Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση  Το θέμα επιλύθηκε

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό ubuderix » 14 Αύγ 2009, 17:55

Καλησπερα σε ολους.Εκανα εγκατασταση το wbar και wbarconf κατεβαζοντας τα αρχεια .deb,εκανα επανεκινηση αλλα που ειναι η μπαρα?Απο τερματικο εδωσα την εντολη wbar και πηρα τα εξης
Using /home/george/.wbar config file.
Using a Super Bar. Δεν καταλαβα και πολλα σαν νεοπας που ειμαι.Ετρεξα το wbarconf και μου εβγαλε τις ρυθμισεις της μπαρας(εικονιδια κ.λ.π.).Ψαχνοντας στο google εδωσα την εντολη απο τερματικο
george@george-laptop:~$ wbar -above-desk -p bottom -isize 40 -nanim 5 -bpress
Segmentation fault.Δεν ξεκινησε ομως ουτε ετσι.
Τι πρεπει να κανω?
(Εχω διαβασει τετοιο θεμα στο linuxformat.gr και hellug αλλα και παλι τιποτα)
1 Γνώσεις Linux: Προσπαθώ ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 12.04 precise 3.7.0-030700-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-25-generic, Ubuntu 3.5.0-24-generic
3 Intel Pentium CPU G630 @ 2.70GHz ‖ RAM 3678 MiB ‖ ASRock H61M-S
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0102] {i915}
5 wlan0: 0846:4260 NetGear WG111v3 54 Mbps Wireless [realtek RTL8187B] ⋮ eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 Fast Ethernet [1969:2062] (rev c1)
http://imagebin.ubuntu-gr.org/files/1372175733.png
Άβαταρ μέλους
ubuderix
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 12:07
Τοποθεσία: Πειραιάς
Launchpad: ubuderix
IRC: ubuderix
Εκτύπωση

Re: Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 14 Αύγ 2009, 18:11

Γεια σου φιλε μου....... :wave:
Εδω εχει εναν οδηγο,εγκαταστασης και ρυθμισης,τον εχεις βρει?? :think:
http://www.deviceguru.com/adding-wbar-prism-and-gadgets-to-ubuntu/
Για ριξε μια ματια μηπως βγαλεις ακρια! :thumbup:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση

Δημοσίευσηαπό paschalis.m » 15 Αύγ 2009, 20:55

νομιζω οτι φταει ο καινουργιος xorg που δεν παιζει. με λιγα λογια δεν προκειται να παιξει στο ubuntu 9.04 (χωρις να ειμαι σιγουρος).
Μπορεις ομως να βαλεις το gnome-do το οποιο ειναι απο τα πιο σταθερα dock. υπαρχουν και τα cairo-dock και awn.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paschalis.m
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 10 Σεπ 2008, 22:10
IRC: paschalis
Εκτύπωση

Re: Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση

Δημοσίευσηαπό ubuderix » 16 Αύγ 2009, 14:37

Ευχαριστω πολυ παιδια για την βοηθεια και τις συμβουλες σας,ελεγα να χρησιμοποιησω κατι πιο ελαφρυ απο awn δοκιμασα το cairo-dock αλλα δεν βρηκα τροπο να αλλαξω-προσθεσω αλλα εικονιδια απο αυτα που εχει default .Μαλλον θα ξαναγυρισω σε awn παλι.
1 Γνώσεις Linux: Προσπαθώ ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 12.04 precise 3.7.0-030700-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-25-generic, Ubuntu 3.5.0-24-generic
3 Intel Pentium CPU G630 @ 2.70GHz ‖ RAM 3678 MiB ‖ ASRock H61M-S
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0102] {i915}
5 wlan0: 0846:4260 NetGear WG111v3 54 Mbps Wireless [realtek RTL8187B] ⋮ eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 Fast Ethernet [1969:2062] (rev c1)
http://imagebin.ubuntu-gr.org/files/1372175733.png
Άβαταρ μέλους
ubuderix
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 12:07
Τοποθεσία: Πειραιάς
Launchpad: ubuderix
IRC: ubuderix
Εκτύπωση

Re: Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση

Δημοσίευσηαπό linuxman » 16 Αύγ 2009, 14:52

ubuderix έγραψε:Ευχαριστω πολυ παιδια για την βοηθεια και τις συμβουλες σας,ελεγα να χρησιμοποιησω κατι πιο ελαφρυ απο awn δοκιμασα το cairo-dock αλλα δεν βρηκα τροπο να αλλαξω-προσθεσω αλλα εικονιδια απο αυτα που εχει default .Μαλλον θα ξαναγυρισω σε awn παλι.

Για δες εδώ http://minez-inspirate.blogspot.com/200 ... y-904.html υπάρχει και τρόπος πως το ξεκινάς
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Ψαχνω την wbar μετα απο εγκατασταση

Δημοσίευσηαπό ubuderix » 16 Αύγ 2009, 23:28

Eυχαριστω linuxman για την απαντηση σου την ειχα βρει την σελιδα καταφερα και την εμφανισα την μπαρα πατωντας το ανανεωση τρεχοντας το wbarconf .Oταν εκανα επανεκινηση η μπαρα χαθηκε και παλι παρολο που ειχα δημιουργησει την εντολη εκκινησης στο boot.Με ψιλοχαλασε και το απεγκατεστησα απο synaptic.Tο θεμα το τσεκαρω σαν λυμενο,και παλι ευχαριστω.
1 Γνώσεις Linux: Προσπαθώ ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Ubuntu 12.04 precise 3.7.0-030700-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-25-generic, Ubuntu 3.5.0-24-generic
3 Intel Pentium CPU G630 @ 2.70GHz ‖ RAM 3678 MiB ‖ ASRock H61M-S
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0102] {i915}
5 wlan0: 0846:4260 NetGear WG111v3 54 Mbps Wireless [realtek RTL8187B] ⋮ eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 Fast Ethernet [1969:2062] (rev c1)
http://imagebin.ubuntu-gr.org/files/1372175733.png
Άβαταρ μέλους
ubuderix
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 12:07
Τοποθεσία: Πειραιάς
Launchpad: ubuderix
IRC: ubuderix
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization