Δεν έχω Ελληνικά, δεν βλέπω βίντεο, δεν μπορώ να βάλω κωδικό  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: Parakalw voithiste me(Pola provlimata)!!!

Δημοσίευσηαπό pros » 27 Νοέμ 2010, 15:30

Δεν έχω Ελληνικά, δεν βλέπω βίντεο, δεν μπορώ να βάλω κωδικό...
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Parakalw voithiste me(Pola provlimata)!!!

Δημοσίευσηαπό Jojos15 » 27 Νοέμ 2010, 16:26

Ok ,θα "μεταφρασω" και το κειμενο στα Ελληνικα!
Γνωσεις Linux-> Χαμηλο Γνωσεις Προγραμματισμου-> Υπαρχουν... Γνωσεις αγγλικων-> Εξαιρετικο
Dell Inspiron 15 3000 Series: Επεξεργαστης-> Intel i7 (της σειρας U(low voltage, Intel Turbo Boost Technology)) Καρτα Γραφικων->nVidia GeForce 840M RAM->8Gb
Kubuntu 10.10 64bit
Άβαταρ μέλους
Jojos15
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2010, 23:59
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω Ελληνικά, δεν βλέπω βίντεο, δεν μπορώ να βάλω κω

Δημοσίευσηαπό Jojos15 » 27 Νοέμ 2010, 16:40

ΟΚ?!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :clap: :clap: :clap: ?
Γνωσεις Linux-> Χαμηλο Γνωσεις Προγραμματισμου-> Υπαρχουν... Γνωσεις αγγλικων-> Εξαιρετικο
Dell Inspiron 15 3000 Series: Επεξεργαστης-> Intel i7 (της σειρας U(low voltage, Intel Turbo Boost Technology)) Καρτα Γραφικων->nVidia GeForce 840M RAM->8Gb
Kubuntu 10.10 64bit
Άβαταρ μέλους
Jojos15
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2010, 23:59
Εκτύπωση

Re: Δεν έχω Ελληνικά, δεν βλέπω βίντεο, δεν μπορώ να βάλω κω

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 27 Νοέμ 2010, 19:30

Ωραια! :clap: :clap: :clap: :D :D :D ΕικόναΕικόναΕικόνα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet