από iraklisvel » 04 Σεπ 2009, 13:33
Σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση.
Το δοκίμασα, καλό φάνηκε αλλά το έβγαλα τελικά γιατί μου άρεσε πιο πολύ η τωρινή μου επιφάνεια γεμάτη με launhers widgets και άλλα που ρύθμισα, για πιο πολλή πρακτικότητα.
Όταν μπήκε αντικατέστησε στην ουσία τον τρόπο με τον οποίο έβλεπα την επιφάνεια και δεν το ήθελα αυτό. Οπότε γύρισα στο κλασσικό.
Να στε καλά, παιδιά.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μαθαίνοντας καθημερινά.. ┃ Προγραμματισμός: Web ελάχιστα
Αγγλικά ⇛ Άριστα
Λειτουργικό ⇛ Linux Mint 10 32-bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel Corei7 870 │ Gigabyte P55UD6 │ATI HD5850 │ DDR3 2x2GB 2200Mhz │ Crucial M4 128Gb │ HD Audio onboard │ Dell U2311H 23"