απο κατο απτη μπαρα οταν παταω στο παραθηρο να εμφανιζεται το παραθηρο κ οχι το εικονιδιο της μπαρας??
δειτε εικονα
εκει που δειχνω με το τοξο ειναι το ποντικι αλλα αντι να παινετε η επιλογη kotsios κτλ...παει στο emesene


Συντονιστής: adem1



Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization