http://www.kde.org/announcements/announce-4.1.1.php
η έκδοση αυτή είναι περισσότερο bug fixes και βελτιώνει την απόδοση γενικά του συστήματος εντυπωσιακά. Για το δεύτερο μπορώ να το επιβεβαιώσω στο ibex. Για όσους θέλουν να αναβαθμίσουν στο hardy μπορούν να δουν εδώ
http://www.kubuntu.org/news/kde-4.1.1
στο ibex ήδη έχουμε περάσει σε αυτήν την έκδοση.






