Εμφανιση "κρυφων" εικονιδιων  Το θέμα επιλύθηκε

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Εμφανιση "κρυφων" εικονιδιων

Δημοσίευσηαπό koumis » 25 Ιουν 2009, 06:05

Θα ηθελα να ρωτησω πως γινεται να βλεπω τα διαφορα προγραμματα τα οποια εχω κανει minimize to tray...Αλλαξα τα panel και τωρα οταν κανω Minimize το bittorent η το Kmess για παραδειγμα δεν το βλεπω...Οποτε τρεχει και δεν μπορω να το κλεισω.
Ευχαριστω.
Γνωσεις: Linux: Χαμηλό | Προγραμματισμός: Όχι | Αγγλικά: Nαι

Desktop: 10,04 32bit=> MB:Αsus P5GD1 Pro | CPU:P4 3.0 Ghz | RAM:3000MB | HDD:250GB | GPU:NVIDIA GeForce 6600GT (256 B)|MONITOR:LG Flatron L1730S | WebCam: Logitech QuickCam
koumis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 18:36
Εκτύπωση

Re: Εμφανιση "κρυφων" εικονιδιων  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό medigeek » 25 Ιουν 2009, 07:53

Δεξί κλικ στη μπάρα (gnome panel) > Add to Panel > Notification area
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Εμφανιση "κρυφων" εικονιδιων

Δημοσίευσηαπό koumis » 25 Ιουν 2009, 07:54

Eυχαριστω πολυ.....Τοσο απλο....!
Γνωσεις: Linux: Χαμηλό | Προγραμματισμός: Όχι | Αγγλικά: Nαι

Desktop: 10,04 32bit=> MB:Αsus P5GD1 Pro | CPU:P4 3.0 Ghz | RAM:3000MB | HDD:250GB | GPU:NVIDIA GeForce 6600GT (256 B)|MONITOR:LG Flatron L1730S | WebCam: Logitech QuickCam
koumis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 18:36
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization