ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 11 Δεκ 2010, 16:59

Δοκίμασε απο το κέντρο λογισμικου να αφαιρέσεις το skype και στη συνέχεια εγκατέστησέ το πάλι. Να δουμε αν θα αλλάξει κάτι. Με 10.04.1 σε μένα δουλεύει άψογα!
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό jim137 » 11 Δεκ 2010, 21:48

s.dalas έγραψε:
ΕDIT έγραψα οτι έγραψα αλλά μόλις παρατήρησα το εξης. Στο ποστ του geo13_gr φαίνεται αντι για ~ σκέτη παύλα ενώ στο quote φαίνεται κανονικά ~ . Τι μπορεί να γίνεται???

ΕDIT2 και στο δικό μου ποστ το ίδιο. Αν το γράψω με το χέρι φαίνεται σα σκέτη παύλα.

Off topic:
μπορείς να δόσεις ένα screenshot??
και επίσης να πεις με ποιο browser είσαι?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 11 Δεκ 2010, 22:00

Firefox 3.6.12

...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό jim137 » 11 Δεκ 2010, 22:19

Off topic:
βασικά σε μένα φαίνεστε σωστά μήπως παίζει τπτ με την γραμματοσειρά σου?
έχει και άλλος αυτό το πρόβλημα ??

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 11 Δεκ 2010, 23:21

jim ούτε εσένα το εμφανίζει κανονικά. Γιατί απλά το πρώτο σημείο στην πρόταση μου είναι σκέτη παύλα ενώ το δεύτερο η καμπηλωτή. Κάνε ένα quote να δεις αν φαίνεται σωστά
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό jim137 » 11 Δεκ 2010, 23:46

Off topic:
@s.dalas
εδώ τι βλέπεις?
print_post.php?f=5&p=158298
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 12 Δεκ 2010, 00:35

Μετά απο την υποστήριξη του jim137 μέσω του irc καταλήξαμε οτι με το ζοομ φαίνεται το ποστ σωστά. Η ανάλυση που χρησιμοποιώ είναι 1920Χ1080 οπότε αν κάποιος παρατηρήσει το ίδιο ας το αναφέρει εδώ να το δούμε.

geo13_gr εσύ βλέπεις σωστά τις παύλες και τις περισπωμένες?
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΧΟ ΣΤΟ SKYPE

Δημοσίευσηαπό geo13_gr » 12 Δεκ 2010, 20:58

nai tis blepo kanonika
geo13_gr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 27 Δεκ 2008, 21:32
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet