Παιδια ειμαι εντελως newbie οποτε 8α σας ζαλισω.....
εχω το εξης θεμα
εγκατεστησα to compiz sto ubuntu 8.10
ολα καλα δουλεψε μια χαρα απλα καποια πραγματα δεν μπορω να τα φτιαξω
π.χ το cube .... δεν ειναι ακριβως cube κοινως δεν ειναι κυβος δεν ειναι 3d δεν 3ερω αν το καταλαβαινετε ... δεν δειχνει 4 πλευρες
ειναι απλα σαν να εχει 2 οψεις κ οχι 4....
επισης μπορω την ωρα που γυρναει ο ¨κυβος" μπορω να βαλω καποια εικονα απο πισω??????
αυτα
αν ειναι ευκολο πειτε καμια συμβουλη!!!!



