Kde 4.1 is here!!

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό vista killer » 04 Σεπ 2008, 13:19

Αλλη μια έκδοση σήμερα το kde 4.1.1 Δείτε εδώ

http://www.kde.org/announcements/announce-4.1.1.php

η έκδοση αυτή είναι περισσότερο bug fixes και βελτιώνει την απόδοση γενικά του συστήματος εντυπωσιακά. Για το δεύτερο μπορώ να το επιβεβαιώσω στο ibex. Για όσους θέλουν να αναβαθμίσουν στο hardy μπορούν να δουν εδώ

http://www.kubuntu.org/news/kde-4.1.1

στο ibex ήδη έχουμε περάσει σε αυτήν την έκδοση.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό ftso » 04 Σεπ 2008, 14:29

Αυτήν την στιγμή έχω ακολουθήσει τις οδηγίες εδώ http://www.kubuntu.org/news/kde-4.1.1 και έχω και kde4.1.1 και kde3.5.10.
Αν αναβαθμίσω σε ibex τί θα γίνει? Θα έχω 2 kde4....?
Τα πακέτα του kde3.5.10 θα είναι διαθέσιμα στο ibex σε περίπτωση που δεν θέλω να έχω kde4...?
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό vista killer » 04 Σεπ 2008, 21:13

Aν αναβαθμίσεις σε ibex to kde 3.5 θα γίνει παρελθών.
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό ftso » 04 Σεπ 2008, 22:02

Για τσέκαρε αν υπάρχουν πακέτα του kde 3.5.10 στα repo του ibex σου...και πες μας...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό gourgi » 05 Σεπ 2008, 04:42

ftso έγραψε:Για τσέκαρε αν υπάρχουν πακέτα του kde 3.5.10 στα repo του ibex σου...και πες μας...

υπάρχουν τα πακέτα, θα μπορείς να τα κάνεις εγκατάσταση, απλά το ibex έρχεται με το kde 4 εγκατεστημένο/
Όσο ζω ... μαθαίνω!
Desktop:stable9.04 i386|testing9.10 i386|Opteron Amd64 1.8GHz|RAM 2GB|Nvidia 6600GT|Msi K8N Platinum|Live! 24bit 5.1|Pixelview Playtv Pro BT878+rev.9d
Asus EEE 1000h9.04 i386|N270|RAM 2GB|945GME|RT2860|82801G
Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
gourgi
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: 02 Ιουν 2008, 14:45
Τοποθεσία: Ξάνθη - Πτελεός
IRC: gourgi
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό vista killer » 05 Σεπ 2008, 12:31

Kαι κατά το upgrade σε εναβαθμίζει σε kde 4
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 14 Σεπ 2008, 11:04

άντε και βρήκαμε στο 4,1 πως αλλάζουν τα θέματα στην μπάρα εργασίας, αυτό το lancelot (kickoff menu) ξέρει κανείς έναν εύκολο τρόπο να το περάσω?
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 18 Σεπ 2008, 18:56

ένας - ένας παιδιά μην μαλώνετε :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό vista killer » 18 Σεπ 2008, 19:14

Aφου το kickoff έρχετε default με την εγκατάσταση
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Kde 4.1 is here!!

Δημοσίευσηαπό giannis12a » 20 Σεπ 2008, 07:38

Γράψε λάθος, όχι το kick off, το lancelot θέλω να εγκαταστήσω, ειναι εναλλακτικός.

http://www.youtube.com/watch?v=Ptxgup8U59w
Εικόνα
το link παραπέμπει σε ανθρωπιστικού περιεχομένου σελίδα
pleiades place
Γνώσεις ⇛ Linux: Είμαι Χάκερ ┃ Προγραμματισμός: Όχι δεν προγραμματίζω ποτέ τίποτα, τ' αφήνω όλα στην τύχη ┃ Αγγλικά: Γαλλικά/Χορός/Πιάνο
Άβαταρ μέλους
giannis12a
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 14:26
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization