$ id
uid=1000(filipposfree) gid=1000(filipposfree) ομάδες=1000(filipposfree),4(adm),20(dialout),24(cdrom),46(plugdev),116(lpadmin),118(admin),124(sambashare),125(vboxusers)
filipposfree@filipposfree-Aspire-5732Z:~$


medigeek έγραψε:Εμένα βγάζει αυτό:


Μετά το "Install" ζητάει κωδικό - ίσως χρειάζεται προνόμια διαχειριστή;

Εμένα δεν μου έβγαλε κάποιο παραθυράκι για να εισάγω τον κωδικό μου.

Off topic:
Συγχαρητήρια στον ΑΠΟΕΛ!! :)
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό medigeek » 08 Μαρ 2012, 16:32

Ορίστε και το δικό μου:
Κώδικας: Επιλογή όλων
$ id
uid=1001(savvas) gid=1001(savvas) groups=1001(savvas),4(adm),6(disk),116(lpadmin),118(admin),124(sambashare),126(vboxusers)


Εξαιρώντας την ομάδα "disk", που πρόσθεσα ο ίδιος, φαίνεται πως έχουμε τα ίδια προνόμια (αν μη τι άλλο, έχεις περισσότερα :P )
Τελευταία επεξεργασία από medigeek και 10 Μαρ 2012, 12:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 08 Μαρ 2012, 16:43

fkol k4 έγραψε:EDIT** Μήπως το σφάλμα σου το βγάζει γιατί έχεις ενεργό ένα Guest OS;
Κλείσε τη εικονική μηχανή και εγκατάστησε το extension pack με μονο ενεργό παράθυρο αυτό της εφαρμογής του VirtualBox πριν ανοίξεις τα win


Δοκίμασαν με κλειστή την εικονική μηχανή και απλά ανοιχτό το παράθυρο του virtualbox, παρακάτω τα αποτελέσματα:





filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 08 Μαρ 2012, 16:47

Περίεργο!
Σκρόλλαρες μέχρι κάτω στο παραθυρο και πάτησες "I Agree" κανονικά;
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 08 Μαρ 2012, 16:53

fkol k4 έγραψε:Περίεργο!
Σκρόλλαρες μέχρι κάτω στο παραθυρο και πάτησες "I Agree" κανονικά;

Yeap! Ναι κανονικά.. δεν πιστεύω να κατέβασα λάθος extension pack; Από την ονομασία που βλέπετε στις εικόνες, το σωστό δεν κατέβασα;
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 08 Μαρ 2012, 16:59

filippos.xf έγραψε:Yeap! Ναι κανονικά.. δεν πιστεύω να κατέβασα λάθος extension pack; Από την ονομασία που βλέπετε στις εικόνες, το σωστό δεν κατέβασα;

Ναι , το σωστό έχεις. (από τό https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads), αυτό έχω κι εγώ και δουλεύει κανονικά.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Κάνε και εσύ, τις ερωτήσεις σου σχετικά με την τεχνολογί

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 08 Μαρ 2012, 17:05

Κάνε μία προσπάθεια να το κατεβάσεις ξανά τσεκάροντας το SHA256 checksum ή το MD5 checksum.
Ένας εύκολος τρόπος γι αυτό τον έλεγχο είναι να χρησιμοποιείς το πρόσθετο (για firefox) DownThemAll!.
πΑτα πριν το κατεβάσεις στους συνδέσμους που γράφουν SHA256 checksum και MD5 checksum, αντέγραψε αυτό του Extension pack και βάλε το στο σχετικό πεδίο του DownThemAll, θα το ελέγξει μόνο του.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας