Καλησπερα στο ubuntu-forum.
Απο εχθες εχω ενα προβλημα με το deluge δε μπορω να κατεβασω τιποτα.
Κατεβαζω ενα παιχνιδι απο ενα site που σου δινει ταχυτητα παντα και
δ ξερω τι γινετε δ κατεβαζει καθολου,το κλεινω το προγραμμα το ξανα
ανοιγω ξεκιναει με ταχυτητα 100-200 να κατεβαζει και μετα πεφτει
στο μηδεν παλι.....το εχω απεγκαταστησει το εχω παλι εγκαταστησει τιποτα...



