Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Re: Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό ftso » 09 Ιαν 2009, 21:57

vista killer έγραψε:Σε μένα συνεχίζει αυτό το πρόβλημα. Το πρόβλημα το έχω από την εποχή του heron και έχει να κανει μόνο με τα gtk προγράμματα όταν τα τρέχω σαν root. Δεν έχω βρει κάποια λύση. Το κακό είναι ότι όταν κάνω login σε root συνεδρία δεν λειτουργεί και το keyboard mouse για να το διόρθωνα από εκεί. Να πω και την αλήθεια δεν έχω κάτσει ποτέ να ψάξω λύση σοβαρά.


Εγώ την έψαξα και την βρήκα :)
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=811752
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό Geo. » 11 Ιαν 2009, 01:06

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα να ρωτήσω εδώ...
Όταν ανοίγω κάποια εφαρμογή, πχ. Synaptic, Firefox θα τρέξει πίσω από τα ήδη υπάρχοντα ανοιχτά παράθυρα. Δεν έρχεται μπροστά. Και είναι πραγματικά ενοχλητικό. Να θες να ανοίξεις κάτι και να πρέπει να το ψάχνεις να το βρεις μετα. Όλα ανοίγουν έτσι εκτός το Terminal και τους φακελούς που εμφανίζονται μπροστά! Καμιά λύση??
Desktop:
Ubuntu 10.04 32bit
Asus P5B-MX / Intel Core 2 Duo - 1.8GHz / 4GB / Gainward 9795 9500GT 1GB PCI-E
Bluetooth MSI Dongle USB / Samsung 22" 1680x1050
Άβαταρ μέλους
Geo.
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2008, 19:46
Εκτύπωση

Re: Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό ftso » 11 Ιαν 2009, 14:56

Χρησιμοποιείς Compiz?

Χωρίς compiz έχεις αυτό το πρόβλημα?

Υποθέτω είναι κάποια Ρύθμιση στην Εστίαση/Focus παραθύρων του compiz...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό Geo. » 11 Ιαν 2009, 15:26

Ναι Compiz χησιμοποιώ! Τώρα που το δοκίμασα χωρίς compiz, ανοίγουν κανονικά!
Δε βρίσκω την ρύθμιση όμως...
Desktop:
Ubuntu 10.04 32bit
Asus P5B-MX / Intel Core 2 Duo - 1.8GHz / 4GB / Gainward 9795 9500GT 1GB PCI-E
Bluetooth MSI Dongle USB / Samsung 22" 1680x1050
Άβαταρ μέλους
Geo.
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2008, 19:46
Εκτύπωση

Re: Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό ftso » 11 Ιαν 2009, 15:35

Κοίταξε στις γενικές ρυθμίσεις (general) του compiz να βρεις κάποια ρύθμιση που έχει την λέξη Focus ή Εστίαση...
Δυστυχώς δεν τρέχω compiz για να βοηθήσω περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Εμφάνιση παραθύρων [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό Geo. » 11 Ιαν 2009, 15:45

Ωραίος!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Είναι στο General Settings-->Focus&Raise Behaviour
το Focus Prevention Level πρέπει να είναι στο off. :D
Desktop:
Ubuntu 10.04 32bit
Asus P5B-MX / Intel Core 2 Duo - 1.8GHz / 4GB / Gainward 9795 9500GT 1GB PCI-E
Bluetooth MSI Dongle USB / Samsung 22" 1680x1050
Άβαταρ μέλους
Geo.
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2008, 19:46
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization