KDE 4 με το emerald

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

KDE 4 με το emerald

Δημοσίευσηαπό tsianos1 » 03 Ιουν 2009, 21:10

πώς βάζω emerald θέματα στα kubuntu???
Άβαταρ μέλους
tsianos1
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 14 Απρ 2009, 15:10
Εκτύπωση

Re: KDE 4 με το emerald

Δημοσίευσηαπό tester » 03 Ιουν 2009, 21:51

αν και δεν χρησιμοποιώ KDE, πιστεύω πως είναι το ίδιο με το gnome. δοκίμασε, άλλωστε η δοκιμή είναι δωρεάν :D

ανοίγεις το emerald-theme-manager, πατάς στο κουμπί import και επιλέγεις το theme που έχεις κατεβάσει έτσι όπως είναι συμπιεσμένο.
tester
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 27 Ιαν 2009, 23:13
Εκτύπωση

Re: KDE 4 με το emerald

Δημοσίευσηαπό tsianos1 » 03 Ιουν 2009, 22:04

tester έγραψε:αν και δεν χρησιμοποιώ KDE, πιστεύω πως είναι το ίδιο με το gnome. δοκίμασε, άλλωστε η δοκιμή είναι δωρεάν :D

ανοίγεις το emerald-theme-manager, πατάς στο κουμπί import και επιλέγεις το theme που έχεις κατεβάσει έτσι όπως είναι συμπιεσμένο.



το έκανα δεν δούλεψε!
Άβαταρ μέλους
tsianos1
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 14 Απρ 2009, 15:10
Εκτύπωση

Re: KDE 4 με το emerald

Δημοσίευσηαπό tester » 03 Ιουν 2009, 22:41

tsianos1 έγραψε:το έκανα δεν δούλεψε!

εάν το έκανες και το εμφανίζει μέσα στο emerald-theme-manager προς επιλογή και απλά δεν παίζει, τότε αλλού είναι το πρόβλημα. κανένας που γνωρίζει από kde?
tester
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 27 Ιαν 2009, 23:13
Εκτύπωση

Re: KDE 4 με το emerald

Δημοσίευσηαπό tsianos1 » 03 Ιουν 2009, 22:47

tester έγραψε:
tsianos1 έγραψε:το έκανα δεν δούλεψε!

εάν το έκανες και το εμφανίζει μέσα στο emerald-theme-manager προς επιλογή και απλά δεν παίζει, τότε αλλού είναι το πρόβλημα. κανένας που γνωρίζει από kde?


δεν ξέρω πώς να το βάλω ώς βασικό window decorator :S
Άβαταρ μέλους
tsianos1
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 14 Απρ 2009, 15:10
Εκτύπωση

Re: KDE 4 με το emerald

Δημοσίευσηαπό vista killer » 04 Ιουν 2009, 13:07

Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization