logari81 έγραψε:Star_Light εσύ πραγματικά ζεις σε άλλον πλανήτη, πάνε πέστα αυτά σε γνωστή μου που απολύσανε σήμερα και πες της που θα βρει δουλειά για να πληρώνει τις δόσεις. Εδώ δεν συζητάμε για αυτούς που σκέφτονται να δουλέψουν, εδώ δεν έχει δουλειες για αυτούς που χρειάζονται πάση θυσία μια δουλειά. Ζήσε στον όμορφο επιχειρηματικό σου κόσμο. Παρεπιπτώντος εγώ δουλεύω απο τα 10 και γιαυτό τον σέβομαι τον κόπο μου για να τον χαρίσω για ψίχουλα.
Κατα πρωτον.Αν γινεται θα μου γραφεις στον ιδιο τονο που σου γραφω και εγω. Οκ?
Το οτι εσυ δεν βλεπεις τις ευκαιριες που περνανε κατω απο την μυτη σου δεν σημαινει
πως αλλοι ζουνε σε δικο τους κοσμο , μαθε να ακους αυτο που εχει να σου πει ο αλλος και μην αντιστεκεσαι
χωρις λογικη σε αποψεις που μπορει να σε κρατανε πισω . Μπορει εσυ να φορας παρωπιδες και να μην βλεπεις τις ευκαιριες.
Δουλειες υπάρχουν εχω ενα καρο γνωστους που δουλευουν μια χαρα... αλλα ειναι και εξυπνοι - διαλλακτικοι ανθρωποι
δεν ειναι ουτε αλαζονες ουτε κουτοπονηροι να στα αρπαξουν με την μια... αυτο ξεχασε το δεν το πληρωνω ουτε εγω το γραψαμε πιο πανω.
Να μην τον χαρισεις για ψίχουλα κυριε τον κοπο σου , δεν σε υποχρεωσε κανεις. Απλα οταν θα δινεις προσφορες στην δουλεια
και θα σε απορριπτουν επειδη εισαι ακριβος δεν θα βρισεις κανεναν. Και δεν θα φταινε και αυτοι. Εσυ δεν εχεις καταλαβει πως για να
προσελκυσεις καποιον πρεπει να ριξεις την τιμη ακομη και αν εχεις πολλαπλασια προσοντα... ανταγωνισμος λεγεται... αρχικα ο τυπος αυτος
δεν ειναι μονο 100 ευρω να του τα παρουμε με την μια και δρομο.... τα παιρνεις σταδιακα και πολυ περισσοτερο... απλα σκεφτεσαι μακρυα.
Οσο για την φιλη σου... δεν σε επιασα φιλε μου. Εγω θα παω να της πω τι? Ποτε δεν φταιει μονο ο ενας
αμα δεν ακουσω και την αλλη πλευρα δεν μπορω να βγαλω πορισμα , μπορει να εκανε τα χειροτερα στην δουλεια της και να την εδιωξαν τοσο ευκολοπιστος εισαι οταν η αλλη ή ο αλλος ερχεται να σου το παιξει "αθωο" θυμα? Το 90% των περιπτωσεων εχουν προκαλεσει οι ιδιοι την τυχη τους ετσι πιστευω εγω. Εκτος αυτου κατι ακουσα για δοσεις...
Δοσεις και δανεια και και και... αυτα δεν τα συμπεριλαμβανω καν σε αυτα που λεω. Ειναι ανοησια για μενα να παιρνεις δοσεις και δανεια οταν δεν εχεις σοβαρη δουλεια.
Στο μεταξυ αραξε λιγο δεν εισαι ο μοναδικος που δουλεψε απο τα 10 του. Ετσι δεν ειναι?
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]