Έχω μια απορρία όμως.. Στο πρόβλημα να βάλω ν ( δηλαδή οτι επιλκύθηκε ) ή να το αφήσω αντικάριστο ;
Συντονιστής: adem1
Έχω μια απορρία όμως.. Στο πρόβλημα να βάλω ν ( δηλαδή οτι επιλκύθηκε ) ή να το αφήσω αντικάριστο ;


jerrak0s έγραψε:Ενώ στον φάκελο /usr/share/backgrounds έχω αρκετές εικόνες για να τις χρησιμοποιήσω για background στην επιφάνεια εργασίας, όταν πάω προτιμήσεις εμφάνισης και πατάω να δώ τις εικόνες ποτές δεν μου τις δείχνει όλες..και δεν ξέρω γιατί ..Δηλαδή κάποιες δν μου τις δείχνει καθόλου και δεν μπορω να τις χρησιμοποιήσω ενώ υπάρχουν στον φάκελο ..Ξέρετε τί παίζει να γίνεται ;

και επιλέγοντας τα αρχεία εικόνας που είχαν εξαφανιστεί, από το /usr/share/backgrounds.έγραψε:
Πάντως δεν είναι και το πιο σύνηθες να προσθέτουμε εικόνες παρασκηνίου
κατευθείαν στο /usr/share/background ενώ δουλεύει το drag and drop
στο παράθυρο των προτιμήσεων εμφάνισης.

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization