από KiRiLoS » 23 Ιαν 2009, 02:01
Με alt+tab μπορεις να το ξανα ανοιξεις.
Τωρα εχεις 2 λυσεις,μπορεις η να ξανα βαλεις καποιο panel η να βαζεις στο πανω panel να φαινονται τα παραθυρα...
Για να βαλεις και αλλο panel πατας δεξι κλικ στο πανω panel και πατας νεο panel,απο εκει το κουνας το βαζεις εκει που θες(Κατω εαν καταλαβα καλα)και πατας μετα δεξι κλικ και "Προσθηκη στο panel",απο το παραθυρο που θα σου βγει πατας το "Λιστα παραθυρων(;)"(Δεν εχω Ελληνικα και δεν ξερω πως ακριβως θα το λεει).
Η αλλη λυση ειναι απλα να πας να βαλεις την "Λιστα παραθυρων" στο πανω panel και να αλλαζεις παραθυρα απο εκει...
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Ελάχιστο / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
ubuntu 10.04 x32
IntelCore2Duo 6300 (1.86GHZ,4MB) / 2X1024MB / NVIDIA GeForce 8400 GS (256MB) / HD Audio Controller / 15" Samsung SyncMaster 152v