από Giant » 09 Φεβ 2010, 17:12
βασικα δεν ξερω τι εκανα αλλα το gnome δεν δουλευει καθολου κ αναγκαστηκα να βαλω το kde για να εχω προσβαση στον υπολογιστη μου...μπορω να κανω επανεγκατασταση το gnome απο το τερματικο μηπως κ επανελθει????
1 Linux: � ┃ Προγραμματισμός: � ┃ Αγγλικά:
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-9-generic-pae
-generic
3 Pentium Dual-Core CPU E5700 3.00GHz ‖ RAM 4031 MiB ‖ ASUS INC. P5G41T-M LX3
4 ATI Cedar PRO [Radeon HD 5450] [1002:68f9]
5 eth0: Atheros AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0)