Μπορείς να μας πεις ακριβώς πως εγκατέστησες τους κλειστούς.
Κατέβασες το αρχείο και μετά τι;
Δημιούργησες πακέτα deb και τα έκανες εγκατάσταση;
Ή έτρεξες απλώς το αρχείο .run;
Αν έκανες το τελευταίο, ο τρόπος απεγκατάστασης είναι αυτός που σου είπε ο Νίκος.
Αν έκανες το πρώτο, πάλι σου είπε ο Νίκος(από την δεύτερη εντολή και μετά), απλώς η εντολή
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo sh /usr/share/ati/fglrx-uninstall.sh
θα σου έβγαζε σφάλμα(όπως και σου έβγαλε)
Πηγαίνοντας στην επόμενη
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get remove --purge fglrx fglrx_* fglrx-amdcccle* fglrx-dev* xorg-driver-fglrx
η οποία σε ρωτάει αν συμφωνείς να απεγκαταστήσει τα πακέτα, ή βγάζει σφάλμα αν πρώτα δεν έχεις διαγράψει τα πακέτα που δημιούργησες (π.χ. στο home)
Αν δεν πεις τι ακριβώς εγκατάσταση έχεις κάνει και τι μηνύματα παίρνεις από το τερματικό δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.