Συντονιστής: adem1

Learner έγραψε:
Άνοιξε ένα τερματικό και δώσε την παρακάτω εντολή
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gconftool-2 --set /apps/metacity/general/button_layout --type string ":minimize,maximize,close"

Alexandros έγραψε:Επίσης έχω πρόβλημα με τον screensaver. Δεν έχει προεγκατεστημένο και αυτός που κατέβασα δεν δουλεύει πολύ καλά. Κάτι ίδιο με το 11.04 πώς μπορώ να βάλω;


Alexandros έγραψε:Επειδή με τον Xscreesaver δεν έκανα δουλειά, κατέβασα και εγκατέστησα τον gnome-screesaver. Όμως δεν βρίσκω πώς να του περάσω το electric sheep που θέλω. Ούτε τίποτε άλλο σχετικό δλδ.


Alexandros έγραψε:Τον έβγαλα τον Xscreensaver γιατί δεν μου δούλευε το Lock Screen
gsettings set org.gnome.desktop.screensaver idle-activation-enabled false

Alexandros έγραψε:Τις δοκίμασα τις ρυθμίσεις του Xscreensaver αλλά δεν έχει επιλογή να κλειδώνεις την οθόνη όταν φεύγεις από τον υπολογιστή. Το έλεγξα και σε αγγλόφωνα forum. Οπότε μάλλον πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε κλείδωμα και αιγοπρόβατα. Θα μείνω στο κλείδωμα λοιπόν


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization