Messenger για video-κλήση με ­Windows Live Messenger 2011  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Messenger για video-κλήση με ­Windows Live Messenger 2011

Δημοσίευσηαπό Pavlidis » 17 Νοέμ 2010, 01:29

Καλησπέρα παιδιά, εδώ και καμιά εβδομάδα παρατήρησα ότι από το emesene που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό, δεν μπορούσα να κάνω video-κλήση προς τον Windows Live Messenger 2011. Το έψαξα λίγο και βρήκα ότι άλλαξε κάποια πρωτόκολλα η Microsoft και δεν είναι πλέον εφικτή αυτή η λειτουργία. Στη συνέχεια, δοκίμασα και το aMSN αλλά πάλι τα ίδια. Υπάρχει κάποιος Messenger που να επιτρέπει την video-κλήση προς τον Windows Live Messenger 2011 ή θα πρέπει να περιμένω πότε θα διορθωθεί το θέμα με τον emesene;
Το blog μου: tsikari.blogspot.com
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 64bit/ Windows 7 σε υπολογιστή HP Pavilion dv6-2170sv Moonlight
Προδιαγραφές ⇛ Intel CoreTM i5 i5-430M │ 6 GB │ NVIDIA® GeForce® G 105M │ HD Audio │
Άβαταρ μέλους
Pavlidis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 23 Οκτ 2010, 11:00
Εκτύπωση

Re: Messenger για video-κλήση με ­Windows Live Messenger 201  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό headless » 17 Νοέμ 2010, 08:04

Τα έχουμε ξαναπεί 100 φορές.
Εφ όσον χρησιμοποιείς κλειστά πρωτόκολλα για την επικοινωνία σου,είσαι δέσμιος αυτών.
Το είπες και μόνος σου,άλλαξε κάτι η microsoft και η videoκλήση έπαψε να δουλεύει.
Άλλωστε δικό της πρωτόκολλο είναι,δικαίωμά της είναι να θέλει να δουλεύει μόνο με τον δικό της client.
Όπως το βλέπω εγώ έχεις δύο επιλογές:
Ή πείθεις τους φίλους σου να χρησιμοποιούν (και) κάτι άλλο - google talk π.χ.
Ή κάνεις υπομονή να διορθωθεί το πρόβλημα από πλευράς emesene - μέχρι να αλλάξει κάτι άλλο η microsoft και να παρουσιαστεί κάποιο άλλο πρόβλημα.
Στην δεύτερη περίπτωση προφανώς θα είσαι πάντα ένα βήμα πίσω.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Messenger για video-κλήση με ­Windows Live Messenger 201

Δημοσίευσηαπό Pavlidis » 17 Νοέμ 2010, 10:53

ΟΚ, ευχαριστώ για τη απάντηση. Δύσκολο να πείσω να πείσω τους πάντες να αλλαξουν! Θα προσπαθήσω πάντως και ότι βγει!
Το blog μου: tsikari.blogspot.com
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 64bit/ Windows 7 σε υπολογιστή HP Pavilion dv6-2170sv Moonlight
Προδιαγραφές ⇛ Intel CoreTM i5 i5-430M │ 6 GB │ NVIDIA® GeForce® G 105M │ HD Audio │
Άβαταρ μέλους
Pavlidis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 23 Οκτ 2010, 11:00
Εκτύπωση

Re: Messenger για video-κλήση με ­Windows Live Messenger 201

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 24 Νοέμ 2010, 11:01

Pavlidis έγραψε:ΟΚ, ευχαριστώ για τη απάντηση. Δύσκολο να πείσω να πείσω τους πάντες να αλλαξουν! Θα προσπαθήσω πάντως και ότι βγει!


γιατι τόσο καιρό σου δούλευε η videoκληση με το emesene? αφου απο οτι ξερω δεν υποστηρίζει καν videoκληση
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet