Gnome ή Unity

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Τι προτιματε, το κλασικο Gnome ή το Unity?

Classic Gnome
78
58%
Unity
56
42%
 
Σύνολο ψήφων : 134

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό Macedon » 21 Απρ 2011, 16:08

vagrale13 έγραψε:
Macedon έγραψε:vagrale13,γίνετε να προσθέσεις άλλη μια :?: πχ Και τα δύο

Έκτος από μένα, ίσως υπάρχει και άλλος που θα θέλει να ψηφίσει και τα δυό ! ;)

Το σκεφτηκα και αυτο, αλλα επειδη δεν θα γινετε να χρησιμοποιουνται και τα δυο ταυτοχρονα, δεν θα μπορει να εχει και ουσια η ψηφος! :thumbup:


Αφού δεν είχα την επιλογή και για τα δύο,την ψήφο μου την βάζω στο unity ! ;)
Βαδίζουμε μπροστά ,και το unity ανήκει σε gnome περιβάλλον ! :thumbup:
Γνώσεις ⇛ Linux: πολύ χαμηλό┃ Προγραμματισμός: Ούτε για πλάκα ┃ Αγγλικά: Μπά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) 64bit Beta 2 [el_GR.utf8]
Προδιαγραφές ⇛ ASUS M4A88TD-V EVO/USB3
4x AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (4x 3.0GHz)│ RAM 4GB │
ATI Sapphire Radeon HD 4830 512MB │ TFT 19" / 1280x1024 (5:4)
https://launchpad.net/~macedonia :geek:
http://www.macedonia.info/ :geek:
Άβαταρ μέλους
Macedon
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 20:47
Τοποθεσία: Macedonia
Launchpad: Macedon
IRC: Macedon
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό simosx » 21 Απρ 2011, 16:24

Στη μετάφραση που κάνουμε (και ολοκληρώσαμε) για το Unity, είδαμε ότι υπάρχει επιλογή για ενεργοποίηση και του κλασσικού GNOME, για όσους είναι ρετρό ;-)
Οπότε, υπάρχουν και οι δύο επιλογές σε Ubuntu 11.04.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό Macedon » 21 Απρ 2011, 16:36

simosx έγραψε:Στη μετάφραση που κάνουμε (και ολοκληρώσαμε) για το Unity, είδαμε ότι υπάρχει επιλογή για ενεργοποίηση και του κλασσικού GNOME, για όσους είναι ρετρό ;-)
Οπότε, υπάρχουν και οι δύο επιλογές σε Ubuntu 11.04.

Μπράβο σε όλους σας! :clap:

@simosx :P ;)
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=220#p179012
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=250#p180170

Φυσικά το δεύτερο link ισχύει πλέον και στο unity! :)

Όπως εδώ:
viewtopic.php?f=14&t=15454&start=330#p182031

Με μερικά προβληματάκια βέβαια,αλλά στην σταθερή έκδοση πιστεύω θα έχουν φτιάξει! :thumbup:
Και αντί να γράψω κύβος και unity μαζί ,έγραψα compiz και unity μαζί :roll:
Γνώσεις ⇛ Linux: πολύ χαμηλό┃ Προγραμματισμός: Ούτε για πλάκα ┃ Αγγλικά: Μπά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) 64bit Beta 2 [el_GR.utf8]
Προδιαγραφές ⇛ ASUS M4A88TD-V EVO/USB3
4x AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (4x 3.0GHz)│ RAM 4GB │
ATI Sapphire Radeon HD 4830 512MB │ TFT 19" / 1280x1024 (5:4)
https://launchpad.net/~macedonia :geek:
http://www.macedonia.info/ :geek:
Άβαταρ μέλους
Macedon
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 20:47
Τοποθεσία: Macedonia
Launchpad: Macedon
IRC: Macedon
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό dim459 » 21 Απρ 2011, 20:22

Αν έπρεπε οπωσδήποτε να ψηφίσω θα ψήφιζα gnome.
Δεν θα το κάνω όμως ακόμα. Βρίσκω το unity πανέμορφο αλλά σχετικά δύσχρηστο (όπως έχω αναλύσει σε άλλο thread). Θα το χρησιμοποιήσω λίγο καιρό και βλέπουμε.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό minios67 » 22 Απρ 2011, 12:18

Πρόσφατα δοκίμασα σε live CD το gnome 3 και το βρήκα φρικτό. (κάποιος χαλάει το linux!!!, πεμπτοφαλαγγίτες; αριανοί; ελοχίμ; nsa; mosad; ο Καντάφι; ο μπίλι ο σιχαμένος αυτοπροσώπως;)
Αν έχω αντιληφθεί σωστά το unity είναι στην ίδια λογική, (το δοκίμασα ελάχιστα σε notebook) οπότε για μένα πρέπει να γίνει fork στο gnome (και στο Ubuntu, GUbuntu).
Το τρέχον gnome είναι απλό και το μενού σαφέστατο, γι αυτό άλλωστε μου αρέσει, αν ήθελα κάτι ποιο μυστήριο θα είχα kde.
Προσπαθώ να φέρω κόσμο από τα παντζούρια στο linux και αυτό θα με δυσκολέψει ακόμη περισσότερο. Ο κόσμος λατρεύει την απλότητα κι από ότι έχω αντιληφθεί θέλει κάτι κοντά σ' αυτό που έχει συνηθίσει. Το gnome panel δεν είναι xfce ή lxde ή openbox κλπ, είναι είδει αρκετά μπροστά και μπορεί να γίνεται αρκετά περίπλοκο με πρόσθετα όταν κάποιος ψάχνεται, αυτό αρκεί και φτάνει.
θα μπορούσαν να προσθέσουν τα καινούρια "καλούδια" του gnome 3 ή του unity σαν option.
Θα μπορούσε ας πούμε το εικονίδιο της διανομής μπροστά από το μενού "εφαρμογές" να αποκτήσει ανεξάρτητη λειτουργικότητα και να δουλεύει όπως το "δραστηριότητες" στο gnome 3. Τότε και μόνο τότε θα εμφανιζόταν και οι μπάρες του αριστερά (αγαπημένα) και δεξιά (επιφάνειες εργασίας).
Κάτω τα χέρια σας από το Gnome panel, γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
Θύμιος – Μεσολόγγι
Πάντα νέος στο Linux /Προγραμματισμός: Όχι-Basic σας κάνει;/Αγγλικά: όχι καλά, καταλαβαίνω αρκετά καλά.
Άβαταρ μέλους
minios67
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: 07 Αύγ 2008, 15:50
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό akounadis » 22 Απρ 2011, 18:26

...ψηφίζω gnome...
Θα δοκιμάσω με καθαρή εγκατάσταση το unity στο notebook.
Μέχρι στιγμής πιστεύω ότι το gnome με εξυπηρετεί καλύτερα από το unity...
αλλά ποιος μου λέει ότι αυτά που ζω σήμερα είναι ότι καλύτερο για μένα...
ποιος μπορεί να μου πει ότι τα καλά της αρεσκείας μας αγγίζουν την τελειότητα...

Η πορεία μας μοιάζει με την ζωή του Τολστόι. Ψάχνοντας την ευτυχία μέχρι το τέλος αλλά δεν θα την αγγίξουμε ούτε μετά θάνατον... :-)
Intel Core i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz ‖ RAM 7617 MiB ‖ Dell Inc. 065C71 - Dell Inc. Inspiron 15 7000 Gaming
Intel Device [8086:591b] {i915} ⋮ nVidia Device [10de:1c8c] {nouveau}
wlp3s0: Intel Wireless 3165 [8086:3165] (rev 79) ⋮ enp2s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Συναντήσεις φίλων του Ubuntu-gr σε πόλεις της Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
akounadis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1050
Εγγραφή: 23 Δεκ 2009, 17:40
Τοποθεσία: Πειραιάς
Launchpad: akounadis
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό minios67 » 25 Απρ 2011, 15:46

Φιλοσοφική απάντηση με αφορμή το σχόλιο του φίλου akounadis.
Ευ-τυχία = καλή τύχη. Κάποιοι θέλουν να προσδώσουν στην ευτυχία την έννοια της απόλυτης νιρβάνας-ονειρώδους καταστάσεως, σαν σε μαστούρα όπου όλες μαζί οι αισθήσεις απολαμβάνουν μακάρια έναν διαρκή οργασμό. Όλα τα άλλα έχουν νεκρωθεί εκτός από την απόλαυση. Όλα καλά, όλα ανθηρά. Αυτοί οι άνθρωποι θα είναι μονίμως δυστυχισμένοι γιατί έθεσαν τον πήχη της ευτυχίας σε δυσθεώρητο ύψος.
Ευτυχία θα τολμούσα να πω ότι είναι μάλλον η ισορροπημένη αναλογία νηνεμίας και καταιγίδας στο ταξίδι της ζωής.
Εγώ θεωρώ μεταξύ των άλλων τον εαυτό μου τυχερό (άρα ευτυχή) που μπορώ να έχω στην υπηρεσία μου ένα εργαλείο κατανοητό, βολικό κι εύχρηστο όπως το τρέχον Gnome panel.
Θύμιος – Μεσολόγγι
Πάντα νέος στο Linux /Προγραμματισμός: Όχι-Basic σας κάνει;/Αγγλικά: όχι καλά, καταλαβαίνω αρκετά καλά.
Άβαταρ μέλους
minios67
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: 07 Αύγ 2008, 15:50
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό nickkefi » 25 Απρ 2011, 16:20

minios67 έγραψε:Φιλοσοφική απάντηση με αφορμή το σχόλιο του φίλου akounadis.
[...]
Εγώ θεωρώ μεταξύ των άλλων τον εαυτό μου τυχερό (άρα ευτυχή) που μπορώ να έχω στην υπηρεσία μου ένα εργαλείο κατανοητό, βολικό κι εύχρηστο όπως το τρέχον Gnome panel.

Gnome panel = H Ευτυχία που προσφέρει η συνήθεια και η παράδοση
Unity = Η ευτυχία που προσφέρει το «καινούριο και γυαλιστερό πράγμα»
Off topic:
Plasma desktop = Η ευτυχία της ελευθερίας
Όλο ubuntu, ubuntu... Δοκιμάστε και καμιά άλλη διανομή...
Άβαταρ μέλους
nickkefi
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 20:42
Τοποθεσία: Αθήνα / Γιάννενα
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό Galhnos » 28 Απρ 2011, 23:25

Δοκίμασα το Unity beta, μέχρι και χθες... σε 2d και όχι 3d, λόγω υλικού.
Πιστεύω πως χρειάζεται βελτίωση και πολλές.. παραμετροποιήσεις για να γίνει εύχρηστο.
Eπίσης βάρυνε πολύ ο υπολογιστής. Πλέον, το 1gb μνήμης σε μονοπύρηνο επεξεργαστή δεν είναι αρκετό... Δεν ξέρω αν το gnome 3 είναι πιο ελαφρύ.. Δεν έχουν όμως και πολλές διαφορές. Η κεντρική ιδέα τους παραμένει η ίδια και είναι πολύ διαφορετική από το gnome 2.

Αλλαγές χρειάζονται και θα πάρει χρόνο για να γίνει το "brand name" των ubuntu. Να το βλέπεουν όλοι και να λένε, ναι, αυτό είναι ubuntu.

Τίποτα δεν είναι μονόδρομος...
xfce και βρήκα την υγειά μου!
Forget GNOME and KDE, Xfce 4.8 Runs Simpler and Faster

Εδώ: http://itmanagement.earthweb.com/osrc/article.php/12068_3921221_1/Forget-GNOME-and-KDE-Xfce-48-Runs-Simpler-and-Faster.htm


Εικόνα Εικόνα
το blog μου
Γνώσεις ⇛ Linux: χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ xubuntu 11.04 | 32bit
Προδιαγραφές ⇛2.5Ghz │1024MB
Άβαταρ μέλους
Galhnos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 03 Δεκ 2009, 01:37
Εκτύπωση

Re: Gnome ή Unity

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 29 Απρ 2011, 00:06

Δοκιμάζω αυτή τη στιγμή το ubuntu 11.04 με unity.
Γενικά μου αρέσει πολύ γιατί δεν διαφέρει πολύ από το gnome!
Αν το προσέξετε είναι το gnome με την αριστερή μπάρα και τον lancer πάνω αριστερά. Κάτι παρόμοιο κάναμε οι περισσότεροι χρησιμοποιώντας κάποιο docky στο κλασικό gnome.
Ψηφίζω λοιπόν unity, αλλά επιτρέψτε μου να το θεωρώ μια προέκταση-βελτίωση του gnome και όχι ένα διαφορετικό περιβάλλον εργασίας!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization