Αλλαγή γλώσσας [Επιλύθηκε]

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Αλλαγή γλώσσας [Επιλύθηκε]

Δημοσίευσηαπό pant » 12 Ιαν 2009, 15:41

Katarxas eimai kainourigos ston kosmo tou ubuntu. 8a i8ela na rotiso mipos 3erete pos mporo na ala3w thn glossa apo aglika se ellinika????
dokimasa alt+shift alla tipota.
pant
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Ιαν 2009, 15:29
Εκτύπωση

Re: allagi glossas

Δημοσίευσηαπό cyberpython » 12 Ιαν 2009, 15:46

Κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών / Ubuntu-gr / My Web Log
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Μέτριο, Προγραμματισμός: Ναι, Aγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 10.04 - 32bits
Η/Υ : Intel Core2 4400@2 GHz / 2GB DDR2 RAM / GeForce 8400 GS 512MB / Creative SB Audigy SE
Άβαταρ μέλους
cyberpython
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 13:22
Εκτύπωση

Re: allagi glossas

Δημοσίευσηαπό atermon » 12 Ιαν 2009, 15:50

Καλώς όρισες. Σου προτείνω να διαβάσεις τις "Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux".
Καλό είναι να μας δώσεις και πληροφορίες για το σύστημά σου (hardware, έκδοση Λ/Σ, γραφικό περιβάλλον - Gnome[ubuntu] ή KDE[kubuntu] ή XFCE[xubuntu]. Με μια απλή αναζήτηση θα βρεις τις απαντήσεις που χρειάζεσαι. Δες επίσης και την ενότητα "Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες".
<Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους> | <Οδηγοί χρήσης>
DEBIAN "Sid" 32bit σε Sony VAIO VGN-FE11S
Intel T2400(1,83 GHz) │ 2GB DDR2 │ NVIDIA GeForce Go 7400 │Intel 3945ABG │Intel 82801G(ICH7 Family) │ TFT 15.4" WXGA
Άβαταρ μέλους
atermon
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 711
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 20:31
Εκτύπωση

Re: allagi glossas

Δημοσίευσηαπό pant » 12 Ιαν 2009, 16:21

Ευχαριστώ πολύ.
pant
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Ιαν 2009, 15:29
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization