Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δολαρ

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δολαρ

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 10 Μάιος 2011, 20:23

Εικόνα
έγραψε:Στη μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας της προχωράει η Microsoft η οποία εξαγοράζει το Skype, τη γνωστή VOIP εφαρμογή/υπηρεσία. Το Skype επιτρέπει την πραγματοποίηση δωρεάν τηλεφωνικών κλήσεων ανά τον κόσμο μέσω Internet ενώ υποστηρίζει και βιντεοκλήσεις όχι μόνο από υπολογιστές αλλά και από smartphones. Ακόμα παρέχει δυνατότητα τηλεφωνικών κλήσεων σε σταθερά τηλέφωνα με καλύτερα τιμολόγια από τους εκάστοτε τοπικούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2003 από τη Σουηδία και αριθμεί μέχρι σήμερα 663 εκατομμύρια χρήστες.

Το τελικό ποσό εξαγοράς φτάνει τα 8.5 δισ. δολάρια, πολύ μεγαλύτερο από την πρώτη εξαγορά του Skype το 2005 όταν και η υπηρεσία είχε αρχικά εξαγοραστεί από το eBay με το ποσό των 2.6 δισ. δολαρίων. Το eBay δεν κατάφερε τα επόμενα χρόνια να την αξιοποιήσει κατάλληλα συσσωρεύοντας χρέη με αποτέλεσμα να πουλήσει το 70% της εταιρείας σε ομάδα επενδυτών για το ποσό των 1.9 δισ. δολαριών.

Η συμφωνία αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα σε λίγες ώρες ενώ αναμένεται να γίνουν και οι πρώτες αναφορές για το πως προτίθεται η Microsoft να αξιοποιήσει την υπηρεσία.

Site: Wall Street Journal
Site: Επίσημη ανακοίνωση

Ενημέρωση : Στην επίσημη ανακοίνωση της συμφωνίας, η Microsoft αναφέρει ότι το Skype θα ενσωματωθεί σε συσκευές και συστήματα της εταιρείας όπως το Xbox, Xbox Live, Kinect, Outlook, Windows Phone και Lync ενώ θα συνεχίσει την υποστήριξη και δημιουργία εφαρμογών του Skype για άλλες πλατφόρμες εκτός των δικών της
πηγη : http://www.insomnia.gr/topic/407491-%CE ... %89%CE%BD/


Και οι χρήστες linux τι θα απογίνουμε? :oops: :evil:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό the_eye » 10 Μάιος 2011, 22:30

Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό Rhinomick » 10 Μάιος 2011, 22:42

Καιρός ήταν!Θέλει κάποιες βελτιώσεις ακόμα αλλά κάνεις δουλειά με το Ekiga ;)
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλούτσικο πιστεύω ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Xubuntu 14.04 acer travelmate 4020
Προδιαγραφές ⇛ intel 1.6gh │ 2gb │ 15" /
Και pclinuxos mate 64bit σε acer aspire 5738z/cpu 2gh dual core/3GB ram/intel gma 4500/15"/
Και pclinuxos lxde 64bit σε Hp compaq presario CQ-60 |cpu 1,66 gh |3 GB ram |15"
Και Kubuntu 14.04.2 64bit σε dell inspiron 3542 / i3 / 4 GB RAM
Άβαταρ μέλους
Rhinomick
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: 28 Οκτ 2009, 12:15
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό the_eye » 10 Μάιος 2011, 22:50

Μπήκε και στο προφίλ του χρήστη, όποιος θέλει το ενημερώνει με το ekiga account
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

αγορά skype από microsoft

Δημοσίευσηαπό pisons » 10 Μάιος 2011, 23:06

έχω την εντύπωση ότι ήρθε η αρχή του τέλους για το ποιο διαδεδομένο πρόγραμμα επικοινωνίας για το linux
Τελευταία επεξεργασία από Qdata και 10 Μάιος 2011, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Συγχώνευση δημοσίευσης με ήδη υπάρχον θέμα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 12.04 LTS 32-bit ACER ASPIRE ONE D270-26CBB
Προδιαγραφές⇛Intel® Atom™ CPU N2600 @ 1.60GHz × 4 || Γραφικά Intel GMA 3650 || Μνήμη 2 GiB || HDD 30GB SSD
Άβαταρ μέλους
pisons
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 17 Φεβ 2010, 11:24
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό Rhinomick » 10 Μάιος 2011, 23:07

