προβλημα σε site με την γραμματοσειρα

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: προβλημα σε site με την γραμματοσειρα

Δημοσίευσηαπό kriti » 01 Νοέμ 2008, 20:29

καποιες σελιδες του ειναι οκ καποιες παλι οχι αλλα ολη η σελιδα οχι τμηματα της και συγκεκριμενα μια που μου ειχε απαντησει ο ftso να ρυθμιζω την nvidia και εχω κρατησει παλια ηταν οκ τωρα δειχνει κινεζικα αυτη εδω
manjaro - hp pavilion -geforce 7400 -1,73 dualcore
Άβαταρ μέλους
kriti
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: 01 Ιουν 2008, 22:21
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
IRC: kriti
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet