καλησπερα παιδια,εχω μικρο προβλημα για την εγκατασταση προγραμματος.
εγκατεστησα pascal ή c++ απο το synaptic, ετσι το εγκατεστησα ..
και δεν βρισκω προγραμμα που εγκατεστησα ???
ευχαριστω
παιδια μηπως ξερετε ετοιμο προγραμμα που φτιαχνει δλδ δικο μου προγρααμμα ας πουμε να φτιαχνω ,παραθυρο ,παιχνιδια,... θελω να πω δημιουργησω κατι.



