Προβλημα με compiz

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Προβλημα με compiz

Δημοσίευσηαπό jetsam » 25 Φεβ 2009, 12:29

Παιδια ειμαι εντελως newbie οποτε 8α σας ζαλισω.....

εχω το εξης θεμα
εγκατεστησα to compiz sto ubuntu 8.10
ολα καλα δουλεψε μια χαρα απλα καποια πραγματα δεν μπορω να τα φτιαξω
π.χ το cube .... δεν ειναι ακριβως cube κοινως δεν ειναι κυβος δεν ειναι 3d δεν 3ερω αν το καταλαβαινετε ... δεν δειχνει 4 πλευρες
ειναι απλα σαν να εχει 2 οψεις κ οχι 4....

επισης μπορω την ωρα που γυρναει ο ¨κυβος" μπορω να βαλω καποια εικονα απο πισω??????

αυτα
αν ειναι ευκολο πειτε καμια συμβουλη!!!!
jetsam
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 25 Φεβ 2009, 01:55
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με compiz

Δημοσίευσηαπό pros » 25 Φεβ 2009, 13:09

Εδώ και εδώ θα καταλάβεις τα βασικά.
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με compiz

Δημοσίευσηαπό logari81 » 25 Φεβ 2009, 13:14

καταρχην μετέφερα το θεμα σου στην σωστη ενότητα

έπειτα για το προβλημα σου πρεπει να ορισεις απο τον compizconfigsettingsmanager στην καρτελα General το Virtua Desktop Size ή κατι τετοιο ισο με 4. Αν δεις τα λινκ που δωθηκαν παραπανω θα καταλαβεις.
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization