medigeek έγραψε::oops: Ναι, θέλει μια εντολή:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo adduser $USER vboxusers
logout / login και θα είσαι έτοιμος
Καλησπέρα. Μήπως στην εντολή που έδωσες χρειάζεται εκεί που λέει user να βάλω το όνομα χρήστη που έχω; Γιατί έτσι όπως είναι η εντολή την δοκίμασα αλλά δεν είδα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, βασικά βγάζει error καθώς προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση το extension pack.
Learner έγραψε:Ναι είναι εφικτό . Εκ πείρας το λέω , σε εξωτερικό σκληρό . Αυτό τώρα με το dock , δεν ξέρω αν παίζει κάποιο αρνητικό ρόλο. Ο δικός μου ήταν εξωτερικός σκληρός usb. ΔΕΝ ενημέρωσα τον grub . Απλά με F11(στη δική μου μητρική) είχα την επιλογή boot από τον εξωτερικό σκληρό. Βέβαια , είναι που είναι αργά τα windows, από εξ.σκληρό σερνόντουσαν λίγο. Δηλαδή αν τα θες για παιχνίδια , καλύτερα dual boot στον εσωτερικό.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν τελικά δεν με βολέψει το virtualbox θα κάνω μια δοκιμή αυτής της διαδικασίας και ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα με το dock.







