Καλησπέρα παίδες,
Θα ήθελα να βρω ένα προγραμματάκι ώστε το transmission να κατεβάζει κάθε εβδομάδα τις σειρές που βλέπω. Βέβαια ψάχνοντας σε forums βρήκα για το flexget(αλλά πουθενά οδηγό πως να το κάνω install κλπ) και μερικά άλλα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?. Το Transmission με έχει βολέψει τρελά και το θεωρώ αρκετά ελαφρύ. Τώρα βέβαια αν προτείνετε κανέναν άλλο client ευχαρίστως να το δοκιμάσω, αρκεί να υποστηρίζει RSS.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.





