Εχω γενικώς απορίες με το Evolution.
Κάπου σε έα site είχε μια διεύθυνση e-mail και αποφάσισα να στείλω εκει (απλά κάνοντας ένα κλικ) με τη χρήση του Evolution.
Ερωτηση: Το Evolution ουσιαστικά με συνδέει με το λογαριασμό e-mail που θα του δώσω? Αντί δηλαδή να μπαίνω στο e-mail π.χ. θα μπορώ να δω το ταχυδρομείο μου μέσω του Evolution ?? Αν ναι γιατι όταν το ανοίγω δεν βλέπω τα e-mail μου??



