καποιες σελιδες του ειναι οκ καποιες παλι οχι αλλα ολη η σελιδα οχι τμηματα της και συγκεκριμενα μια που μου ειχε απαντησει ο ftso να ρυθμιζω την nvidia και εχω κρατησει παλια ηταν οκ τωρα δειχνει κινεζικα αυτη εδω
manjaro - hp pavilion -geforce 7400 -1,73 dualcore