vagrale13 έγραψε:@ph03nix
Γεια σου φιλε μου και απο εμενα!!
Δoκιμασε να φτιαξεις εναν αλλο user, μπες απο εκει και πες μας αν εξακολουθεις να εχεις το ιδιο προβλημα!!
Off topic:
Δεν ειναι η καλυτερη λυση να κανεις εγκατασταση απο την αρχη για 2 λoγους:
a) Κατα πασα πιθανοτητα θα βρεθει η λυση
b) Πρεπει να μαθαινουμε να λυνουμε το καθε προβλημα,και αν δεν γινετε, και εχουμε δωκιμασει τα παντα τοτε να
καταφευγουμε σε τετοιου ειδους λυσεις!!
+1
Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθείται για την λύση κάθε προβλήματος!