Πολύ σωστό,ήδη το έβαλα στο προφίλ! 8-)
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλούτσικο πιστεύω ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Xubuntu 14.04 acer travelmate 4020
Προδιαγραφές ⇛ intel 1.6gh │ 2gb │ 15" /
Και pclinuxos mate 64bit σε acer aspire 5738z/cpu 2gh dual core/3GB ram/intel gma 4500/15"/
Και pclinuxos lxde 64bit σε Hp compaq presario CQ-60 |cpu 1,66 gh |3 GB ram |15"
Και Kubuntu 14.04.2 64bit σε dell inspiron 3542 / i3 / 4 GB RAM
Άβαταρ μέλους
Rhinomick
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: 28 Οκτ 2009, 12:15
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό simosx » 10 Μάιος 2011, 23:33

Το αντίστοιχο λογισμικό για Skype σε Ubuntu (και GNOME) είναι το Empathy (με το Telepathy - υποσύστημα για επικοινωνία μέσω διαδικτύου).
Μπορούμε να βάλουμε υποστήριξη VOIP στο Empathy με την εγκατάσταση του πακέτου telepathy-sofiasip.

Το Telepathy είναι υποσύστημα για συνδέσεις στο διαδίκτυο με άλλους χρήστες.
Έτσι, αν υπάρχουν δύο άτομα με λογαριασμούς Jabber (π.χ. Google
Talk), τότε μπορούν
1. να μιλήσουν μέσω κειμένου, φωνής ή και βίντεο
2. να επιτρέψει ο ένας να δει ο άλλος την επιφάνεια εργασίας (οπότε, βοήθεια στη χρήση, κτλ) (είναι διαθέσιμο ήδη)
3. να κάνεις σύνδεση SSH στον υπολογιστή του άλλου (αφού το επιτρέψει)
http://blogs.gnome.org/xclaesse/2010/07 ... -released/
4. να γράψεις κείμενο μαζί με την επαφή σου με το Κειμενογράφο του
GNOME (gedit),
http://lxnews.org/2011/04/11/gedit-coll ... e-editing/

Και είναι εφικτό να γραφτούν εφαρμογές για κάθε είδους αλληλεπίδραση.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό c7p » 10 Μάιος 2011, 23:35

ALdaperan έγραψε:
Και οι χρήστες linux τι θα απογίνουμε? :oops: :evil:

Προφανώς η ms δεν μπορεί να διακόψει με το έτσι θέλω την έκδοση του προγράμματος για linux... Το θέμα είναι αν θα συνεχίσει να υποστηρίζει τις εκδόσεις για linux. Πάντως δεν νομίζω πως θα σταματίσει τις εκδόσεις για linux, για τον απλούσταστατο λόγο ότι θα χάσει τα κεφάλαια των χρηστών linux που χρησιμοποιούν το skype. Ότι και να λέμε απο τώρα νωρίς είναι, ο καιρός θα δείξει ;).

Όπως και να έχει υπάρχει το ekiga ;)
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό xrdim » 10 Μάιος 2011, 23:46

Υπαρχει και το Jitsi (http://www.jitsi.org/) αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομη, οποτε δεν ξερω αν αξιζει. :) :)
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Primary PC
Spoiler: show
Προδιαγραφές ⇛ P4 2.8Ghz │P4P800 │1Gb │ GeForce FX 6200 │TP-link TL-WN821N│1280x1024
Λειτουργικό : Ubuntu 11.10
Εικόνα

Secondary PC
Spoiler: show
Προδιαγραφές ⇛ P4 2.8Ghz │Intel D875PBZ │1Gb │ GeForce FX 5200 Ultra │TP-link TL-WN821N│1440x900
Λειτουργικό : Elementary OS
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xrdim
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2010, 21:55
Εκτύπωση

Re: Η Microsoft εξαγοράζει το Skype με το ποσό των 8.5 δισ δ

Δημοσίευσηαπό the_eye » 10 Μάιος 2011, 23:51

xrdim έγραψε:Υπαρχει και το Jitsi (http://www.jitsi.org/) αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομη, οποτε δεν ξερω αν αξιζει. :) :)


Πολλά υποσχόμενο !!!
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας