Ποιό πρόγραμμα είναι αυτό;  Το θέμα επιλύθηκε

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Ποιό πρόγραμμα είναι αυτό;

Δημοσίευσηαπό iraklisvel » 04 Σεπ 2009, 12:10

Γειά σας. Μια μικρή και απλή βοήθεια θα ήθελα.

Απλά να μου πείτε ποιό πρόγραμμα είναι αυτό που υπάρχει στην φωτογραφία που επισυνάπτω.

Είναι κάτι σαν deskstop manager αλλά επειδή δεν έχω δεί πολλά διαφορετικά προγράμματα σε gnome δεν ξέρω το όνομα.

http://img297.imageshack.us/img297/7687/screenshotnk.png

Ευχαριστώ!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μαθαίνοντας καθημερινά.. ┃ Προγραμματισμός: Web ελάχιστα
Αγγλικά ⇛ Άριστα
Λειτουργικό ⇛ Linux Mint 10 32-bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel Corei7 870 │ Gigabyte P55UD6 │ATI HD5850 │ DDR3 2x2GB 2200Mhz │ Crucial M4 128Gb │ HD Audio onboard │ Dell U2311H 23"
Άβαταρ μέλους
iraklisvel
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2009, 19:01
Εκτύπωση

Re: Ποιό πρόγραμμα είναι αυτό;  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό jennie » 04 Σεπ 2009, 12:26

Είναι η οθόνη εκκίνησης του ubuntu netbook remix, της έκδοσης του ubuntu για netbooks.
1 Γνώσεις Linux: Μέτριες ┃ Προγραμματισμού: Ελάχιστες ┃ Αγγλικών: Εξαιρετικές
2 Ubuntu 12.04 LTS σε όλους τους υπολογιστές της οικογένειάς μου
Άβαταρ μέλους
jennie
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 495
Εγγραφή: 24 Δεκ 2008, 13:57
Εκτύπωση

Re: Ποιό πρόγραμμα είναι αυτό;

Δημοσίευσηαπό cyberpython » 04 Σεπ 2009, 12:30

Η εφαρμογή ονομάζεται netbook-launcher (αν έχεις το jaunty μπορείς να τη βρεις στα αποθετήρια) και χρησιμοποιείται όπως είπε και η jennie στο Ubuntu Netbook Remix σε συνδυασμό με το διαχειριστή παραθύρων maximus.
Κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών / Ubuntu-gr / My Web Log
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Μέτριο, Προγραμματισμός: Ναι, Aγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 10.04 - 32bits
Η/Υ : Intel Core2 4400@2 GHz / 2GB DDR2 RAM / GeForce 8400 GS 512MB / Creative SB Audigy SE
Άβαταρ μέλους
cyberpython
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 13:22
Εκτύπωση

Re: Ποιό πρόγραμμα είναι αυτό;

Δημοσίευσηαπό ant_0611 » 04 Σεπ 2009, 12:40

Αυτό ειναι το περιβάλλον του Ubuntu Netbook Remix. Είναι φαντάσου το σαν υποκαταστατο της επιφάνειας εργασιας του gnome.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Laptop:
Spoiler: show
Ubuntu 9.10 σε Fujitsu-Siemens A1667G2
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : AMD Turion 64 ML-37 │ Μνήμη : 1GB│ Κάρτα Γραφικών : ATI X700 128MB │ Κάρτα Ασύρματη : Broadcom Corporation BCM4318 [AirForce One 54g] 802.11g (rev 02) │ Κάρτα Ήχου : VIA 8237 │ 15.4" Glossy 1280x800

Desktop:
Spoiler: show
Ubuntu 10.04
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : AMD Αthlon 1800+ │ Μνήμη : 1GB│ Κάρτα Γραφικών : Geforce 4 mx440 64MB │ 17" Glossy 1280x1024
Άβαταρ μέλους
ant_0611
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: 11 Απρ 2009, 15:16
Τοποθεσία: Χανιά
Εκτύπωση

Re: Ποιό πρόγραμμα είναι αυτό;

Δημοσίευσηαπό iraklisvel » 04 Σεπ 2009, 13:33

Σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση.

Το δοκίμασα, καλό φάνηκε αλλά το έβγαλα τελικά γιατί μου άρεσε πιο πολύ η τωρινή μου επιφάνεια γεμάτη με launhers widgets και άλλα που ρύθμισα, για πιο πολλή πρακτικότητα.
Όταν μπήκε αντικατέστησε στην ουσία τον τρόπο με τον οποίο έβλεπα την επιφάνεια και δεν το ήθελα αυτό. Οπότε γύρισα στο κλασσικό.

Να στε καλά, παιδιά.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μαθαίνοντας καθημερινά.. ┃ Προγραμματισμός: Web ελάχιστα
Αγγλικά ⇛ Άριστα
Λειτουργικό ⇛ Linux Mint 10 32-bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel Corei7 870 │ Gigabyte P55UD6 │ATI HD5850 │ DDR3 2x2GB 2200Mhz │ Crucial M4 128Gb │ HD Audio onboard │ Dell U2311H 23"
Άβαταρ μέλους
iraklisvel
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2009, 19:01
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization