Gnome 2.3 σε 12.04  Το θέμα επιλύθηκε

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Re: Gnome 2.3 σε 12.04

Δημοσίευσηαπό joe iwannou » 21 Μάιος 2012, 23:10

@Πετραν
Αν συνεχισεις να χρησημοποιεις το mate περιβαλλον ριξε και μια ματια εδω
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=45&t=22943#p240746
Spoiler: show
1 Γνώσεις Linux: ⅜ Προγραμματισμού: ‱ ┃ Αγγλικών: ⅜
Desktop
Ubuntu-Mate 20.04
Intel Core i3-4150 CPU @ 3.50GHz ‖ RAM 7,5 GB ‖ ASRock H81M-DGS R2.0
Intel Device [8086:041e] {i915}
eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 0c)
Άβαταρ μέλους
joe iwannou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1179
Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 04:54
Τοποθεσία: Πες με τι δεν καταλαβαινεις
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization