'ello all!!! Φαντάζομαι πως είναι καθαρά θέμα ρυθμίσεων, δε μπορώ να βρω τις σωστές όμως...
Έχω κάνει το εξής: ενεργοποίησα ωραία και καλά τον κύβο. Μεταφέρομαι από επιφάνεια σ' επιφάνεια. Αν πάω Ctrl+Alt+Down, μου ανοίγει τις επιφάνειες και πηγαίνω πάλι όπου θέλω. Έλα όμως που θέλω από αυτό το σημείο να μπορώ να μεταφέρω προγράμματα! Δε μου εμφανίζει όμως τον κέρσορα. Ποιές είναι οι επιλογές ρε παιδιά; Δοκίμασα κάποια πράγματα αλλά δε βρήκα το σωστό...



