Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 09 Αύγ 2012, 10:31

Ευχαριστώ! Τώρα δεν είμαι στον συγκεκριμένο υπολογιστή. Μόλις πάω θα σας ενημερώσω!
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 27 Αύγ 2012, 18:42

Learner έγραψε:

Άνοιξε ένα τερματικό και δώσε την παρακάτω εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
gconftool-2 --set /apps/metacity/general/button_layout --type string ":minimize,maximize,close"


Με πολλή καθυστέρηση αλλά να ενημερώσω ότι το χρησιμοποίησα και δουλεύει μια χαρά!!!

Ευχαριστώ!

Επίσης έχω πρόβλημα με τον screensaver. Δεν έχει προεγκατεστημένο και αυτός που κατέβασα δεν δουλεύει πολύ καλά. Κάτι ίδιο με το 11.04 πώς μπορώ να βάλω;
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Learner » 27 Αύγ 2012, 19:46

Alexandros έγραψε:Επίσης έχω πρόβλημα με τον screensaver. Δεν έχει προεγκατεστημένο και αυτός που κατέβασα δεν δουλεύει πολύ καλά. Κάτι ίδιο με το 11.04 πώς μπορώ να βάλω;


Ναι , δυστυχώς θα πρέπει να βολευτείς με τον Xscreensaver . Δεν έχει ενεργοποιηθεί ο gnome-screensaver ακόμη (νομίζω).
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 03 Σεπ 2012, 22:26

Επειδή με τον Xscreesaver δεν έκανα δουλειά, κατέβασα και εγκατέστησα τον gnome-screesaver. Όμως δεν βρίσκω πώς να του περάσω το electric sheep που θέλω. Ούτε τίποτε άλλο σχετικό δλδ.
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Learner » 03 Σεπ 2012, 23:45

Alexandros έγραψε:Επειδή με τον Xscreesaver δεν έκανα δουλειά, κατέβασα και εγκατέστησα τον gnome-screesaver. Όμως δεν βρίσκω πώς να του περάσω το electric sheep που θέλω. Ούτε τίποτε άλλο σχετικό δλδ.


Δεν νομίζω να κάνεις τον gnome-screensaver να δουλέψει. Επίσης είναι ήδη προ-εγκατεστημένος νομίζω , απλά δεν έχει κάποιο θέμα (black screen μόνο).

Οπότε κοίτα εδώ για το συγκεκριμένο που λες electric sheep και Xsreensaver : http://www.webupd8.org/2011/11/how-to-g ... -with.html
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 04 Σεπ 2012, 11:09

Ευχαριστώ. Τον έβγαλα τον Xscreensaver γιατί δεν μου δούλευε το Lock Screen και επανεγκατέστησα τον gnome. Απλώς έλεγα μήπως υπήρχε κάποιος τρόπος να του περάσω το συγκεκριμένο.
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Learner » 04 Σεπ 2012, 18:25

Alexandros έγραψε:Τον έβγαλα τον Xscreensaver γιατί δεν μου δούλευε το Lock Screen


Νομίζω θα πρέπει :

1. Να εγκαταστήσεις τον XscreenSaver και να τον προσθέσεις εις διπλούν στα προγράμματα εκκίνησης .

2. Να απεγκαταστήσεις ή να απενεργοποιήσεις τον gnome-screen saver , από τερματικό απενεργοποιείς με την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
gsettings set org.gnome.desktop.screensaver idle-activation-enabled false


3. Ενεργοποιείς το lock screen μέσα από τις ρυθμίσεις του XscreenSaver.

4. Ακολουθείς την διαδικασία για εγκατάσταση του electric sheep όπως περιγράφεται στο link που σου έδωσα παραπάνω.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 04 Σεπ 2012, 20:37

Τις δοκίμασα τις ρυθμίσεις του Xscreensaver αλλά δεν έχει επιλογή να κλειδώνεις την οθόνη όταν φεύγεις από τον υπολογιστή. Το έλεγξα και σε αγγλόφωνα forum. Οπότε μάλλον πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε κλείδωμα και αιγοπρόβατα. Θα μείνω στο κλείδωμα λοιπόν :(
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Learner » 04 Σεπ 2012, 20:53

Alexandros έγραψε:Τις δοκίμασα τις ρυθμίσεις του Xscreensaver αλλά δεν έχει επιλογή να κλειδώνεις την οθόνη όταν φεύγεις από τον υπολογιστή. Το έλεγξα και σε αγγλόφωνα forum. Οπότε μάλλον πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε κλείδωμα και αιγοπρόβατα. Θα μείνω στο κλείδωμα λοιπόν :(


Φαίνεται να είναι δυσλειτουργία , συγκεκριμένα με το Gnome-shell . Πρέπει να "πειράξεις" κάποια πράγματα για την ενεργοποίηση του lock.

Η διαδικασία είναι αναλυτική και η λύση βρίσκεται εδώ : http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=11418175 , 6o ποστ.
Αν το δοκιμάσεις πες μας αν δούλεψε.
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Προβληματάκια με το Gnome στο 12.04

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 05 Σεπ 2012, 10:38

Ευχαριστώ. Μόλις το δοκιμάσω, θα ενημερώσω!
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization