από nikos_sib » 01 Ιαν 2011, 13:33
(Και κλασσικά την ώρα που τελείωνα την απάντηση μου, κράσαρε το μηχάνημα! Και ναι, έχω χάσει το λογαριασμό για το πόσες φορές μου κράσαρε τον τελευταίο καιρό, με άντε πάλι αρχη τα mail, με άντε πάλι αρχη τα αρχεία μου στον εξωτερικό σκληρό, με άντε πάλι αρχη οι απαντήσεις στο forum του ubuntu...και πάει λέγοντας.. Και ενώ δεν τα γουστάρω καθόλου μα καθόλου, αρχίζω να σκέφτομαι για win7) -- Στο θέμα μας
Στο yahoo είναι το πρόβλημα. Το hotmail μου λειτουργεί κανονικά. Διέγραψα τα cookies άλλα δεν άλλαξε κάτι.
Μετά από τη σύνδεση με βγάζει εκεί που με έβγαζε πάντα, αλλά δε μπορώ να μπω σε κάποιο φάκελο.. Επιλέγοντας π.χ. το απεσταλμένα βγάζει ψηλά στην οθόνη ένα "φόρτωση/λήψη" για 10-15 δευτερόλεπτα και αυτό. μένει εκεί που ήταν. Μπαίνει στις επιλογές αλλά όταν πατάω το πίσω βελάκι στον firefox μου δίνει πίσω λευκή οθόνη και πάλι δεν πάει πουθενά. Δε βγάζει κάποιο μήνυμα λάθους.
1 Γνώσεις Linux: Πολύ Λίγα ┃ Προγραμματισμού: Όχι ┃ Αγγλικών: Καλά
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-19-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-28-generic
3 Intel Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3861 MiB ‖ Dell Inc. 0FXK2Y - Dell Inc. Inspiron N5110
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0116] {i915} ⋮ nVidia GF108M [GeForce GT 525M] [10de:0df5] {}
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34)