Καλησπερα σε ολους.Εκανα εγκατασταση το wbar και wbarconf κατεβαζοντας τα αρχεια .deb,εκανα επανεκινηση αλλα που ειναι η μπαρα?Απο τερματικο εδωσα την εντολη wbar και πηρα τα εξης
Using /home/george/.wbar config file.
Using a Super Bar. Δεν καταλαβα και πολλα σαν νεοπας που ειμαι.Ετρεξα το wbarconf και μου εβγαλε τις ρυθμισεις της μπαρας(εικονιδια κ.λ.π.).Ψαχνοντας στο google εδωσα την εντολη απο τερματικο
george@george-laptop:~$ wbar -above-desk -p bottom -isize 40 -nanim 5 -bpress
Segmentation fault.Δεν ξεκινησε ομως ουτε ετσι.
Τι πρεπει να κανω?
(Εχω διαβασει τετοιο θεμα στο linuxformat.gr και hellug αλλα και παλι τιποτα)





