ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό GEORGE1982 » 09 Νοέμ 2010, 15:56

Όταν προσπαθώ να κατεβάσω κάποιο torrent μου ανοίγει το παράθυρο που λέει αν θέλω να το αποθηκεύσω ή να το ανοίξω με κάποιο πρόγραμμα και έχει το Transmission σαν προεπιλογή. Πως το αλλάζω για να ανοίγει τα torrent με το Deluge?
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 15.10 σε ACER ASPIRE 5738G
Προδιαγραφές ⇛ T6600│4GB Ram│ATI Mobility Radeon HD 4570│15.6 HD LCD
GEORGE1982
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2010, 13:07
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 09 Νοέμ 2010, 16:07

Aπο το παράθυρο που σου ανοίγει και σου γρσφει να ανοίξει με transmission δίπλα έχει ενα βελάκι με φορά προς τα κάτω. Το πατάς και επιλέγεις.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό GEORGE1982 » 09 Νοέμ 2010, 16:58

ναι αλλά στο βελάκι έχει μόνο το transmission και την επιλογή other. Αν πατήσω other με βάζει να διαλέξω την εφαρμογή που θέλω αλλά δεν ξέρω που είναι εγκατεστημένο το Deluge. μήπως μπορεί να μου πει κάποιος που μπαίνει. το εγκατεστησα απο το τερματικό με την εντολή: sudo get-install deluge
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 15.10 σε ACER ASPIRE 5738G
Προδιαγραφές ⇛ T6600│4GB Ram│ATI Mobility Radeon HD 4570│15.6 HD LCD
GEORGE1982
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2010, 13:07
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό clepto » 09 Νοέμ 2010, 17:12

αν δεν κανω λαθος μπορεις να πατησεις αποθηκευση να πας εκει που κατεβηκε και δεξι κλικ ιδιοτητες στην καρτελα που λεει ανοιγμα με και να επιλεξεις το deluge....
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-30-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.8.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core i7-3537U CPU @ 2.00GHz ‖ RAM 3840 MiB ‖ ASUS K56CB
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915}
5 wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168 PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 0a)
clepto
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4102
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:27
Τοποθεσία: Πάτρα
Launchpad: christriant
IRC: Clepto
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό GEORGE1982 » 09 Νοέμ 2010, 17:17

Ναι αυτό κάνω αλλά για να γίνει λίγο πιο απλή η όλη διαδικασία έλεγα αν γίνεται να το βάλω ως προεπιλογή...
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 15.10 σε ACER ASPIRE 5738G
Προδιαγραφές ⇛ T6600│4GB Ram│ATI Mobility Radeon HD 4570│15.6 HD LCD
GEORGE1982
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2010, 13:07
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό karx » 09 Νοέμ 2010, 17:58

Ανοιξε το τερματικο κ γραψε
Κώδικας: Επιλογή όλων
whereis deluge-gtk

Θα σου δειξει τον φακελο που βρισκεται.

Μετα στο firefox οταν πας να κατεβασεις το τορρεντ θα πατησεις open with -> other κ θα πας στο φακελο που σου δειξει το τερματικο. Λογικα θα ειναι στο usr/bin
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά, Γαλλικά: Πολύ καλά
Λειτουργικό ⇛ Fedora 15 32bit σε Toshiba Satellite L40
Προδιαγραφές ⇛ Pentium Dual-Core T2330 │ 2GB │ Intel Mobile GM965/GL960 Integrated │ Intel 82801H HD Audio │ TFT 15.4"
Άβαταρ μέλους
karx
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 00:09
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό GEORGE1982 » 09 Νοέμ 2010, 18:05

Ευχαριστώ πολύ φίλε... Μόλις το έκανα και όλλα οκ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 15.10 σε ACER ASPIRE 5738G
Προδιαγραφές ⇛ T6600│4GB Ram│ATI Mobility Radeon HD 4570│15.6 HD LCD
GEORGE1982
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2010, 13:07
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 09 Νοέμ 2010, 19:03

@karx
Επειδή το καλωσόρισμα στην κοινότητα το έκανα εγώ εχθές, οφείλω να πω πως με εντιπωσίασες!!!

@George1982
Τίκαρε το θέμα ως επιλυμένο. Είναι το πράσινο κουμπάκι με το τικ δεξιά στα ποστς, εκει που είναι η παράθεση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση λύση σου έδωσε ο karx, οπότε πατάς στο δικό του ποστ το πράσινο τικ, ώστε μέλη με παρόμοια προβλήματα να μπορούν να βρουν τη λύση εύκολα.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ DELUGE

Δημοσίευσηαπό karx » 09 Νοέμ 2010, 19:21

Off topic:
@s.dalas
Σ'ευχαριστώ. Διάβαζε, διάβαζε, όλο και κάτι μένει. Πρέπει να ομολογήσω ότι μ'αρέσει πολύ όλο αυτό και προσπαθώ να το μάθω.Ο χρόνος θα δείξει.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά, Γαλλικά: Πολύ καλά
Λειτουργικό ⇛ Fedora 15 32bit σε Toshiba Satellite L40
Προδιαγραφές ⇛ Pentium Dual-Core T2330 │ 2GB │ Intel Mobile GM965/GL960 Integrated │ Intel 82801H HD Audio │ TFT 15.4"
Άβαταρ μέλους
karx
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 00:09
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet