από headless » 17 Νοέμ 2010, 08:04
Τα έχουμε ξαναπεί 100 φορές.
Εφ όσον χρησιμοποιείς κλειστά πρωτόκολλα για την επικοινωνία σου,είσαι δέσμιος αυτών.
Το είπες και μόνος σου,άλλαξε κάτι η microsoft και η videoκλήση έπαψε να δουλεύει.
Άλλωστε δικό της πρωτόκολλο είναι,δικαίωμά της είναι να θέλει να δουλεύει μόνο με τον δικό της client.
Όπως το βλέπω εγώ έχεις δύο επιλογές:
Ή πείθεις τους φίλους σου να χρησιμοποιούν (και) κάτι άλλο - google talk π.χ.
Ή κάνεις υπομονή να διορθωθεί το πρόβλημα από πλευράς emesene - μέχρι να αλλάξει κάτι άλλο η microsoft και να παρουσιαστεί κάποιο άλλο πρόβλημα.
Στην δεύτερη περίπτωση προφανώς θα είσαι πάντα ένα βήμα πίσω.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog