τι έγινε και δεν μου βγαζει τα εικονιδια για κλεισιμο ελαχιστοποιηση,μεγιστοποίηση όπως στα άλλα παραθυρα....

Τελευταία επεξεργασία από
MakisM1 και 02 Δεκ 2010, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Τοποθετηση σε ετικεττα [ThumbnailPop] αντι [IMG] για να φαινεται ολη η φωτογραφια