Dimerius έγραψε:Καλησπέρα Σας
1) Ο Μοτζίλας εχει τρελλαθεί.. Τον ανοίγω σήμερα και αφου άνοιξε με δυσκολία στην αρχή δεν "ακουγε" οταν εβαζα κωδικούς δε διαφορα , πχ μεηλ κλπ. Οταν δηλαδή πατούσα log in να τους πάρει δεν ανταποκρινόταν. Αυτό λύθηκε μόνο του. Μετά χαθηκαν οι συντομέυσεις που ειχα στην μπάρα για τις διάφορεσ σελίδες που ανοιγω συχνά Στη συνέχεια απενεργοποιηθληκαν τα κουμπιά (βελάκια) μπρος πισω.
Χμ, περίεργο πρόβλημα αυτό ...
Dimerius έγραψε:2) Τα βίντεο apo You Tube δεν τα παίζει...
Έχεις εγκαταστήσει το flash και τα codecs κλπ.;
Dimerius έγραψε:3) ο Synaptic βγάζει αυτό
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Failed to run /usr/sbin/synaptic '--hide-main-window' '--non-interactive' '--parent-window-id' '109051907' '--update-at-startup' as user root. Unable to copy the user's Xauthorization file
Failed to run /usr/sbin/synaptic as user root. Unable to copy the user's Xauthorization file.
Και ολα αυτα σε μια μερα.. Τι γινεται? (Διαβασ ακαι τα συναφη θεματα αλλα δεν βρίσκω κάποια αντιστοιχία)
Ευχαριστώ
Το πρόβλημα είναι ότι δεν διαβάζει (δεν μπορεί να αντιγράψει!) το αρχείο του Xauthorization στον προσωπικό σου φάκελο. Δυστυχώς δεν ξέρω αυτή τη στιγμή πως λύνεται, αλλά υπομονή θα βρεθεί άκρη! Μου πέρασε μια τρελή σκέψη να σου απαντήσω ότι αυτά που γράφεις για το 1) και το 3) μου θυμίζουν ιό, αλλά αυτή η περίπτωση μάλλον να αποκλείεται ... μιας και μιλάμε για ubuntu. Κάποια διάβρωση του αρχείου στο 3) πρέπει να είναι όμως τουλάχιστον ή μήπως και του προσωπικού σου φακέλου ή τουλάχιστον του mozilla. Δεν βλέπω τι άλλη σχέση μπορεί να έχει ο mozilla με το synaptic ώστε να επηρεάζεται ...




