dgtfeargr έγραψε:Τελικά είμαι αρκετά αρχάριος διότι από κεκτημένη ταχύτητα δεν έκανα log out και log in ξανά!Ευχαριστώ!
Χμ, δεν το ανέφερα αυτό, και εγώ.
Πιστεύω τώρα είσαι οκ!
Συντονιστής: adem1
dgtfeargr έγραψε:Τελικά είμαι αρκετά αρχάριος διότι από κεκτημένη ταχύτητα δεν έκανα log out και log in ξανά!Ευχαριστώ!


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization