Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

Δημοσίευσηαπό AngelDeath » 16 Δεκ 2010, 13:19

Καλησπέρα παίδες,

Θα ήθελα να βρω ένα προγραμματάκι ώστε το transmission να κατεβάζει κάθε εβδομάδα τις σειρές που βλέπω. Βέβαια ψάχνοντας σε forums βρήκα για το flexget(αλλά πουθενά οδηγό πως να το κάνω install κλπ) και μερικά άλλα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?. Το Transmission με έχει βολέψει τρελά και το θεωρώ αρκετά ελαφρύ. Τώρα βέβαια αν προτείνετε κανέναν άλλο client ευχαρίστως να το δοκιμάσω, αρκεί να υποστηρίζει RSS.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο:Ubuntu 10.10 σε Sony Vaio VGN-CR29XN
Προδιαγραφές ⇛ T7250 @2.00 GHz │ 2GB │ 965GM │ HDA Intel │ 14.1"(1280x800)
Άβαταρ μέλους
AngelDeath
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 09 Μαρ 2010, 18:44
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εκτύπωση

Re: Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

Δημοσίευσηαπό xqtr » 16 Δεκ 2010, 22:47

Αν ψαξεις στο google θα βρεις αρκετους τροπους και με το flexget και με διαφορα αλλα scripts. Δες εδω μερικα:

http://flexget.com/
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=7949235&postcount=19
http://rampage.homelinux.com/scripts/rss-tor-dl.html
http://projects.whyaskwhy.org/projects/synclosure/

Βασικα το προβλημα ειναι να βρεις μια "καθαρη" ροη (rss) που να εχει ακριβως αυτο που θες, χωρις να διπλοκατεβαζεις αρχεια ή να κατεβαζεις τεραστια αρχεια πχ με ποιοτητα HDTV ενω δεν σου χρειαζεται. Οποτε παιζει σημαντικο ρολο η ρυθμιση και της ροης και του τροπου που θα χρησιμοποιησεις.
Τελευταία επεξεργασία από xqtr και 17 Δεκ 2010, 20:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
O χειμώνας έρχεται...
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο │ Προγραμματισμός: Ναι (Delphi/Lazarus) │ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 14.04 σε Acer Aspire 5520
Προδιαγραφές ⇛ AMD Turion 1.8GHz │ 1GB │ ATI X700 │ Broadcom BCM4318 │LCD 15.4"
Άβαταρ μέλους
xqtr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 19:00
Εκτύπωση

Re: Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

Δημοσίευσηαπό AngelDeath » 17 Δεκ 2010, 00:26

θα το ψάξω και θα ενημερώσω καθώς με scripts κλπ δεν τα πάω καθόλου καλά και ίσως χρειαστώ βοήθεια..ευχαριστώ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο:Ubuntu 10.10 σε Sony Vaio VGN-CR29XN
Προδιαγραφές ⇛ T7250 @2.00 GHz │ 2GB │ 965GM │ HDA Intel │ 14.1"(1280x800)
Άβαταρ μέλους
AngelDeath
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 09 Μαρ 2010, 18:44
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εκτύπωση

Re: Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

Δημοσίευσηαπό mazetas » 17 Δεκ 2010, 13:23

Off topic:
Mε άκρα διάθεση πειράγματος και αρχής flame, βάλε Ktorrent να βρεις την υγειά σου. Τα έχει όλα και είναι και KDE (δε μυρίζει ποδαρίλα) :p
το λογισμικό πρέπει να είναι ελεύθερο όπως ο αέρας
και καθότι δεινός και πωρωμένος browsing gamer - νενικήκαμεν και στον .it server9 v.2
Spoiler: show
Εικόνα


Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριοτατο ┃ Προγραμματισμός: Χαμηλό ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 10.10
Προδιαγραφές ⇛ AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+ │ RAM 2GB │ NVIDIA NV11 GeForce2 MX/MX | Samsung SyncMaster 755DFX
Άβαταρ μέλους
mazetas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2008, 14:32
Εκτύπωση

Re: Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

Δημοσίευσηαπό jemadux » 18 Δεκ 2010, 02:51

mazetas έγραψε:Off topic:
Mε άκρα διάθεση πειράγματος και αρχής flame, βάλε Ktorrent να βρεις την υγειά σου. Τα έχει όλα και είναι και KDE (δε μυρίζει ποδαρίλα) :p
αυτο θα του ελεγα και εγω .....
αλλα το Ktorrent δεν εχει καλες επιδοσεις στο non-KDE περιβαλλον
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Re: Transmission & RSS (ή άλλος client όποιος ξέρει)

Δημοσίευσηαπό medigeek » 18 Δεκ 2010, 02:57

AngelDeath έγραψε:Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; :) Νομίζω χρειάζεσαι να εγκαταστήσεις/ρυθμίσεις το transmission-daemon αν θέλεις το flexget:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install transmission-daemon
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet