Radio screenlet  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: Radio screenlet

Δημοσίευσηαπό preskos7 » 12 Σεπ 2010, 18:29

idomeneas έγραψε:Δες λίγο αυτό http://www.brighthub.com/hubfolio/matth ... 10-04.aspx . Δεν το δοκίμασα αλλά πρέπει να δουλεύει... Αυτό διορθώνει το πρόβλημα του ffmpeg
Off topic:
Σε λίγο θα πνιγούμε στα ppa για να δουλέψει κάτι... :?


Καλησπερα ,

Το δοκιμασα αλλα εχω αυτο το σφαλμα κατα την εγκατασταση
Εικόνα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ : Desktop :AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor × 4 | 4GB DDR3 | ATI RADEON HD 5570 1GB ( UBUNTU 12.04 - WINDOWS 8 )
LAPTOP : INTEL CORE i3 M330 | 4GB DDR3 | NVIDIA GFORCE 310M 512 MB ( WINDOWS 8 )
Άβαταρ μέλους
preskos7
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 31 Ιαν 2009, 00:26
Τοποθεσία: Κερατσινι
IRC: preskos7
Εκτύπωση

Re: Radio screenlet

Δημοσίευσηαπό agnwstosx » 14 Σεπ 2010, 17:10

Kαλησπέρα σας.Έχω ένα μικρό θεματάκι με το radio screenlet.Eνώ είχα περάσει κανονικά ελληνικούς σταθμούς και άκουγα κανονικά απο το screenlet, καταλάθως διέγραψα το /home/ο_φάκελός_σου/stream.mp3 και δεν ανοίγει κανένας σταθμός.Τι μπορώ να κάνω για να το λύσω αυτό? Έψαξα και στο internet αλλά δεν βρήκα κάτι.Ευχαριστώ!
agnwstosx
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 15:54
Εκτύπωση

Re: Radio screenlet  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό preskos7 » 20 Σεπ 2010, 18:23

Οπως γραφω και εδω
viewtopic.php?f=24&t=14198&p=141248#p141248

η παραπανω λυση μου εφτιαξε και το ραδιο ;)
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ : Desktop :AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor × 4 | 4GB DDR3 | ATI RADEON HD 5570 1GB ( UBUNTU 12.04 - WINDOWS 8 )
LAPTOP : INTEL CORE i3 M330 | 4GB DDR3 | NVIDIA GFORCE 310M 512 MB ( WINDOWS 8 )
Άβαταρ μέλους
preskos7
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 31 Ιαν 2009, 00:26
Τοποθεσία: Κερατσινι
IRC: preskos7
Εκτύπωση

Re: Radio screenlet

Δημοσίευσηαπό malos » 20 Σεπ 2010, 19:52

Σου αναβάθμισε τον mplayer δηλαδή ;
Επεξεργαστής: AMD Ryzen 9 5900x
Μνήμη Gskill 16gb (2X8gb), 3200 mh, CL 14
Μητρική: Asrock X570 phantom gaming X
Τροφοδοτικό: Corsair 850 platinum
Δίσκος: SSD Corsair MP600 (1 TB)
Άβαταρ μέλους
malos
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2008, 12:00
Εκτύπωση

Re: Radio screenlet

Δημοσίευσηαπό preskos7 » 20 Σεπ 2010, 23:13

malos έγραψε:Σου αναβάθμισε τον mplayer δηλαδή ;


Εκανε εγκατασταση mplayer και mencoder , δεν ειμαι σιγουρος εαν εκανε αναβαθμιση . :?
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ : Desktop :AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor × 4 | 4GB DDR3 | ATI RADEON HD 5570 1GB ( UBUNTU 12.04 - WINDOWS 8 )
LAPTOP : INTEL CORE i3 M330 | 4GB DDR3 | NVIDIA GFORCE 310M 512 MB ( WINDOWS 8 )
Άβαταρ μέλους
preskos7
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 31 Ιαν 2009, 00:26
Τοποθεσία: Κερατσινι
IRC: preskos7
Εκτύπωση

Re: Radio screenlet

Δημοσίευσηαπό Nikos88 » 18 Μαρ 2011, 21:04

Είχα το ίδιο πρόβλημα με τον preskos7 και όταν πάτησα την εντολή mplayer mms://best.live24.gr/best1222 δούλεψε κανονικά όμως όταν έκλεισα το terminal πάλι δεν έπαιζε το screenlet radio. Μήπως γνωρίζεται γιατί?
Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
Nikos88
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Μαρ 2011, 17:15
Εκτύπωση

Re: Radio screenlet

Δημοσίευσηαπό malos » 18 Μαρ 2011, 22:34

Η εντολή που έδωσες δεν είχε να κάνει με το Ραδιο screenlet. Είναι εκτέλεση του mplayer και για πηγή αντί κ'αποιο τραγούδι στο δίσκο σου έχει μια ιντερνετική διεύθυνση.
Τώρα όσο αφορά το screenlet, πατάς play και δεν παίζει τίποτα ;
Επεξεργαστής: AMD Ryzen 9 5900x
Μνήμη Gskill 16gb (2X8gb), 3200 mh, CL 14
Μητρική: Asrock X570 phantom gaming X
Τροφοδοτικό: Corsair 850 platinum
Δίσκος: SSD Corsair MP600 (1 TB)
Άβαταρ μέλους
malos
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2008, 12:00
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet