από minios67 » 22 Απρ 2011, 12:18
Πρόσφατα δοκίμασα σε live CD το gnome 3 και το βρήκα φρικτό. (κάποιος χαλάει το linux!!!, πεμπτοφαλαγγίτες; αριανοί; ελοχίμ; nsa; mosad; ο Καντάφι; ο μπίλι ο σιχαμένος αυτοπροσώπως;)
Αν έχω αντιληφθεί σωστά το unity είναι στην ίδια λογική, (το δοκίμασα ελάχιστα σε notebook) οπότε για μένα πρέπει να γίνει fork στο gnome (και στο Ubuntu, GUbuntu).
Το τρέχον gnome είναι απλό και το μενού σαφέστατο, γι αυτό άλλωστε μου αρέσει, αν ήθελα κάτι ποιο μυστήριο θα είχα kde.
Προσπαθώ να φέρω κόσμο από τα παντζούρια στο linux και αυτό θα με δυσκολέψει ακόμη περισσότερο. Ο κόσμος λατρεύει την απλότητα κι από ότι έχω αντιληφθεί θέλει κάτι κοντά σ' αυτό που έχει συνηθίσει. Το gnome panel δεν είναι xfce ή lxde ή openbox κλπ, είναι είδει αρκετά μπροστά και μπορεί να γίνεται αρκετά περίπλοκο με πρόσθετα όταν κάποιος ψάχνεται, αυτό αρκεί και φτάνει.
θα μπορούσαν να προσθέσουν τα καινούρια "καλούδια" του gnome 3 ή του unity σαν option.
Θα μπορούσε ας πούμε το εικονίδιο της διανομής μπροστά από το μενού "εφαρμογές" να αποκτήσει ανεξάρτητη λειτουργικότητα και να δουλεύει όπως το "δραστηριότητες" στο gnome 3. Τότε και μόνο τότε θα εμφανιζόταν και οι μπάρες του αριστερά (αγαπημένα) και δεξιά (επιφάνειες εργασίας).
Κάτω τα χέρια σας από το Gnome panel, γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
Θύμιος – Μεσολόγγι
Πάντα νέος στο Linux /Προγραμματισμός: Όχι-Basic σας κάνει;/Αγγλικά: όχι καλά, καταλαβαίνω αρκετά καλά.