Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό simosx » 07 Ιουν 2012, 02:09

Πετραν έγραψε:
εχω την εντυπωση πως για κειμενο απλο χρησιμοποιει ΜΟΝΟ την cpu

η οθονη δεν εχει προβλημα, παρα μονο οτα φορτωσει καποιο λινουξ σε αυτη την αναλυση...(εχω δοκιμασει και arch)


Είμαι σίγουρος ότι η κάρτα γραφικών (όχι «gpu») λειτουργεί αν μπορείς να δεις την κονσόλα του Linux (δίχως γραφικό περιβάλλον).
Μπορεί η κάρτα γραφικών να είναι τόσο παλιά που να μη λειτουργεί το γραφικό περιβάλλον. Ένα lspci θα μας πείσει.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό Πετραν » 07 Ιουν 2012, 08:11

the_eye έγραψε:Αλλά πάντα την εικόνα την βγάζει η gpu, είτε κείμενο είτε γραφικά. Είναι θεμελιώδη στην x86 αρχιτεκτονική.

σιγουρα; γιατί εγω ψαχνοντας και ρωτώντας αλλα ειχα καταλαβει... :oops:
και μου φαινοταν και λογικο, καθως πιστευα πως για απλες απεικονησεις (ΒΙΟS, κονσολα, grub) εβγαζε τα γραφικα η CPU κατευθειαν...
παντως απο οσο ειναι, το προβλημα στα γραφικα ειναι προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου :thumbdown:
[url]http://www.adslgr.com/forum/threads/621434-Προβλημα-με-laptop-Fujitsu-Siemens-Xi-2428[/url]

μηπως ομως ξερεις να με βοηθησεις με το προβλημα μου;

ΥΓ: θεμελιώδες

οπως θα δειτε και σε αυτες τις φωτογραφιες, σε recovery mode δεν υπαρχει κανενα προβλημα, καθως η αναλυση ειναι μικρη, αντιθετως σε κανονικη λειτουργια υπαρχει προβλημα...
http://postimage.org/gallery/ovjsago/75405e8b/
1 Γνώσεις Linux: Ποτέ αρκετές ┃ Προγραμματισμού: Λίγες ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-40-generic 64bit (el_GR.UTF-8, GNOME)
3 Pentium Dual-Core CPU T4500 2.30GHz ‖ RAM 3917 MiB ‖ Dell Inc. 0N7J7M - Dell Inc. Inspiron N5030
4 Intel Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics [8086:2a42] {i915}
5 eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 [1969:2062] (rev c1) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Πετραν
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 12:51
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό Πετραν » 08 Ιουν 2012, 13:17

Κανενας ρε παιδια;
1 Γνώσεις Linux: Ποτέ αρκετές ┃ Προγραμματισμού: Λίγες ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-40-generic 64bit (el_GR.UTF-8, GNOME)
3 Pentium Dual-Core CPU T4500 2.30GHz ‖ RAM 3917 MiB ‖ Dell Inc. 0N7J7M - Dell Inc. Inspiron N5030
4 Intel Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics [8086:2a42] {i915}
5 eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 [1969:2062] (rev c1) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Πετραν
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 12:51
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Ιουν 2012, 14:03

Πετραν έγραψε:
σιγουρα; γιατί εγω ψαχνοντας και ρωτώντας αλλα ειχα καταλαβει... :oops:
και μου φαινοταν και λογικο, καθως πιστευα πως για απλες απεικονησεις (ΒΙΟS, κονσολα, grub) εβγαζε τα γραφικα η CPU κατευθειαν...


Είναι σημαντικό να αξιολογήσεις τις πηγές των πληροφοριών.
Δες τι άλλα έχουν απαντήσει τα άτομα που ρωτάς για να διαπιστώσεις τι μπορεί να είναι πιο σωστό.
Ό,τι ρωτάς σε φόρουμ, κτλ δεν έρχονται με κάποια εγγύηση, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κρίση σου για το τι είναι ορθό.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό Πετραν » 08 Ιουν 2012, 16:27

simosx έγραψε:
Πετραν έγραψε:Ό,τι ρωτάς σε φόρουμ, κτλ δεν έρχονται με κάποια εγγύηση, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κρίση σου για το τι είναι ορθό.

Δεν το εμαθα απο φορουμ, αλλά απο συζητηση.
Και με τι GPU εμφανιζε γραφικα ο 386 ή ο 486;
1 Γνώσεις Linux: Ποτέ αρκετές ┃ Προγραμματισμού: Λίγες ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-40-generic 64bit (el_GR.UTF-8, GNOME)
3 Pentium Dual-Core CPU T4500 2.30GHz ‖ RAM 3917 MiB ‖ Dell Inc. 0N7J7M - Dell Inc. Inspiron N5030
4 Intel Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics [8086:2a42] {i915}
5 eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 [1969:2062] (rev c1) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Πετραν
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 12:51
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό the_eye » 08 Ιουν 2012, 16:33

Αυτή είναι η κάρτα γραφικών που είχε ο 8088 μου (8088 -> 80 286 -> 386 -> 486)
Η GPU του είναι το τσιπάκι που γράφει κάθετα CHIPS ;)

Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό Πετραν » 08 Ιουν 2012, 18:53

the_eye έγραψε:Η GPU του είναι το τσιπάκι που γράψει κάθετα CHIPS ;)

μαλιστα... :thumbup:

τωρα ομως σχετικα με το προβλημα, πως αλλάζω την αναλυση;
1 Γνώσεις Linux: Ποτέ αρκετές ┃ Προγραμματισμού: Λίγες ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.5.0-40-generic 64bit (el_GR.UTF-8, GNOME)
3 Pentium Dual-Core CPU T4500 2.30GHz ‖ RAM 3917 MiB ‖ Dell Inc. 0N7J7M - Dell Inc. Inspiron N5030
4 Intel Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics [8086:2a42] {i915}
5 eth0: Atheros Inc. AR8152 v2.0 [1969:2062] (rev c1) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 (PCI-Express) [168c:002b] (rev 01)
Πετραν
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 12:51
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Ιουν 2012, 19:16

Πετραν έγραψε:
simosx έγραψε:
Πετραν έγραψε:Ό,τι ρωτάς σε φόρουμ, κτλ δεν έρχονται με κάποια εγγύηση, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κρίση σου για το τι είναι ορθό.

Δεν το εμαθα απο φορουμ, αλλά απο συζητηση.
Και με τι GPU εμφανιζε γραφικα ο 386 ή ο 486;


Για τον όρο GPU, δες στο http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_processing_unit
όπου αναλύει από που προέκυψε (είναι όρος μάρκετινγκ της NVidia για να αναφερθεί σε κάρτες γραφικών με ισχυρό επεξεργαστή).
Σε AMD/ATI υπάρχει ο όρος VPU.

Οπότε, θα απέφευγα να χρησιμοποιώ τον όρο GPU και θα προτιμούσα τον γενικό όρο Κάρτα γραφικών.
Για GPU μιλάμε κατά βάση για επιτάχυνση γραφικών 3D ή για προγραμματισμό πάνω στην κάρτα γραφικών.
Κάθε υπολογιστής PC που δέχεται οθόνη, έχει μια κάρτα γραφικών.

Ένας υπολογιστής μπορεί να φαίνεται ότι έχει οθόνη αλλά να μην έχει, αν αυτό που βλέπουμε είναι αποτέλεσμα εξόδου μέσω σειριακού καλωδίου, κάτι σαν τα λεγόμενα χαζά τερματικά (dump terminals). Δε νομίζω να κυκλοφορούν τέτοια στην αγορά, και υπήρχαν μέχρι τη δεκαετία του 90'.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 08 Ιουν 2012, 19:52

Πετραν έγραψε:τωρα ομως σχετικα με το προβλημα, πως αλλάζω την αναλυση;

Την ανάλυση δεν ξέρω πως θα μπορούσες να την αλλάξεις, μπορείς όμως με την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo dpkg-reconfigure console-setup

να ρυθμίσεις το μέγεθος των γραμματοσειρών σε κάτι που θα σε βολεύει καλύτερα.


Edit: Ένα σύντομο γκούγκλισμα μου βρήκε αυτό→ http://askubuntu.com/questions/18444/how-do-i-increase-console-mode-resolution
Κοίταξε αν σου κάνει.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Αλλαγη αναλυσης σε περιβαλλον κονσολας

Δημοσίευσηαπό Learner » 08 Ιουν 2012, 21:22

Bulit έγραψε:Εκεί που γράφει kernel, πήγαινε στην άκρη της γραμμής και γράψε vga=769 για ανάλυση 640x480 ή vga=771 για ανάλυση 800x600

Πετραν έγραψε:μονο που εγω θελω να επεξεργαστω την αναλυση οχι του γκρουμπ, αλλα του τερματικου.
του γκρουμπ ειναι μια χαρα!

Με αυτό τον τρόπο δεν αλλάζεις την ανάλυση του γκρουμπ , αλλά περνάς κάποια παράμετρο που αφορά την οθόνη στον πυρήνα , μέσω της γραμμής του grub.
Δοκίμασε και αυτόν τον τρόπο αλλά και αυτό που σου λέει ο Fkol_k4 .

Off topic:
fkol k4 έγραψε:Ένα σύντομο γκούγκλισμα

Χαχαχα τι "κόλπα" είναι αυτά ;
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization