Μετακίνηση προγραμμάτων σε Expo με Compiz  Το θέμα επιλύθηκε

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Μετακίνηση προγραμμάτων σε Expo με Compiz  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Wise_One » 03 Σεπ 2009, 19:34

'ello all!!! Φαντάζομαι πως είναι καθαρά θέμα ρυθμίσεων, δε μπορώ να βρω τις σωστές όμως...

Έχω κάνει το εξής: ενεργοποίησα ωραία και καλά τον κύβο. Μεταφέρομαι από επιφάνεια σ' επιφάνεια. Αν πάω Ctrl+Alt+Down, μου ανοίγει τις επιφάνειες και πηγαίνω πάλι όπου θέλω. Έλα όμως που θέλω από αυτό το σημείο να μπορώ να μεταφέρω προγράμματα! Δε μου εμφανίζει όμως τον κέρσορα. Ποιές είναι οι επιλογές ρε παιδιά; Δοκίμασα κάποια πράγματα αλλά δε βρήκα το σωστό...
How to program a metalhead?

BlogLast.fm
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο (φαντάζομαι) ┃ Προγραμματισμός: Java (στη σχολή) ┃ Αγγλικά: Proficiency (πριν λίγα χρόνια)
ΛειτουργικόUbuntu 9.04 64bit σε HP Pavilion dv6520ea
ΠροδιαγραφέςT71004GBIntel Χ3100 965GM 256-sharedHDA IntelWXGA BrightView 15.4"
Άβαταρ μέλους
Wise_One
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 12 Αύγ 2009, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Μετακίνηση προγραμμάτων σε Expo με Compiz

Δημοσίευσηαπό pros » 03 Σεπ 2009, 20:37

Ένας από τους πολλούς τρόπους είναι
Ενεργοποίηση Expo > Άκρη του Expo > Top Right
Ο δείκτης του ποντικιού δουλεύει

Διαφορετικά με ALT και αριστερό κλικ πιάνεις το παράθυρο
και το μετακινείς στην επόμενη επιφάνεια εργασίας
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Μετακίνηση προγραμμάτων σε Expo με Compiz

Δημοσίευσηαπό Wise_One » 04 Σεπ 2009, 07:18

Σωστός!!! Ένα τελευταίο ρε συ, πώς στο καλό φέρνω τις επιφάνειες πιο κοντά; Θέλω να πώ, όταν ενεργοποιώ το Expο ναι μεν μπορώ να μετακινήσω μια χαρά τα παράθυρα, απ' την άλλη φαίνονται όλα μικρά! Default το distance είναι στο 0 αλλά και πάλι είναι μικρό... Στην τελική ας μη μου εμφανίζει και τα 4 workspaces, τα δύο πρώτα ας πούμε κι αν θέλω να πάω παρακάτω να πηγαίνω με το ποντίκι...
How to program a metalhead?

BlogLast.fm
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο (φαντάζομαι) ┃ Προγραμματισμός: Java (στη σχολή) ┃ Αγγλικά: Proficiency (πριν λίγα χρόνια)
ΛειτουργικόUbuntu 9.04 64bit σε HP Pavilion dv6520ea
ΠροδιαγραφέςT71004GBIntel Χ3100 965GM 256-sharedHDA IntelWXGA BrightView 15.4"
Άβαταρ μέλους
Wise_One
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 12 Αύγ 2009, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Μετακίνηση προγραμμάτων σε Expo με Compiz

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 04 Σεπ 2009, 12:40

Δες εδω εναν πολυ καλο οδηγο του vistakiller :thumbup:
http://vistakiller.blogspot.com/
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Μετακίνηση προγραμμάτων σε Expo με Compiz

Δημοσίευσηαπό Wise_One » 04 Σεπ 2009, 23:46

Ναι τον οδηγό τον ξέρω εδώ και καιρό :)

Τελικά κατάλαβα τί παίζει. Είναι καθαρά θέμα αριθμού workspaces. Επειδή έχω 4 (για να δουλεύει ο κύβος), μου τα εμφανίζει σχετικά μικρά. Αν βάλω 2 workspaces, προφανώς κάνει μεγαλύτερο ζουμ κι άρα ισχύει αυτό που είπα, ότι φαίνονται μεγαλύτερα. Τώρα θέλει απλά ν' αποφασίσω με ποιό τρόπο θα κάνω switch μεταξύ των workspaces.

Το "benchmark" θα είναι ποιό απ' τα δύο είναι πιο γρήγορο με πολλές εφαρμογές ανοιχτές...
How to program a metalhead?

BlogLast.fm
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο (φαντάζομαι) ┃ Προγραμματισμός: Java (στη σχολή) ┃ Αγγλικά: Proficiency (πριν λίγα χρόνια)
ΛειτουργικόUbuntu 9.04 64bit σε HP Pavilion dv6520ea
ΠροδιαγραφέςT71004GBIntel Χ3100 965GM 256-sharedHDA IntelWXGA BrightView 15.4"
Άβαταρ μέλους
Wise_One
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 12 Αύγ 2009, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization