χρησιμοποιώ το ubuntu 8.10, έχω κάνει όλα τα updates και όλα δουλεύουν μια χαρά (μαζί και το compiz)...εκτός από όταν πάω να κάνω rotate τον κύβο!
Τότε αντί να μου εμφανίζει ολόκληρο τον κύβο...μου εμφανίζει μόνο μια επίπεδη επιφάνεια εργασίας, η οποία περιστρέφεται κανονικά βέβαια...!
που είναι ο κύβος??? οεο??
Αν έχει κάποιος καμία ιδέα...ας με διαφωτίσει!!



