Καλησπερα,τον τελευταιο καιρο σκεφτομαι να κανω αλλαγη απο Gnome σε KDE,ετσι εχω μερικες αποριες...
Ξερω οτι ειναι δυνατον να κατεβασω τα πακετα του KDE και να αλλαξω session οστε να χρησιμοποιω αυτο.Θα ηθελα να ρωτησω ομως,γινεται να βγαλω τελειως το Gnome και να μηνω μονο με KDE(Να το εχω σαν default και να μην ξανα δω ποτε gnome!);Εαν ναι,συμφερει να το κανω ετσι η θα ηταν καλυτερα να κανω ενα Clean install απο την αρχη με kubuntu;
Τωρα μια αλλη απορια,εαν τελως παντων αλλαξω τελειως σε KDE,υπαρχει περιπτωση να εχω προβληματα,επειδη στην ουσια η εκδοση που εχω ειναι Ubuntu(Gnome);Η με καποιες ρυθμησεις θα ειναι ολα οκ(σκεφτομαι για updates κτλπα εαν θα εχω προβληματα!);
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!



