από koumis » 25 Ιουν 2009, 06:05
Θα ηθελα να ρωτησω πως γινεται να βλεπω τα διαφορα προγραμματα τα οποια εχω κανει minimize to tray...Αλλαξα τα panel και τωρα οταν κανω Minimize το bittorent η το Kmess για παραδειγμα δεν το βλεπω...Οποτε τρεχει και δεν μπορω να το κλεισω.
Ευχαριστω.
Γνωσεις: Linux: Χαμηλό | Προγραμματισμός: Όχι | Αγγλικά: Nαι
Desktop: 10,04 32bit=> MB:Αsus P5GD1 Pro | CPU:P4 3.0 Ghz | RAM:3000MB | HDD:250GB | GPU:NVIDIA GeForce 6600GT (256 B)|MONITOR:LG Flatron L1730S | WebCam: Logitech QuickCam