Πρόβλημα Με Κύβο Του Compiz (compiz cube problem)[ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Πρόβλημα Με Κύβο Του Compiz (compiz cube problem)[ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό paspantou » 14 Ιαν 2009, 02:29

χρησιμοποιώ το ubuntu 8.10, έχω κάνει όλα τα updates και όλα δουλεύουν μια χαρά (μαζί και το compiz)...εκτός από όταν πάω να κάνω rotate τον κύβο!
Τότε αντί να μου εμφανίζει ολόκληρο τον κύβο...μου εμφανίζει μόνο μια επίπεδη επιφάνεια εργασίας, η οποία περιστρέφεται κανονικά βέβαια...!
που είναι ο κύβος??? οεο??
Αν έχει κάποιος καμία ιδέα...ας με διαφωτίσει!!
Τελευταία επεξεργασία από paspantou και 14 Ιαν 2009, 19:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
paspantou
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 14 Ιαν 2009, 02:17
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα Με Κύβο Του Compiz (compiz cube problem)

Δημοσίευσηαπό atermon » 14 Ιαν 2009, 02:35

Στο διαχειριστή ρυθμίσεων του Compiz θα πας Γενικά -> General Options -> Καρτέλα Desktop Size. Θα δώσεις τις τιμές από πάνω προς τα κάτω 4,1,1,yeoh.
<Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους> | <Οδηγοί χρήσης>
DEBIAN "Sid" 32bit σε Sony VAIO VGN-FE11S
Intel T2400(1,83 GHz) │ 2GB DDR2 │ NVIDIA GeForce Go 7400 │Intel 3945ABG │Intel 82801G(ICH7 Family) │ TFT 15.4" WXGA
Άβαταρ μέλους
atermon
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 711
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 20:31
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα Με Κύβο Του Compiz (compiz cube problem)

Δημοσίευσηαπό paspantou » 14 Ιαν 2009, 18:48

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΥΚΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ.... :D ....ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ....!!!
Άβαταρ μέλους
paspantou
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 14 Ιαν 2009, 02:17
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα Με Κύβο Του Compiz (compiz cube problem)

Δημοσίευσηαπό linuxman » 14 Ιαν 2009, 19:13

paspantou έγραψε:ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΥΚΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ.... :D ....ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ....!!!

Τώρα μπορείς να προσθέσεις και στο τίτλο του πρώτου μηνύματος το κλασσικό [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα Με Κύβο Του Compiz (compiz cube problem)

Δημοσίευσηαπό paspantou » 14 Ιαν 2009, 19:27

linuxman έγραψε:
paspantou έγραψε:ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΥΚΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ.... :D ....ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ....!!!

Τώρα μπορείς να προσθέσεις και στο τίτλο του πρώτου μηνύματος το κλασσικό [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]


Thanks...ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
paspantou
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 14 Ιαν 2009, 02:17
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization