Το script για τον λόγο που δημιουργήθηκε δουλεύει άψογα...
Οπότε το μόνο που μένει είναι να διαπιστώσουμε γτ συμβαίνουν αυτά με το τερματικό, και το τραβάω τόσο το θέμα μόνο και μόνο από περιέργεια..
@medigeek
Αν παρατηρήσεις το ίδιο συμβαίνει και με προγράμματα πχ το audacious. Θυμάμαι κάπου διάβαζα για διεργασίες χωρίς γραφικό (alt+ctrl+F1) όταν γινόταν μια διεργασία με μια εντολή βάζαμε την διεργασία "στο φόντο" για να έχουμε το κέλυφος άδειο για την επόμενη διεργασία. Θα το ψάξω και μόλις το βρω θα το δημοσιεύσω. Οπότε υποθέτω ότι κάτι τέτοι συμβαίνει και εδώ και το τερματικό αναμένει για να "ελαχιστοποιήσουμε" το πρόγραμμα και να ξεκινίσουμε κάτι καινούριο.

