idomeneas έγραψε:Δες λίγο αυτό http://www.brighthub.com/hubfolio/matth ... 10-04.aspx . Δεν το δοκίμασα αλλά πρέπει να δουλεύει... Αυτό διορθώνει το πρόβλημα του ffmpeg
Off topic:
Σε λίγο θα πνιγούμε στα ppa για να δουλέψει κάτι...
Καλησπερα ,
Το δοκιμασα αλλα εχω αυτο το σφαλμα κατα την εγκατασταση




