γεια σας,
θέλω να φτιάξω καλές σελίδες html.
Υπάρχει free λογισμικό το οποίο θα μπορούσα να κατεβάσω
και να το χρησιμοποιήσω;
Συντονιστής: the_eye

! |
Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την ster Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.Αυτόματο script υπογραφής |

Πριν ανοίξεις νέο θέμα κάνε μια αναζήτηση, για να δεις αν υπάρχει κάποια ίδια ή παρόμοια συζήτηση
Ίδιο θέμα υπάρχει εδώ


