

Δοκιμασα απο το λαπτοπ του αδερφου μου που τρεχει win vista και μπαινει κανονικα χωρις προβλημα.
Συντονιστής: the_eye




the_eye έγραψε:Δεν είναι σφάλμα. Διάβασε τι σου λέει.
Το ότι τα win μπαίνουν κανονικά χωρίς να σε ρωτάνε, αυτό είναι σφάλμα !



the_eye έγραψε:Δεν είναι σφάλμα. Διάβασε τι σου λέει.
Το ότι τα win μπαίνουν κανονικά χωρίς να σε ρωτάνε, αυτό είναι σφάλμα !

the_eye έγραψε:Αν κολλάει είναι θέμα της Java, υπάρχουν κάποια θέματα.
Ξέρεις τι ακριβώς κάνει αυτό το script ; Για να σε ρωτάει αν του επιτρέπεις την εκτέλεση πρέπει να διαβάζει στοιχεία του υπολογιστή σου.


