Μπάρα παραθύρων πολύ παλιά  Το θέμα επιλύθηκε

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Μπάρα παραθύρων πολύ παλιά

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » 12 Μάιος 2012, 23:59

Γεια σας και πάλι.

Σήμερα έκανα μια αναβάθμιση από 11.10 σε 12.04. Όλα πήγανε καλά, εκτός από το ότι οι μπάρες των παραθύρων (πάνω μπάρα με τα κουμπιά της ελαχιστοποίησης, μεγιστοποίησης και εξόδου) εμφανίζονται σαν να πρόκειται για μια πολύ παλιά έκδοση των WIndows. Σας παραθέτω και μια εικόνα από ένα ανοικτό παράθυρο της εφαρμογής configuration editor.

Μέσω Ubuntu Tweak έχω ορίσει τα GTK theme και Window theme στο Ambient. Για το icon theme έχω επιλέξει Ubuntu mono dark.
Προσπάθησα μέσω του configuration editor, αλλά και μέσω του CompizConfing settings manager να διορθώσω το πρόβλημα, αλλά εις μάτην.

Επιπρόσθετα δεν λειτουργεί το Alt+F9 και το Alt+F10. Τα Alt+F4, Alt+F5, Alt+F8, Alt+F7 λειτουργούν κανονικά. Οι συντομεύσεις έχουν οριστεί στο πληκτρολόγιο, ή ήταν από πριν ορισμένες. Έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα αυτό συνδέεται με το θέμα των μπαρών.

Να σημειώσω ότι το περιβάλλον εργασίας που τρέχω είναι το GNOME (όχι το Unity), όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.

Έχετε καμιά ιδέα;

Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Fortran, Matlab, Python ┃ Αγγλικά: Πολύ καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 14.04 LTS 64bit | Kernel 3.13.0-65 generic | GNOME 3.9.90 | σε Laptop HP 2510p
Προδιαγραφές ⇛ Intel Core 2 Duo U7600 (1.20 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB) | Chipset: Mobile Intel GM965 | 4GB DDR2 SDRAM @ 667MHz, 1 SODIMM | Graphics: Intel GMA X3100, 12.1'' (1280x800) | Intel 802.11a/b/g/n, bluetooth & Intel Gigabit Network Connection | Kinspec SSD PATA 1.8'' 64Gb | 6 cell battery
Δημήτριος
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 19:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Μπάρα παραθύρων πολύ παλιά

Δημοσίευσηαπό Learner » 13 Μάιος 2012, 00:52

Αφού τρέχεις το Gnome , εγκατέστησε το gnome-tweak-tool και προσπάθησε να αλλάξεις "Θέμα" (theme) από εκεί.
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install gnome-tweak-tool
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Μπάρα παραθύρων πολύ παλιά  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » 13 Μάιος 2012, 01:46

ΟΚ, το άλλαξα το θέμα από την εφαρμογή που μου είπες. Τώρα είναι όπως πρέπει. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μέσω του ubuntu tweak, ενώ σου δίνει την ίδια δυνατότητα, δεν μπορεί να γίνει. Στην εφαρμογή configuration editor φαίνεται να είναι επιλεγμένο το θέμα Ambient, αλλά χωρίς αποτέλεσμα...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Fortran, Matlab, Python ┃ Αγγλικά: Πολύ καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 14.04 LTS 64bit | Kernel 3.13.0-65 generic | GNOME 3.9.90 | σε Laptop HP 2510p
Προδιαγραφές ⇛ Intel Core 2 Duo U7600 (1.20 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB) | Chipset: Mobile Intel GM965 | 4GB DDR2 SDRAM @ 667MHz, 1 SODIMM | Graphics: Intel GMA X3100, 12.1'' (1280x800) | Intel 802.11a/b/g/n, bluetooth & Intel Gigabit Network Connection | Kinspec SSD PATA 1.8'' 64Gb | 6 cell battery
Δημήτριος
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 19:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Μπάρα παραθύρων πολύ παλιά

Δημοσίευσηαπό Δημήτριος » 13 Μάιος 2012, 12:26

Παιδιά υπάρχει ένα ακόμη θέμα, το οποίο λέγεται ¨Αλλαγή εμφάνισης παραθύρων¨. Εκεί προτείνεται η ίδια με εδώ λύση. Μήπως να διαγράψουμε αυτό το θέμα;
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Fortran, Matlab, Python ┃ Αγγλικά: Πολύ καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 14.04 LTS 64bit | Kernel 3.13.0-65 generic | GNOME 3.9.90 | σε Laptop HP 2510p
Προδιαγραφές ⇛ Intel Core 2 Duo U7600 (1.20 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB) | Chipset: Mobile Intel GM965 | 4GB DDR2 SDRAM @ 667MHz, 1 SODIMM | Graphics: Intel GMA X3100, 12.1'' (1280x800) | Intel 802.11a/b/g/n, bluetooth & Intel Gigabit Network Connection | Kinspec SSD PATA 1.8'' 64Gb | 6 cell battery
Δημήτριος
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 19:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization