Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό evolgen » 28 Σεπ 2011, 20:42

Dimitris έγραψε:
Σωστό κι αυτό. Φαντάζομαι συμπεριλαμβάνονται στις πρωινές ώρες. Καμία σχολή δε νομίζω να έχει 8 ώρες την ημέρα παρακολούθηση.

Off topic:
Ειλικρινά δε θέλεις να δεις το πρόγραμμα της δικιάς μου σχολής. Βέβαια εγώ είμαι σε βιολογικό, αλλά τέλος πάντων... :P
Το να μειώνεις ένα έργο ελεύθερου λογισμικού, επειδή θεωρείς το δικό σου καλύτερο,
είναι απαράδεκτη συμπεριφορά και δε συμβαδίζει με τις αρχές του ελεύθερου λογισμικού.

Γνώσεις Linux: Μέτριο++ ┃ Προγραμματισμός: Perl, R, Python, SQL, C, Common Lisp, BashΑγγλικά: Άριστα

1. Ubuntu 14.04 trusty
2. Intel Core i7-3520M CPU @ 2.90GHz ‖ RAM 7892 MiB
3. Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
4. eth0: Broadcom NetXtreme BCM57765 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:16b4] (rev 10) ⋮ eth1: Broadcom BCM4331 802.11a/b/g/n [14e4:4331] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
evolgen
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010, 14:22
Τοποθεσία: UK
IRC: bioevolgenec
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Σεπ 2011, 15:38

xaris2335 έγραψε:
Dimitris έγραψε:Επίσης, ένας ακόμη λόγος που δεν υπάρχουν δουλειές (μιλάω για προγραμματιστές) στην Ελλάδα είναι ότι αυτή είναι η αγορά της Ελλάδος

δεν υπάρχουν δουλειές ποιος στο είπε ;
για δες εδώ


http://www.pameekso.gr/ta-mistika-tis-proslipsis

AN ΔΕΙς στο 12.16 λεει ακριβως αυτα που ηθελα να πω στον aldaperan και στους αλλους
χωρις να εχω δει τα βιντεο πρωτυτερα... οτι δεν μπορειτε να χρεωσετε στον αλλον ή εστω αυτο ειναι
θεμα καθαρης προσωπικης επιλογης... το αν θα χρεωσεις στον αλλον οτι ξερεις κατι εφαγα 1000 ωρες ή 10 χρονια
για να μαθω αυτη την τεχνολογια ωστε να την πουλησω σε εσενα... δεν τον ενδιαφερει παιδια.
Δατς λαιφ... απλα δεν τον ενδιαφερει.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό logari81 » 29 Σεπ 2011, 17:30

Ωραία, βλέπω το λύσαμε το πρόβλημα των "αστεριών", με αυτούς που δεν γεννήθηκαν και τόσο "αστέρια" τι θα κάνουμε; Τι μας νοιάζει ας το ρίξουνε στην πρέζα. Έτσι;
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Σεπ 2011, 17:58

logari81 έγραψε:Ωραία, βλέπω το λύσαμε το πρόβλημα των "αστεριών", με αυτούς που δεν γεννήθηκαν και τόσο "αστέρια" τι θα κάνουμε; Τι μας νοιάζει ας το ρίξουνε στην πρέζα. Έτσι;


kANEις δεν γεννηθηκε λιγοτερο αστερι απο τον αλλον.
Εν παση περιπτωση ο καθενας εχει μια κληση και πρεπει να την βρει
αλλα να το ριχνουμε στην κλαψα οτι δουλειες δεν υπαρχουν και φταινε οι πολιτικοι
δεν νομιζω οτι ωφελει καπου.

ΔΟυλειες υπάρχουν. Το θεμα ειναι κατα ποσο θες να δουλεψεις η οχι. Μονο αυτο μετραει.
Τωρα δικαιολογιες σε στυλ "και ειναι λιγα τα λεφτα" , "και δεν ειμαι πρακτικα καταρτισμενος"
και και και εγω τα ακουω βερεσε και οποιος θελει γρηγορα γρηγορα να μπει στην αγορα εργασιας
να βγαλει φραγκα και να γινει ικανος να χει και γκομενα να χει και ζωη και τα παντα θα πρεπει να αφησει τις ευαισθησιες
και να βγει εκει εξω.

Εγω τον γιο μου (αν ποτε κανω) απο τα 15 του θα τον στειλω σε δουλεια φιλε μου.
Για να διωξει τις ευαισθησιες και τα κομπλεξ του... να αναμειχθει με ανθρωπους και να δει τα ζορια
απο μικρος. ΣΙΓΑ μην τον αφησω να φτασει 30 χρονων και να μην εχει δουλεψει ουτε μια ωρα.
Θα του εχω κανει ζημια. Μεγαληηη ζημια
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό logari81 » 29 Σεπ 2011, 18:50

Star_Light εσύ πραγματικά ζεις σε άλλον πλανήτη, πάνε πέστα αυτά σε γνωστή μου που απολύσανε σήμερα και πες της που θα βρει δουλειά για να πληρώνει τις δόσεις. Εδώ δεν συζητάμε για αυτούς που σκέφτονται να δουλέψουν, εδώ δεν έχει δουλειες για αυτούς που χρειάζονται πάση θυσία μια δουλειά. Ζήσε στον όμορφο επιχειρηματικό σου κόσμο. Παρεπιπτώντος εγώ δουλεύω απο τα 10 και γιαυτό τον σέβομαι τον κόπο μου για να τον χαρίσω για ψίχουλα.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 29 Σεπ 2011, 20:17

Star_Light έγραψε:AN ΔΕΙς στο 12.16 λεει ακριβως αυτα που ηθελα να πω στον aldaperan και στους αλλους
χωρις να εχω δει τα βιντεο πρωτυτερα... οτι δεν μπορειτε να χρεωσετε στον αλλον ή εστω αυτο ειναι
θεμα καθαρης προσωπικης επιλογης... το αν θα χρεωσεις στον αλλον οτι ξερεις κατι εφαγα 1000 ωρες ή 10 χρονια
για να μαθω αυτη την τεχνολογια ωστε να την πουλησω σε εσενα... δεν τον ενδιαφερει παιδια.
Δατς λαιφ... απλα δεν τον ενδιαφερει.

Εμένα γιατί να με ενδιαφέρει λοιπόν ; Αν δεν εκτιμήσω εγω τη δουλειά μου πώς περιμένω να το κάνει ο άλλος ;
Star_Light έγραψε:ΔΟυλειες υπάρχουν. Το θεμα ειναι κατα ποσο θες να δουλεψεις η οχι. Μονο αυτο μετραει.
Τωρα δικαιολογιες σε στυλ "και ειναι λιγα τα λεφτα" , "και δεν ειμαι πρακτικα καταρτισμενος"
και και και εγω τα ακουω βερεσε και οποιος θελει γρηγορα γρηγορα να μπει στην αγορα εργασιας
να βγαλει φραγκα και να γινει ικανος να χει και γκομενα να χει και ζωη και τα παντα θα πρεπει να αφησει τις ευαισθησιες
και να βγει εκει εξω.

Μπορείς να μου πεις που ακριβώς υπάρχουν αυτές οι δουλειές ; Όχι τίποτα άλλο αλλά μάλλον κάτι ξέρεις, που το 20% (θερωτικά, το πραγματικό ειναι πολύ μεγαλυτερο) του πλυθησμου της Ελλάδας που είναι σε ανεργία δεν το γνωρίζουν
Star_Light έγραψε:Εγω τον γιο μου (αν ποτε κανω) απο τα 15 του θα τον στειλω σε δουλεια φιλε μου.
Για να διωξει τις ευαισθησιες και τα κομπλεξ του... να αναμειχθει με ανθρωπους και να δει τα ζορια
απο μικρος. ΣΙΓΑ μην τον αφησω να φτασει 30 χρονων και να μην εχει δουλεψει ουτε μια ωρα.
Θα του εχω κανει ζημια. Μεγαληηη ζημια

Εδω συμφωνώ , ο καλύτερος τρόπος να εκτιμήσεις αυτά που έχεις είναι να βγείς στην αγορά εργασίας . Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποιος που δεν έχει βγει απο μικρός δε γνωρίζει και δεν είναι συνηδητοποιημένος της κατάστασης που επικρατεί και πώς βγαίνει το μεροκάματο . Πολλές φορές ισχύει και το αντίστροφο δηλαδή . Δεν είναι κανόνας

logari81 έγραψε:Ωραία, βλέπω το λύσαμε το πρόβλημα των "αστεριών", με αυτούς που δεν γεννήθηκαν και τόσο "αστέρια" τι θα κάνουμε; Τι μας νοιάζει ας το ρίξουνε στην πρέζα. Έτσι;

Δεν υπάρχει γεννηθηκαν και όχι "αστερια" . Άλλοι είχαν ευκαιρίες , άλλοι όχι , άλλοι μπορούσαν άλλοι όχι για προσωπικούς,οικονομικούς λόγους ,λόγους υγείας κλπ κλπ . Εδώ είναι που υποτίθεται πρέπει να έχει το κράτος μέριμνα και πρόνεια . Ψιλά γράμματα
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό xaris2335 » 29 Σεπ 2011, 20:49

logari81 έγραψε:Star_Light εσύ πραγματικά ζεις σε άλλον πλανήτη, πάνε πέστα αυτά σε γνωστή μου που απολύσανε σήμερα και πες της που θα βρει δουλειά για να πληρώνει τις δόσεις.

Πες στη φίλη σου WELCOME TO THE CLUB !!! ;)
Εικόνα
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: | Προγραμματισμός:
Αγγλικά: καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS (32bit) ΕΛ σε Intel core 2 quad core Q9300
Προδιαγραφές ⇛INTEL CORE 2 QUAD CORE Q9300 2.50 GHZ LGA|WESTERN DIGITAL 750GB SATA2|ASUS 2GB DDR3 1333MHZ|GIGABYTE|ASUS EN9800GTX/HTDP 512MB PCI-E|Quickcam logitech E2500|Optiarc DVD RW AD-7173A

Κανάλι για Λίνουξ και όχι μόνο :lol: Διανομές Λίνουξ :lol:Συμβατότητα περιφ/κών με ubuntu :lol:
Άβαταρ μέλους
xaris2335
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 16:16
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 29 Σεπ 2011, 22:23

logari81 αν και ξεκίνησες μικρότερος ανήκω και εγω στην κατηγορία του "απο μικρός"... αν και στα 10 μου βοήθαγα τον πατέρα μου στην οικοδομή τα καλοκαίρια και χριστούγεννα-πάσχα απο τα 16 βγήκα στο νυχτοκάματο επίσημα παρασκευο-σάββατα και μετά ως φοιτητής φουλ τιμε νυχτα και το πρωι σχολή. Επιτέλους όμως βγήκε και μια δημοσίευση απο τα πειράματα μου (ακυρο αλλά μοιράζομαι τη χαρά μου μαζί σας). Απλά επειδή η νύχτα είναι ή για λίγο ή για μια ζωή και δεν ήθελα να είναι για μια ζωή σταμάτησα και τώρα δουλεύω (ευτυχώς έχω δουλειά) σε άσχετο βέβαια κλάδο απο αυτό των σπουδών μου. Τί να κάνουμε? Ή θα έβγαινα στο εξωτερικό να "πληρωθώ" το πτυχίο μου ή θα πάλεβα εδω σε κάτι άσχετο απο τον κλάδο μου γιατί απλά ο κλάδος μου δεν υπάρχει στο Ελλαδιστάν μας (και λίγες θέσεις που υπάρχουν καπηλώνονται απο άσχετες ειδικότητες που ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις στην Ελλάδα - βλέπε ΤΕΕ - τεχνικό επιμελητήριο ελλάδος).

Στην αγορά εργασίας οι θέσεις είναι μηδαμινές. Στις καφετέριες τα αφεντικά ζητάν πλέον ποσοστά απο τα μπουρμπουαρ των σερβιτόρων. Μέχρι εκεί έφτασε η αθλιότητα. Και στις υπόλοιπες θέσεις τα μεροκάματα έχουν ξεφτιληστεί.

Το είπα και πριν. Αλλά μάλλον δεν το επεξεργάστηκε κανεις. "Το οικόπεδο είναι μπακλαβάς γωνία" και το θέλουν πολλοί....
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Σεπ 2011, 22:40

logari81 έγραψε:Star_Light εσύ πραγματικά ζεις σε άλλον πλανήτη, πάνε πέστα αυτά σε γνωστή μου που απολύσανε σήμερα και πες της που θα βρει δουλειά για να πληρώνει τις δόσεις. Εδώ δεν συζητάμε για αυτούς που σκέφτονται να δουλέψουν, εδώ δεν έχει δουλειες για αυτούς που χρειάζονται πάση θυσία μια δουλειά. Ζήσε στον όμορφο επιχειρηματικό σου κόσμο. Παρεπιπτώντος εγώ δουλεύω απο τα 10 και γιαυτό τον σέβομαι τον κόπο μου για να τον χαρίσω για ψίχουλα.


Κατα πρωτον.Αν γινεται θα μου γραφεις στον ιδιο τονο που σου γραφω και εγω. Οκ?
Το οτι εσυ δεν βλεπεις τις ευκαιριες που περνανε κατω απο την μυτη σου δεν σημαινει
πως αλλοι ζουνε σε δικο τους κοσμο , μαθε να ακους αυτο που εχει να σου πει ο αλλος και μην αντιστεκεσαι
χωρις λογικη σε αποψεις που μπορει να σε κρατανε πισω . Μπορει εσυ να φορας παρωπιδες και να μην βλεπεις τις ευκαιριες.
Δουλειες υπάρχουν εχω ενα καρο γνωστους που δουλευουν μια χαρα... αλλα ειναι και εξυπνοι - διαλλακτικοι ανθρωποι
δεν ειναι ουτε αλαζονες ουτε κουτοπονηροι να στα αρπαξουν με την μια... αυτο ξεχασε το δεν το πληρωνω ουτε εγω το γραψαμε πιο πανω.

Να μην τον χαρισεις για ψίχουλα κυριε τον κοπο σου , δεν σε υποχρεωσε κανεις. Απλα οταν θα δινεις προσφορες στην δουλεια
και θα σε απορριπτουν επειδη εισαι ακριβος δεν θα βρισεις κανεναν. Και δεν θα φταινε και αυτοι. Εσυ δεν εχεις καταλαβει πως για να
προσελκυσεις καποιον πρεπει να ριξεις την τιμη ακομη και αν εχεις πολλαπλασια προσοντα... ανταγωνισμος λεγεται... αρχικα ο τυπος αυτος
δεν ειναι μονο 100 ευρω να του τα παρουμε με την μια και δρομο.... τα παιρνεις σταδιακα και πολυ περισσοτερο... απλα σκεφτεσαι μακρυα.

Οσο για την φιλη σου... δεν σε επιασα φιλε μου. Εγω θα παω να της πω τι? Ποτε δεν φταιει μονο ο ενας
αμα δεν ακουσω και την αλλη πλευρα δεν μπορω να βγαλω πορισμα , μπορει να εκανε τα χειροτερα στην δουλεια της και να την εδιωξαν τοσο ευκολοπιστος εισαι οταν η αλλη ή ο αλλος ερχεται να σου το παιξει "αθωο" θυμα? Το 90% των περιπτωσεων εχουν προκαλεσει οι ιδιοι την τυχη τους ετσι πιστευω εγω. Εκτος αυτου κατι ακουσα για δοσεις...
Δοσεις και δανεια και και και... αυτα δεν τα συμπεριλαμβανω καν σε αυτα που λεω. Ειναι ανοησια για μενα να παιρνεις δοσεις και δανεια οταν δεν εχεις σοβαρη δουλεια.

Στο μεταξυ αραξε λιγο δεν εισαι ο μοναδικος που δουλεψε απο τα 10 του. Ετσι δεν ειναι?
Τελευταία επεξεργασία από Star_Light και 29 Σεπ 2011, 22:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 29 Σεπ 2011, 22:48

Το παραπανω ειναι μια ψυχρη απεικονιση της πραγματικοτητας. Γιατι ειναι παντα στο δικο σου χερι η εκβαση των πραγματων
αν καποιος ειναι της αποψης "φταινε οι μλκες οι πολιτικοι που μας εκαναν ετσι και εμεις δεν φταιμε σε τιποτα και για ολα φταιει η τυχη και να αρχισουμε την κλαουρα ολοι μαζι τωρα"
ας μην κανει τον κοπο να απαντησει. Πρεπει να σοβαρευτουμε καποια στιγμη επιτελους.

Ολο οι πολιτικοι τα εφαγαν κτλπ και 1200 ιατροι του ΙΚΑ που μπορει να ηταν καλλιστα ο πατερας μου ή ο θειος μου ή ο δικος σας που βγαινουμε και παραπονιομαστε και βριζουμε τους αλλους δεν ετρωγαν επι χρονια και εγραφαν παραπανω φαρμακα απο οσα χρειαζοντουσαν και υπεγραφαν και για φαρμακα αλλης ειδικότητας?????!!!!!!

Σε μια συζητηση ακουσα τα κλασσικα "δεν βρισκουμε δουλεια... ειναι χαμηλοι οι μισθοι" και μολις ρωτησα τον 1ο μισθο δεν ηξεραν καν να μου πουν....
εεε λεει 500-600.... 700... χαχαχαχα προφανως δεν ειχαν παει ουτε σε μια συνεντευξη τα παλικαρακια και ελεγαν οτι ακουγαν... δεν βαριεσαι αθανατοι γονεις... μεχρι τα 40 ας τους ταιζουν και μετα ας αναρωτηθουν τι πηγε στραβα με το παιδι τους και εγινε ενας μπουλης και μισος.

Εγω αυτια δεν χαιδευω, τα λεω εξω απο τα δοντια. Οσο φταινε οι πολιτικοι αλλο τοσο και περισσοτερο ΦΤΑΙΜΕ Και εμεις...

οκ? Οποιος διαφωνει και ειναι απολυτος . Ας μην απαντησει. Γιατι διαφωνει με την λογικη και οχι μαζι μου.

EDIT: Πιο πανω παραθεσαμε με τον xaris ενα λινκ που δειχνει δουλειες.... φανταζομαι αυτο κανεις δεν το κοιταξε? Κανεις δεν ειχε να σχολιασει για αυτο?Παρα ολοι συνεχισαμε τον χαβα μας οτι δουλειες δεν υπάρχουν ? Την γνωστη καραμελα δηλαδη ??? σε οτι σας συμφερει απαντατε και αυτο ειναι λυπηρο. Δεν ειδα κανεναν να αφησει για λιγο στην ακρη την καραμελα και την καταστροφολογια και να σχολιασει το λινκ που δοθηκε γιατι ετσι?
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας