Pidgin πρόβλημα  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Open Proskopos » 08 Δεκ 2010, 15:58

Καλησπέρα, προσπαθώ να εγκαταστήσω το pidgin και να προσθέσω λογαριασμό msn, και δεν μπορώ με τίποτα να συνδεθώ!!!
έχω προσθέσει το PPA packet και ακόμα τίποτα...
Μου είπαν να εγκαταστησω το pidgin (απο την αρχή) με τα παρακάτω:
έγραψε:sudo add-apt-repository ppa:pidgin-developers/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade


όμως τίποτα και πάλι..!!
Πρέπει να πω, βασικά, ότι ούτε από το emesene, ούτε απο amsn, ούτε kopete, ουτε empathy μπορώ να μπω...Άρα σκέφτομαι μήπως τρέχει κάτι με ρυθμίσεις του λειτουργικού (Ubuntu 10.10 -από clean install)...
Βρήκα ότι παίζει κατι με firewall, ufw νομίζω το λένε και το απενεργοποίησα (αν και ήδη δεν ήταν ενεργοποιημένο νομίζω)...
Τι να κάνω?
Επίπεδο Γνώσεων ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Στοιχεία ⇛ Ubuntu 10.10 σε Core2 Quad (64bit) @2.4GHz / 2GB / ADSL2+ Mode 8Gbps
Open Proskopos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 14:22
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Δεκ 2010, 16:32

Αν δεις στο http://www.pidgin.im/
αναφέρει
Κώδικας: Επιλογή όλων


Pidgin 2.7.7 completely fixes the MSN certificate issue, enables multiple MSN logins, and fixes the AIM SSL Handshake Failure error.
AIM and ICQ are having server-side issues. Be patient; it should work itself out.


Αυτό που πρέπει να μας πεις είναι τι ακριβώς έκδοση τρέχεις. Είναι πιθανό να έχεις δύο εκδόσεις παράλληλα, κτλ, οπότε πρέπει να πας στο μενού Βοήθεια/Περί... για την ακριβή έκδοση.

Αυτό το πρόβλημα με το MSN είναι πολύ πρόσφατο.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Open Proskopos » 08 Δεκ 2010, 16:46

έβαλα την έκδοση 2.7.7
και ακόμα έχω το πρόβλημα..
Για να το κάνω όμως από την αρχή, πως απεγκαθιστώ το pidgin εντελώς μαζί με όλα τα σχετικά του αρχεία?
Απο το s/w center δεν γινεται τιποτα.. αφου μόλις το εγκαταστήσω πάλι, μου εμφανίζει το account που ειχα.. :\
Επίπεδο Γνώσεων ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Στοιχεία ⇛ Ubuntu 10.10 σε Core2 Quad (64bit) @2.4GHz / 2GB / ADSL2+ Mode 8Gbps
Open Proskopos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 14:22
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Δεκ 2010, 17:00

Open Proskopos έγραψε:έβαλα την έκδοση 2.7.7
και ακόμα έχω το πρόβλημα..
Για να το κάνω όμως από την αρχή, πως απεγκαθιστώ το pidgin εντελώς μαζί με όλα τα σχετικά του αρχεία?
Απο το s/w center δεν γινεται τιποτα.. αφου μόλις το εγκαταστήσω πάλι, μου εμφανίζει το account που ειχα.. :\


Τα στοιχεία του λογαριασμού αποθηκεύονται (νομίζω!) στο κατάλογο χρήστη, υποκατάλογο .purple
Έχεις κλειστό το pidgin και αλλάζεις το όνομα στο .purple (π.χ. OldPurple).
Μετά τρέξεις ξανά το Pidgin.

Αν εντοπίσεις το Synaptic Package Manager στα μενού, υπάρχει επιλογή για ολοκληρωτική διαγραφή ενός εγκατεστημένου προγράμματος.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό per » 08 Δεκ 2010, 17:14

simosx έγραψε:Τα στοιχεία του λογαριασμού αποθηκεύονται (νομίζω!) στο κατάλογο χρήστη, υποκατάλογο .purple


Διέγραψα τον φάκελλο .purple όπως λες. Έτρεξα πάλι το pidgin και το πρόβλημα που εδώ και αρκετές ημέρες είχε εμφανιστεί λύθηκε.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 24.04.3
3 Intel(R) Core(TM) i3-9100F CPU @ 3.60GHz ‖ RAM 8GB
4 AMD Radeon™ RX 6400
Άβαταρ μέλους
per
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 483
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 00:39
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Open Proskopos » 08 Δεκ 2010, 17:22

Τώρα μπήκα και εγω.. βασικά άλλαξα τις ρυθμίσεις στο proxy tab.. το έβαλα GNOME... ενώ ήταν χωρίς proxy...
Θα δοκιμάσω να δω, αν μπαίνει και από τα υπόλοιπα...
Επίπεδο Γνώσεων ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Στοιχεία ⇛ Ubuntu 10.10 σε Core2 Quad (64bit) @2.4GHz / 2GB / ADSL2+ Mode 8Gbps
Open Proskopos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 14:22
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Δεκ 2010, 17:32

Πολύ ωραία. Μόλις επιβεβαιώσεις ότι όλα λειτουργούν, πάτησε εκείνο το πράσινο κουμπάκι που λέει ότι το ερώτημα επιλύθηκε.
Μπορείς να επιλέξεις την απάντηση που περιλαμβάνει το πιο σημαντικό μήνυμα που σε βοήθησε στην επίλυση, οπότε να πάει το πράσινο τικ εκεί πέρα.
Όπως το βλέπω, η πρώτη μου απάντηση είναι η πιο σχετική, οπότε τικ κάνεις εκεί.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Open Proskopos » 08 Δεκ 2010, 18:30

θα την κάνω αμέσως μόλις μου πειτε και το εξής: :)
έβαλα το kopete και δεν συνδέθηκε.. από εκείνη την στιγμή και μετά δεν ξανα μπήκε το pidgin... Φαντάζομαι ότι δεν μπήκε τυχαία πριν, γτ έκανα αρκετα rr και πάντα έμπαινε...
Πως ακυρώνω ότι έκανε το kopete?

τώρα μου λέει:
Σφάλμα σύνδεσης από Notification διακομιστή:
Connection timed out
Επίπεδο Γνώσεων ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Στοιχεία ⇛ Ubuntu 10.10 σε Core2 Quad (64bit) @2.4GHz / 2GB / ADSL2+ Mode 8Gbps
Open Proskopos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 14:22
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό Open Proskopos » 09 Δεκ 2010, 14:34

Δεν παιζει απάντηση για αυτό?
Επίπεδο Γνώσεων ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Στοιχεία ⇛ Ubuntu 10.10 σε Core2 Quad (64bit) @2.4GHz / 2GB / ADSL2+ Mode 8Gbps
Open Proskopos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010, 14:22
Εκτύπωση

Re: Pidgin πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό simosx » 09 Δεκ 2010, 15:02

Open Proskopos έγραψε:θα την κάνω αμέσως μόλις μου πειτε και το εξής: :)
έβαλα το kopete και δεν συνδέθηκε.. από εκείνη την στιγμή και μετά δεν ξανα μπήκε το pidgin... Φαντάζομαι ότι δεν μπήκε τυχαία πριν, γτ έκανα αρκετα rr και πάντα έμπαινε...
Πως ακυρώνω ότι έκανε το kopete?

τώρα μου λέει:
Σφάλμα σύνδεσης από Notification διακομιστή:
Connection timed out


Εδώ πρέπει να πέτυχες σε παροδικό πρόβλημα,
http://developer.pidgin.im/ticket/5958

Ακολούθησε τις οδηγίες στην υπογραφή μου να γράψεις για τον υπολογιστή σου (όπως έχω και εγώ), καθώς και για την έκδοση του Ubuntu που έχεις.
Ακόμα, πες ποιος είναι ο πάροχός σου. Τέλος, πες για την ταχύτητα της γραμμής σου. Αν π.χ. κάνεις πολλές λήψεις και η γραμμή είναι κορεσμένη, μπορεί να δεις το μήνυμα αυτό.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet