Συντονιστής: adem1


tester έγραψε:αν και δεν χρησιμοποιώ KDE, πιστεύω πως είναι το ίδιο με το gnome. δοκίμασε, άλλωστε η δοκιμή είναι δωρεάν![]()
ανοίγεις το emerald-theme-manager, πατάς στο κουμπί import και επιλέγεις το theme που έχεις κατεβάσει έτσι όπως είναι συμπιεσμένο.

tsianos1 έγραψε:το έκανα δεν δούλεψε!

tester έγραψε:tsianos1 έγραψε:το έκανα δεν δούλεψε!
εάν το έκανες και το εμφανίζει μέσα στο emerald-theme-manager προς επιλογή και απλά δεν παίζει, τότε αλλού είναι το πρόβλημα. κανένας που γνωρίζει από kde?

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization