vista killer έγραψε:Σε μένα συνεχίζει αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα το έχω από την εποχή του heron και έχει να κανει μόνο με τα gtk προγράμματα όταν τα τρέχω σαν root. Δεν έχω βρει κάποια λύση. Το κακό είναι ότι όταν κάνω login σε root συνεδρία δεν λειτουργεί και το keyboard mouse για να το διόρθωνα από εκεί. Να πω και την αλήθεια δεν έχω κάτσει ποτέ να ψάξω λύση σοβαρά.
Εγώ την έψαξα και την βρήκα
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=811752


