που πηγαν οι επιλογες παραθύρων στο firefox;

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

που πηγαν οι επιλογες παραθύρων στο firefox;

Δημοσίευσηαπό ge0_ » 02 Δεκ 2010, 20:40

τι έγινε και δεν μου βγαζει τα εικονιδια για κλεισιμο ελαχιστοποιηση,μεγιστοποίηση όπως στα άλλα παραθυρα....


Τελευταία επεξεργασία από MakisM1 και 02 Δεκ 2010, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Τοποθετηση σε ετικεττα [ThumbnailPop] αντι [IMG] για να φαινεται ολη η φωτογραφια
Άβαταρ μέλους
ge0_
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 14 Μάιος 2010, 13:34
Τοποθεσία: Πάτρα
Εκτύπωση

Re: που πηγαν οι επιλογες παραθύρων στο firefox;

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 02 Δεκ 2010, 21:11

...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet