Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό nikos_sib » 01 Ιαν 2011, 12:39

Παιδιά καλησπέρα!! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Από εχθές ο firefox, ενώ μπαίνει κανονικά στο λογαριασμό, δε με αφήνει να τω τα mail μου. Ούτε εισερχόμενα, ούτε απεσταλμένα ούτε τίποτα!
ο chrome μπαίνει κανονικά και πολύ πιο γρήγορα αλλά δεν τον πάω τον chrome!
Τι μπορεί να φταίει?
1 Γνώσεις Linux: Πολύ Λίγα ┃ Προγραμματισμού: Όχι ┃ Αγγλικών: Καλά
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-19-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-28-generic
3 Intel Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3861 MiB ‖ Dell Inc. 0FXK2Y - Dell Inc. Inspiron N5110
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0116] {i915} ⋮ nVidia GF108M [GeForce GT 525M] [10de:0df5] {}
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34)
nikos_sib
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 14:21
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 01 Ιαν 2011, 12:49

Πες μας κάτι παραπάνω. Σε ποια υπηρεσία γίνεται αυτό ? Κανεις κανονικά log in και μετά τι ? Βλέπεις τους φακέλους εισερχόμενα-εξερχόμενα κτλ αλλά δεν μπορείς να ανοίξεις τα μηνυματα? Τί μήνυμα λάθους σου βγάζει?
Δοκίμασε να σβήσεις όλα τα cookies και ξαναπροσπάθησε και πες μας.

Καλή Χρονιά!!

Φιλικά,
Στέλιος Ν.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό nikos_sib » 01 Ιαν 2011, 13:33

(Και κλασσικά την ώρα που τελείωνα την απάντηση μου, κράσαρε το μηχάνημα! Και ναι, έχω χάσει το λογαριασμό για το πόσες φορές μου κράσαρε τον τελευταίο καιρό, με άντε πάλι αρχη τα mail, με άντε πάλι αρχη τα αρχεία μου στον εξωτερικό σκληρό, με άντε πάλι αρχη οι απαντήσεις στο forum του ubuntu...και πάει λέγοντας.. Και ενώ δεν τα γουστάρω καθόλου μα καθόλου, αρχίζω να σκέφτομαι για win7) -- Στο θέμα μας


Στο yahoo είναι το πρόβλημα. Το hotmail μου λειτουργεί κανονικά. Διέγραψα τα cookies άλλα δεν άλλαξε κάτι.
Μετά από τη σύνδεση με βγάζει εκεί που με έβγαζε πάντα, αλλά δε μπορώ να μπω σε κάποιο φάκελο.. Επιλέγοντας π.χ. το απεσταλμένα βγάζει ψηλά στην οθόνη ένα "φόρτωση/λήψη" για 10-15 δευτερόλεπτα και αυτό. μένει εκεί που ήταν. Μπαίνει στις επιλογές αλλά όταν πατάω το πίσω βελάκι στον firefox μου δίνει πίσω λευκή οθόνη και πάλι δεν πάει πουθενά. Δε βγάζει κάποιο μήνυμα λάθους.
1 Γνώσεις Linux: Πολύ Λίγα ┃ Προγραμματισμού: Όχι ┃ Αγγλικών: Καλά
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-19-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-28-generic
3 Intel Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3861 MiB ‖ Dell Inc. 0FXK2Y - Dell Inc. Inspiron N5110
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0116] {i915} ⋮ nVidia GF108M [GeForce GT 525M] [10de:0df5] {}
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34)
nikos_sib
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 14:21
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 01 Ιαν 2011, 14:38

Έχω yahoo αλλά δεν μπαίνω απο ff γιατί έχω το thunderbird ή το evolution (που έχει το ubuntu) και έτσι δεν ανοίγω απο τη σελίδα. Μπήκα όμως για να δω αν το πρόβλημα σου έχει να κάνει με το yahoo. Έχω 983 εισερχόμενα και δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα...

Μπορείς να δοκιμάσεις και αυτό για να δούμε. Δώσε σε ένα τερματικό
Κώδικας: Επιλογή όλων
firefox -safe-mode
και αφού ανοιξει κοιταξε αν μπορείς να μπεις. Επίσης ανοιξε μια συνεδρία και απενεργοποίησε όλα τα plugins. Για να δουμε αν αλλάζει κάτι.

Φιλικά,
Στέλιος Ν.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό nikos_sib » 01 Ιαν 2011, 15:36

Το έκανα, αλλά και πάλι τίποτα.. Δεν ξέρω τι γίνεται..

(τώρα που είπες και για evolution ξέρεις κανέναν οδηγό που να τα λέει όλα αναλυτικά? έχω προσπαθήσει να δουλέψω με το evolution για το hotmail μου ακολουθώντας τα βήματα όσων οδηγών έχω βρει στο φόρουμ, αλλά ποτέ δεν κατάφερα κάτι.. --> ο γκαντεμιλινουξάς nikos_sib <-- )
1 Γνώσεις Linux: Πολύ Λίγα ┃ Προγραμματισμού: Όχι ┃ Αγγλικών: Καλά
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-19-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-28-generic
3 Intel Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3861 MiB ‖ Dell Inc. 0FXK2Y - Dell Inc. Inspiron N5110
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0116] {i915} ⋮ nVidia GF108M [GeForce GT 525M] [10de:0df5] {}
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34)
nikos_sib
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 14:21
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 01 Ιαν 2011, 19:16

Για το hotmail θα ψάξω και θα το βρω. Για το yahoo mail είχα κάνει εναν εγώ... http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=5&t=15131&hilit=+evolution#p150517 και πρέπει και απο τις ρυθμίσεις της yahoo απο τη σελίδα της να ενεργοποιήσεις το POP & μεταβίβαση. Τσέκαρε το «Πρόσβαση σε Web & POP» . Για hotmail έχει ενα ποστ ο fillippos.xf εδλώ http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=5&t=6797&p=136590&hilit=evolution+hotmail#p67586

Φιλικα,
Στέλιος Ν.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 02 Ιαν 2011, 19:58

Μήπως χρησιμοποιείς κάποιο πρόσθετο όπως το Noscript; δοκίμασε να απενεργοποιήσεις τις επεκτάσεις ή να μπεις με ένα νέο προφίλ του Firefox στο λογαριασμό σου και να δεις αν δουλεύει κανονικά έτσι.
Επίσης, καλό είναι να διαγράψεις τα cookies του yahoo αλλά χωρίς να είσαι συνδεδεμένος στο yahoo.

Γενικότερα, αφού λες ότι σου κολλάει συχνά το σύστημα καλό θα ήταν να κοιτάξεις τι στο προκαλεί αυτό γιατί είναι πολύ πιθανό μετά από κάποια κατάρρευση να έχει γίνει προβληματικό το προφίλ σου στον Firefox και όχι μόνο σ' αυτόν.

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με κάποια επέκταση και σε νέο προφίλ δεν παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα, θα σου πρότεινα να διαγράψεις το αρχείο places.squlite από τον κατάλογο .mozilla - αφού πρώτα πάρεις ένα αντίγραφο των σελιδοδεικτών σου (Σελιδοδείκτες->Οργάνωση σελιδοδεικτών->Εισαγωγή και αντίγραφο-> Αντίγραφο ασφαλείας).
Θα χάσεις το ιστορικό περιήγησης αλλά τους σελιδοδείκτες μπορείς να τους ξαναπεράσεις από το αντίγραφο.
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό lamprakis » 02 Ιαν 2011, 21:22

Εγώ είχα κάποια αντίστοιχα προβλήματα σε σελίδες με flash. Απεγκατεστησα ξαναεγκατεστησα και τίποτα. Μέτα από λίγο καιρό όμως όπως έγραψε και ο προλαλήσας Γιώργος Φιωτάκης καταλαβα ότι το πρόβλημα ήταν το πρόσθετο adblock plus.

Γι αυτό το λόγο σου προτείνω να ξεκινήσεις τον firefox ή με ένα νέο προφίλ όπως γράφτηκε παραπάνω ή να απενεργοποιήσεις όλα τα πρόσθετα για να δεις ποιο σου δημιουργεί το πρόβλημα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 64bit σε Toshiba Satellite A200 19L
Προδιαγραφές ⇛ Intel Core 2 Duo T7200 │ 2 X 1024MB │ NVIDIA GeForce Go 7300 │ Realtek HD ALC861D │ 15.4" 1280X800
lamprakis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 00:00
Εκτύπωση

Re: Ο firefox δε μου δείχνειτα mail

Δημοσίευσηαπό nikos_sib » 03 Ιαν 2011, 14:02

Φίλε μου λαμπράκη όντως!!!! το adblock ήταν το πρόβλημα!!!
Ξέρετε κανένα άλλο καλό αντιδιαφημιστικό??
1 Γνώσεις Linux: Πολύ Λίγα ┃ Προγραμματισμού: Όχι ┃ Αγγλικών: Καλά
2 Ubuntu 13.04 raring 3.8.0-19-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.5.0-28-generic
3 Intel Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3861 MiB ‖ Dell Inc. 0FXK2Y - Dell Inc. Inspiron N5110
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0116] {i915} ⋮ nVidia GF108M [GeForce GT 525M] [10de:0df5] {}
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34)
nikos_sib
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 14:21
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet