hello

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

hello

Δημοσίευσηαπό dendo » 11 Αύγ 2009, 20:08

καλησπερα παιδια,εχω μικρο προβλημα για την εγκατασταση προγραμματος.
εγκατεστησα pascal ή c++ απο το synaptic, ετσι το εγκατεστησα ..

και δεν βρισκω προγραμμα που εγκατεστησα ???

ευχαριστω

παιδια μηπως ξερετε ετοιμο προγραμμα που φτιαχνει δλδ δικο μου προγρααμμα ας πουμε να φτιαχνω ,παραθυρο ,παιχνιδια,... θελω να πω δημιουργησω κατι.
dendo
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 04 Ιαν 2009, 03:35
Εκτύπωση

Re: hello

Δημοσίευσηαπό c7p » 11 Αύγ 2009, 22:38

Απο ότι κατάλαβα δεν βρίσκεις το πρόγραμμα που εγκατέστησες ..?
Δοκίμασε
Κώδικας: Επιλογή όλων
whereis programa
όπου programa το όνομα του προγράμματος που έκανες εγκατάσταση.

Μπορείς να γίνεις πιο σαφής ?
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: hello

Δημοσίευσηαπό Nisok » 14 Αύγ 2009, 14:14

Ποιό είναι αυτό το πρόγραμμα ?
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization