Πετραν έγραψε:
εχω την εντυπωση πως για κειμενο απλο χρησιμοποιει ΜΟΝΟ την cpu
η οθονη δεν εχει προβλημα, παρα μονο οτα φορτωσει καποιο λινουξ σε αυτη την αναλυση...(εχω δοκιμασει και arch)
Είμαι σίγουρος ότι η κάρτα γραφικών (όχι «gpu») λειτουργεί αν μπορείς να δεις την κονσόλα του Linux (δίχως γραφικό περιβάλλον).
Μπορεί η κάρτα γραφικών να είναι τόσο παλιά που να μη λειτουργεί το γραφικό περιβάλλον. Ένα lspci θα μας πείσει.






