Evolution  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Evolution

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 06 Νοέμ 2010, 23:07

Καλησπέρα!

Εχω γενικώς απορίες με το Evolution.

Κάπου σε έα site είχε μια διεύθυνση e-mail και αποφάσισα να στείλω εκει (απλά κάνοντας ένα κλικ) με τη χρήση του Evolution.
Ερωτηση: Το Evolution ουσιαστικά με συνδέει με το λογαριασμό e-mail που θα του δώσω? Αντί δηλαδή να μπαίνω στο e-mail π.χ. θα μπορώ να δω το ταχυδρομείο μου μέσω του Evolution ?? Αν ναι γιατι όταν το ανοίγω δεν βλέπω τα e-mail μου?? :problem:
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Ελαχιστος┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 16.04
Προδιαγραφές ⇛ Dual core Intel i5-5200U CPU @ 2,2 GHz│4GB Ram│ AMD Radeon R5 M330 1 GB│ Intel Wildcat Point-LP High Definition Audio Controller
Laptop ⇛ Lenovo G50-80
Stefanos
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 03:59
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό c7p » 06 Νοέμ 2010, 23:27

Αν το έχεις ρυθμίσει κατάλληλα τότε το evolution (όπως και το thunderbird, outlook κτλ) θα συνδέεται με τον πάροχο υπηρηρεσίων και θα λαμβάνει τα μηνύματα που πιθανώς να σου έχουν στείλει, καθώς και θα σου δίνει την δυνατότητα να στείλεις μηνύματα.
Δες το σαν ένα πρόγραμμα που κάνει σχεδόν ότι θα έκανες στο gmail, στο hotmail κτλ μόνο που σου δίνει περισσότερες δυνατότητες διαχείρισης των μηνυμάτων σου, καθώς και τη δυνατότητα δημιουργίας μηνυμάτων offline.

Για την ρύθμιση και χρήση του μπορείς να δεις στην σελίδα 66 του Εγχειριδίου του Ubuntu (βλέπε στην υπογραφή μου).
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 07 Νοέμ 2010, 22:14

Με μια πρώτη ματιά που έριξα (πρώτη το τονίζω..) στον οδηγό γράφει μέσα για τις πρώτες ρυθμίσεις... μπορώ να αλλάξω κάτι πλέον αν έχω κάνει κάτι λάθος ? Γιατί βλέπω ότι κάτι έχω κάνει λάθος και δεν συνδέεται με το λογαριασμό του yahoo μου!
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Ελαχιστος┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 16.04
Προδιαγραφές ⇛ Dual core Intel i5-5200U CPU @ 2,2 GHz│4GB Ram│ AMD Radeon R5 M330 1 GB│ Intel Wildcat Point-LP High Definition Audio Controller
Laptop ⇛ Lenovo G50-80
Stefanos
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 03:59
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 07 Νοέμ 2010, 22:23

Για τη σύνδεση στο λογαριασμό του yahoo δες εδώ ένα προηγούμενο θέμα μου :http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=5&t=14141&hilit=+evolution#p141452 .
Nαι μπορείς να αλλάξεις τις ρυθμίσεις σου απο τις ιδιότητες ή κάπως έτσι...
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό jim137 » 07 Νοέμ 2010, 23:14

Το θέμα μεταφέρθηκε στη κατάλληλη ενότητα.

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Evolution  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 09 Νοέμ 2010, 03:45

Πάλι τζίφος....... :-(

Λοιπόν ο λογαριασμός μου είναι yahoo.gr . Για τη λήψη μυνημάτων έχω βάλει: server type: POP Server: pop3.yahoo.com SSL encryption PLAIN Για την αποστολή μηνυμάτων έχω βάλει: server type: SMTP server: smtp.mail.yahoo.com:465 SSL encryption PLAIN.

Γιατί δεν μπορώ να δώ τα μηνύνατα του ταχυδρομείου μου αλλα και αφτα που στέλνω δεν φτάνουν ποτέ ?
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Ελαχιστος┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 16.04
Προδιαγραφές ⇛ Dual core Intel i5-5200U CPU @ 2,2 GHz│4GB Ram│ AMD Radeon R5 M330 1 GB│ Intel Wildcat Point-LP High Definition Audio Controller
Laptop ⇛ Lenovo G50-80
Stefanos
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 03:59
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 09 Νοέμ 2010, 11:11

Γιατί δεν είναι έτσι!! Λοιπόν:
για τη λήψη : server type : POP | server: pop.mail.yahoo.com | username: to username sou prin to "@.yahoo.gr" | use secure authentication : No encryption | Authentication type: Password
για αποστολή : server type: SMTP | server: smtp.mail.yahoo.com:465 |tik sto "server requires authentication | use secure connection: SSL | type: plain | username: to username prin to "@yahoo.gr"

Πιο κατατοπιστικός δεν μπορώ να γίνω ;)
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 09 Νοέμ 2010, 14:28

Ωραία, τα ρύθμισα όλα. Το password αυτό που μου ζητάει όταν ανοίγω το Evolution τι είναι; Βάζω το password που χρησιμοποιώ για να κάνω log in οταν μπαίνω στο yahoo μου αλλά δεν το δέχεται.... τι password είναι αυτό?
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Ελαχιστος┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 16.04
Προδιαγραφές ⇛ Dual core Intel i5-5200U CPU @ 2,2 GHz│4GB Ram│ AMD Radeon R5 M330 1 GB│ Intel Wildcat Point-LP High Definition Audio Controller
Laptop ⇛ Lenovo G50-80
Stefanos
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 03:59
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 09 Νοέμ 2010, 14:39

To pass του yahoo είναι για να πάρει τα νέα email σου. Σου γράφει
έγραψε:please enter the pop password for tousernamesou οn the host pop.mail.yahoo.com
?? Αν σου γράφει αυτό και δε δέχεται τον κωδικό τότε μήπως τον γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες???? Μου έχει συμβεί αρκετές φορές λόγο βιασύνης!
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Evolution

Δημοσίευσηαπό Stefanos » 09 Νοέμ 2010, 17:30

.......... όχι είναι στα αγγλικά...... :-( :-\ καμιά άλλη ιδέα?
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Ελαχιστος┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ Linux Ubuntu 16.04
Προδιαγραφές ⇛ Dual core Intel i5-5200U CPU @ 2,2 GHz│4GB Ram│ AMD Radeon R5 M330 1 GB│ Intel Wildcat Point-LP High Definition Audio Controller
Laptop ⇛ Lenovo G50-80
Stefanos
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: 03 Αύγ 2008, 03:59
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet